Met hoofd gooien

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Jacksel

Berichten: 5129
Geregistreerd: 03-07-02
Woonplaats: Leusden

Met hoofd gooien

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-01-03 20:32

Nu ik mijn hand hoger en stiller heb, merk ik echt dat ik een veel fijnere aanleuning heb en *erg verrassend Haha! * hij gaat een heel stuk beter lopen. Nu kom ik weer het volgende probleem tegen, hij komt nageeflijk, houdt dat even vast (loopt dan echt lekker in de aanleuning) en gooit dan zijn hoofd de lucht in om vervolgens, zodra ik weer een goed contact heb weer na te gaan geven.
Op het moment dat hij met zijn hoofd gaat lopen gooien ben ik dan ook mijn contact kwijt en krijgt hij *natuurlijk per ongeluk* wel eens een ruk in zijn mond, omdat ik niet op tijd meegeef.
Op het moment dat ik hem bezig zet op voltes/slangevoltes/achtjes gaat het een heel stuk beter, dan is zijn nageeflijkheid ook fijner. *is helemaal trots omdat ik een nageeflijke slangevolte en achtjes voor mekaar heb gekregen*
Ligt dit nou aan hem (omdat ie het moeilijk vindt zo na te geven ofzo, of hij het niet gewend is) of ligt het toch nog aan mij?

On and on the rain will fall, like tears from the stars...
When you're lost, hurt, tired and lonely something beautiful will come your way



Jacksel

Berichten: 5129
Geregistreerd: 03-07-02
Woonplaats: Leusden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-01-03 20:57

Oké, nu ga ik commentaar krijgen Haha! Ik ben nog bezig met de gewone nageeflijkheid en naar mijn idee moet ie eerst toch wel een beetje redelijk kunnen nageven voordat ik bezig ga met voorwaarts neerwaarts rijden, oftewel, daar ben ik nog niet mee bezig... Hij heeft heel erg de neiging om *bij normale teugeldruk* achter de teugel te kruipen. Oftewel ik rijd hem nog niet voorwaarts neerwaarts, omdat ik eerst een goede reactei wil hebben op been en teugel (zit nu wel bijna op het punt waarbij ik het wil oppakken) Volgens mij moet ie namelijk met voorwaarts neerwaarts meer doen dan gewoon een beetje sloffen en op dit moment krijg ik dat nog niet voor mekaar...

On and on the rain will fall, like tears from the stars...
When you're lost, hurt, tired and lonely something beautiful will come your way

Jacksel

Berichten: 5129
Geregistreerd: 03-07-02
Woonplaats: Leusden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-01-03 21:15

Hooooooooo, ik ruk hem niet in zijn mond om hem nageeflijk is, als hij nageeflijk is en hij gooit zijn hoofd omhoog, dan kan ik niet altijd voorkomen dat ie een ruk krijgt. Dat wil ik dus absoluut niet!
Het gaat nu steeds beter, maar hij naait me zoveel mogelijk op al mijn fouten onder het motto als jij het niet goed doet ga ik niet voor je werken... Maar ik vroeg me dus af of dat gooien met het hoofd mijn fout is, of dat het idd spierpijn ofzo is...

On and on the rain will fall, like tears from the stars...
When you're lost, hurt, tired and lonely something beautiful will come your way


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: BingBot, Roxxie en 9 bezoekers