bang van waterdruppels

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
j_u_l_i_e

Berichten: 244
Geregistreerd: 26-12-02
Woonplaats: Brugge

bang van waterdruppels

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-02 18:16

hmm heeft iemand tips ofzo voor ; als ik met mn pony binnen rij,vallen er een paar druppeltjes water door het dak,als we er moeten voorbij rijden,zelf als het niet meer drupt,begint hij echt heel heftig met zijn hood te schudden,en het is niet de schuld van mn handen of andere hupen want het is enkel in die hoek..xxx Koe julie Koe

Supertje

Berichten: 7090
Geregistreerd: 03-10-02
Woonplaats: Hoekse waard

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-02 23:21

Ehhh... dak repareren Verward Knipoog
Jij vind het denk ik ook niet leuk als er druppels op je hoofd vallen, dus het lijkt mij een logische reactie.......

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-03 12:12

Lachen, dak repareren is idd de beste oplossing. Je bodem gaat er aan omdat je kuilen krijgt daar dat lekkende water, ik zou er niet meer langsrijden. Grote kans dat je pony op die plek een keer uit glijdt.

j_u_l_i_e

Berichten: 244
Geregistreerd: 26-12-02
Woonplaats: Brugge

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-01-03 15:12

maar het zijn echt héél kleine druppeltjes,de andere paarden zijn er echt niet bang van !! .. en er ligt zelfs geen plasje..xxx julie Koe

carlos

Berichten: 628
Geregistreerd: 28-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-03 19:47

ik zou er heel vaak langs rijden tot dat hij het niet eng meer vind!

smiley

Berichten: 2795
Geregistreerd: 12-05-02
Woonplaats: Biezenmortel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-03 02:29

Wat een watje Knipoog

Staat hij nooit eens buiten in de regen, zou wat zijn als hij bij ieder regen druppeltje steeds zou moeten schudden Scheve mond

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-03 17:26

zeker door de vocht? gewoon in de regen gaan rijden! als het miezert dan went het vanzelf, mijn pony zou daar ook wel gevoelig voor zijn! maar misschien als je hem flink aan het been zet, dat ie geen mogelijkheid meer vind om je wat te flikken!