Buigen door de kaak

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Kitty

Berichten: 7695
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Buigen door de kaak

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-02-03 22:49

Ik stond dinsdag eens bij de les van de vereniging te kijken. Daar zei de instructrice dat het paard niet door zijn kaak mocht buigen maar door zijn hele hals moest. (stelling naar binnen).

Mijn eigen instructrice laat mij mijn merrie juist wel door de kaak buigen waarbij ze rustig op het bit begint te knabbelen en lekker ontspannen loopt.
Ik ga er vanuit dat ik gewoon lekker naar mijn eigen instructrice moet luisteren, maar ik wil toch eens even weten of ze het bij het recht eind heeft.


Kitty

Berichten: 7695
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-02-03 10:02

Bij mijn eigen instructrice moet ze door de kaak en door het hele lijf buigen. Maar zij hamert dus vooral op de kaak omdat dat bij ons een beetje ontbrak.


Kitty

Berichten: 7695
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-02-03 09:45

gomir schreef:
Alleen in de kaak buigen en niet in de hals is fout, maar ik denk dat Kitty dit ook ongeveer bedoelt Verward Waarschijnlijk was de stelling en buiging redelijk in orde, maar hield haar paard ook de kaak nog wat stijf.
(correct me if i'm wrong kitty *LOL* )

Jij begrijpt me!

En Steef, een paard dat zijn hoofd kantelt, buigt ook door zijn kaak.
Maar het paard kan "opzij" door zijn kaak buigen en ook diagonaal. Als hij diagonaal gaat buigen is hij niet recht en kantelt hij dus inderdaad.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 29 bezoekers