Ontspannen????

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Zilly
Berichten: 3037
Geregistreerd: 25-11-02
Woonplaats: ZTM

Ontspannen????

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-12-02 22:41

Hallo,

Even een vraagje, ik weet trouwens niet of het al oud nieuws is maar ik probeer het toch even.
Als ik me paard aan de teugel rij en hij loopt goed aan de teugel, dus niet hangen ofsow, dan zegt mijn instructrice altijd dat ik dan moet ontspannen. En dat doe ik dan ook braaf B) , maar het probleem is dat ik me paard dan weer kwijt ben, hij is namelijk niet zo een fan van dressuur . Maar nu het volgende als ik dus minder "ontspan" met me handen gaat ie hangen op de teugels .

Enig idee wat ik kan doen, ik hoor het graag *LOL*

Zilly


Zilly
Berichten: 3037
Geregistreerd: 25-11-02
Woonplaats: ZTM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-12-02 18:45

WOW BEDANKT ALLEMAAL, ik zal proberen te doen wat jullie zeggen, want jullie zeggen allemaal een beetje hetzelfde, in ieder geval het sluit op elkaar aan. "Princess" hij is wel voorwaarts/neerwaarts, daar heb ik ook eerst aan gewerkt, en volgens een heleboel mensen zou je paard dan makkelijker aan de teugel te rijden zijn, maar mijne dus niet. Het is niet dat ik hem per sé in de krul wil hebben ofzo hoor, begrijp me niet verkeerd, maar hij drukt zijn rug gewoon weg, en dat is op den duur super slecht voor hem, of hij loopt met zijn kop in de lucht!!!!
Nou ik ga zo rijden en ik zal me best doen.
(ik moet trouwens wel zeggen dat veeeeeeeeeel overgangen rijden wel een beetje werkt, maar dat is niet van een lange duur, maar ik beloon hem wel onwijs erg als hij het goed doet. Dat hij begrijpt dat hij het goed doet zeg maar.
Groetjes Zilly

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 bezoekers