achterhand uitzwaaien in de hoeken........

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
moniquelucky

Berichten: 2747
Geregistreerd: 19-03-01
Woonplaats: Wellerlooi in Limburg.

achterhand uitzwaaien in de hoeken........

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-03-03 20:36

Ik heb Monika een tijdje niet gereden, ze had een schoftwondje en daar kwam bij dat ze altijd veel steigert en ik een beetje bang was, nou wilde een kennis haar rijden, maar vooral buiten omdat ze dan vooral steigert als ze iets eng vind, maar nu is ze natuurlijk weinig dressuurmatig gereden(ze kon al niet veel omdat ze altijd fokmerrie is geweest).Als ik helemaal over mijn angst heen ben ga ik weer lessen bij de rijvereniging maar nu rij ik wat voor mezelf thuis.

Maar......ze gooit haar achterhand ineens naar buiten op de rechterhand???Ik heb allemaal boeken doorgebladerd maar die geven tegenstrijdige antwoorden. Ze pakt links vast, ze wil haar rechterachterbeen dus niet onderbrengen, maar als ik mijn buitenbeen naar achter doe gooit zij haar achterhand nog meer naar buiten, voorhand voor de achterhand brengen???Links meer stelling vragen(dat zei mijn vorige instructeur)???Oke, ik ben de kluts even kwijt, wie weet wat ik het beste kan doen??? Ik weet het is moeilijk om zo vannachter de computer maar wie weet.

Alvast bedankt, groetjes Monique.



moniquelucky

Berichten: 2747
Geregistreerd: 19-03-01
Woonplaats: Wellerlooi in Limburg.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-03-03 19:09

Bedankt, ik ga wat adviezen uitproberen.
Monika is laatst nog helemaal nagekeken door de dierenarts en er was niks aan de hand.
Groetjes Monique.

moniquelucky

Berichten: 2747
Geregistreerd: 19-03-01
Woonplaats: Wellerlooi in Limburg.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-03-03 19:32

Ik heb wat tips geprobeerd en van die volte werkt best goed, alleen heeft het natuurlijk even de tijd nodig.
Ik merk ook als ik het een beetje negeer , dat het ook helpt.
En steigeren doet ze gelukkig al minder, alleen als ze echt iets eng vind maar als ik haar gerust stel gaat het al beter!!!
Allemaal bedankt iig.
Groetjes Monique.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: alweerkwijt, Mediatoolkitbot, soesie en 5 bezoekers