Gemeen weigeren..

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

yorin

Berichten: 2279
Geregistreerd: 06-02-02
Woonplaats: Almelo :D

Gemeen weigeren..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-02-03 17:24

hallo ik heb een vraagje ik spring de laatste tijd best wel hoog met Yorin maar er is 1 nadeel.. Ze spring over de 50, 60, 70 en soms ook wel 80 cm wel braaf heen maar als de hindernis hoger gaat dan springt ze of heel raar of ze weigert heel gemeen. Laatst is lissy er ook al een keer afgekukelt omdat ze zo gemeen wiegerde wat kan ik hier aan doen dat Yorin weer soepel en braaf springt? ze stormde eerst ook heel erg op de sprong af.. maar dat heb ik haar goed afgeleerd. Help mie please>>>> thks bye bye

- en - is + uit iets negatiefs kun je altijd iets positiefs halen! :)
Nieuwe aanwinst! :D


yorin

Berichten: 2279
Geregistreerd: 06-02-02
Woonplaats: Almelo :D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-03-03 11:17

ja kijk ik vind dat ik van me zelf wel een vaste zit heb yorin is een moelijk paardje om te rijden echt moelijk.. dus als ze wil sprinegn dan komt ze idd al omhoog bij de spring dus het lijkt dat yorin gaat springen het voelt ook zo aan. Maar dan ineens gaat ze op 1 of andere manietr weer terug en ze stopt dan ineens je kunt het niet zo goed uitleggen maar het is gewoon zo gemeen ik heb er verschillende meisjes op laten rijden nou die zijn er ook allemaal afgekukelt. Lissy dus ook... en dat terwijl ze nog een spring ruiter is geweest. Dus het kan gewoon neit aan de ruiter liggen en die pony heeft ook wel vertrouwen in me.. dat weet ik gewoon c-ker. Want helemaal in het begin toen ik haar kreeg toen weigerde ze ook al misshcien heeft de oude eigenaar het haar aangeleerd of zo?!?! ik zou het niet weten. Maar het punt is ik vind het gewoon vervelend die pony wil wel springen ik ook wel maar op 1 of andere manier doet ze het gewoon niet.. heel erg bedantk voor jullie hulpen.. nog meer reacties plaats ze dan. Groetjes sabrina

- en - is + uit iets negatiefs kun je altijd iets positiefs halen! :)
Nieuwe aanwinst! :D

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 44 bezoekers