rechtergalop moeilijk

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Haflingergek
Berichten: 247
Geregistreerd: 19-08-02

rechtergalop moeilijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-12-02 16:06

Hallo,

Ik krijg mijn haflinger bijna niet in de rechtergalop. Meestaal springt hij verkeerd aan en dan probeer ik het nog een keer en nog een keer en soms springt hij goed aan. Maar dat is maar soms. Hoe kan ik ervoor zorgen dat ij gewoon in de rechtergalop aanspringt. ik heb al geprobeerd om op het verkeerde been licht te rijden maar dat lukt niet. zou het kunnen komen dat hij verkeerd aanspringt omdat ik scheef zit?

Groetjes Lisan Party!!


Haflingergek
Berichten: 247
Geregistreerd: 19-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-12-02 16:17

Hallo,
Mijn zus heeft er laatst ook op gereden en heeft het ook paar keer geprobeerd en hij is toen wel 2 keer goed aangesprongen maar hij valt er ook weer snel uit. Volgens mij vindt hij het echt moeilijk want links springt hij wel gewoon goed aan.
Lisan


Haflingergek
Berichten: 247
Geregistreerd: 19-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-12-02 16:41

Hallo,
Bij mijn zus sprong hij ook maar 2 keer aan van de 10 keer ofzo en ik krijg hem na een paar keer proberen ook wel in de goede galop.

Haflingergek
Berichten: 247
Geregistreerd: 19-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-12-02 16:46

Hallo,

Ik zeg toch ook niet dat het aan alwin ligt!! Ik heb toch niet voor niets mijn zus gevraagd ofzo ook een keer de rechtergalop wou doen. maar ja

Haflingergek
Berichten: 247
Geregistreerd: 19-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-12-02 09:50

Hallo,

Maar hoe kan ik dit nou oplossen?
want hij springt dus wel beter aan met iemand anders erop. ALs het dus ligt omdat ik scheef zit is het dan handig dat er iemand kijkt en zegt als ik scheef zit en dan recht gaan zitten ofzo? Want ik weet echt niet wanneer ik scheef zit! Hoe kan ik dat afleren?

Groetjes Lisan

Haflingergek
Berichten: 247
Geregistreerd: 19-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-12-02 16:21

Hallo,

Harstikke bedankt voor alle reacties. Ik heb al wel les maar is nou een tijdje niet doorgegaan maar ergens in januari gaat de les weer door.

Lisan Party!!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 bezoekers