Buigen door de kaak

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-03 00:28

Ik moet van mijn eigen instructrice en van Herman Wientjes mijn paard ook losser in zijn kaak krijgen *LOL* Daardoor moet ik hem op dat punt steeds net even extra in laten buigen en ik merk dan na 10 minuten dat hij in zijn hele lijf losser wordt en heerlijk op het bit knabbelt.

Alleen in de kaak buigen en niet in de hals is fout, maar ik denk dat Kitty dit ook ongeveer bedoelt Verward Waarschijnlijk was de stelling en buiging redelijk in orde, maar hield haar paard ook de kaak nog wat stijf.
(correct me if i'm wrong kitty *LOL* )

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*


gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-03 12:42

Dat probeerde ik ook te zeggen over dat kantelen, maar ik kwam niet zo lekker uit mijn woorden dus heb het weer weggehaald Bloos
Met het woord diagonaal was het inderdaad beter gelukt *LOL*

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 54 bezoekers