Wat moet ik doen?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Anne

Berichten: 1367
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-03 16:52

allebei de problemen kan je voorkomen door een paar keer met een touwtje ( bijv. strotouwtje ) aan je beugels te binden en aan de singel zo word je gedwongen je been op de goede plek te houden en kan je ook niet schoppen omdat je, je been niet goed kan bewegen ( je kan er alleen maar mee duwen ) je moet het touwtje dan wel strak vast binden anders helpt het niet. je krijgt er wel spierpijn van , maar dat moet je ermaar voor over hebben Haha!

je taalgebruik is errug vaag.... een VRAAGteken hoort achter een VRAAG...

suc6 der mee!

(L)


Anne

Berichten: 1367
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-03 18:25

Kendra"]
[quote="Anne schreef:
allebei de problemen kan je voorkomen door een paar keer met een touwtje ( bijv. strotouwtje ) aan je beugels te binden en aan de singel zo word je gedwongen je been op de goede plek te houden en kan je ook niet schoppen omdat je, je been niet goed kan bewegen ( je kan er alleen maar mee duwen ) je moet het touwtje dan wel strak vast binden anders helpt het niet. je krijgt er wel spierpijn van , maar dat moet je ermaar voor over hebben.


Bind je je beugels dan vast aan de singel of ook aan je been? Dat laatste lijkt me knap gevaarlijk, als je een keer een rare schuiver maakt hang je bij wijze van spreken ondersteboven aan je paard en kun je er niet af.
[/quote]


haha neejh gewoon aan je beugel en aan je singel ( NIET aan je been das idd errug gevaarlijk! als je eraf velt word je door de hele bak meegesleurt! ) maar aan je singel en beugel is echt het proberen waard!

(L)

Anne

Berichten: 1367
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-03 00:01

happyhorse schreef:
hey,
bedankt voor jullie reacties!
Ik typ soms beetje raar sorry!
maar ik bedoelde niet schoppen!
maar gewoon kuitdruk!
sorry!
Maar bedankt!


maar er is toch niks mis met kuitdruk.... je beenmag er de hele tijd aan zitten.... dat MOET zelfs!

(L)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 61 bezoekers