Dribbel probleempje...

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
AnneOmie

Berichten: 6893
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-03 15:57

De laatste optie werkt het best bij mijn paard. Arabieren kunnen behoorlijk dribbelen en vooral als ze een beetje opgefokt zijn Scheve mond Ik negeer hem tegenwoordig en rij/vraag gewoon door en dan gaat het vanzelf over. Als ik er tegenin ga dan wordt het vaak alleen maar erger en heeft hij weer iets ondekt om onder het werk uit te komen Knipoog

Choice (Jazz x Dublin x Purioso) B+10, L1+2/ Sportpredikaat dressuurmerrie (Z2+1)
Omar geniet van zijn pensioen!



AnneOmie

Berichten: 6893
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-03 16:04

Hahaha ja en die kunnen soms lekker ongeduldig zijn Haha! Omar heeft daar ook last van en gaat dan dribbelen omdat hij lekker zijn eigen gang wil gaan. Ik negeer hem dan meestal want dat werkt bij hem het best en ga gewoon door en doe of ik gek ben (dat is niet zo moeilijk *LOL* ).

Het dribbelen schijnt echt bij de Arabier te horen heb ik vaak gehoord. Het is een soort van huppelstap Verward en zit tussen de stap en draf in... het lijkt wel of we dansen als hij dat doet Haha! Omar doet dit veel als ik buitenrij maar dan is het uit ongeduld en enthousiasme omdat hij dan lekker wil rennen.

Choice (Jazz x Dublin x Purioso) B+10, L1+2/ Sportpredikaat dressuurmerrie (Z2+1)
Omar geniet van zijn pensioen!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 33 bezoekers