rechtrichten in een kleine bak

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Maud_82

Berichten: 2152
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: Echt

rechtrichten in een kleine bak

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-01-03 21:42

Vandaag heb ik sinds lange tijd weer voor het eerst op Remy gereden.
Onze bak is ongeveer 18 bij 18 meter groot dus echt lange rechte stukken zitten er niet in.

Tijdens het rijden merkte ik dat Remy heel erg naar schuin naar binnen hing. Net of hij heel hard door de bochten scheurt waardoor hij scheef gaat hangen.

Erg veel m'n binnenbeen erbij houden helpt niet, dan blijft het gewoon hetzelfde. Wie heeft er tips om toch recht te kunnen rijden zonder dat hij zo naar binnen blijft hangen ?


Maud_82

Berichten: 2152
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: Echt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-01-03 08:16

die mogelijkheid is er wel Percy, alleen moet ik daar zo'n 20 minuten voor stappen om daar te komen, en kan ik er pas vanaf maart terecht (ben nog geen lid van die club). Daarom probeer ik toch alvast wat in de bak te rijden.

Maud_82

Berichten: 2152
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: Echt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-01-03 22:24

mmm, thanks allemaal ! ik ga er zeker eens mee aan de slag.

Llewella -> Remy is inderdaad een racemonster, maar het is voor hem ook gemakkelijker om snel te draven omdat de bak vrij zwaar is.
Daarnaast ga ik binnenkort bij een ruiterclub rijden waar ik in een grotere bak les krijg, maar misschien is het toch een goed plan om af en toe les te nemen in die kleine bak.... Zal er eens over nadenken.

Ik ga morgenavond eens flink aan de slag en dan laat ik jullie het resultaat horen. Voor nu alvast bedankt!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: OmgiliBot en 11 bezoekers