zenuwachtig

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

mate
Berichten: 188
Geregistreerd: 26-05-02
Woonplaats: haarlem

zenuwachtig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-12-02 20:00

misschien wel erg beginnerig van mij maar het is toch echt een probleem aan het worden.
spikkel kan soms behoorlijk Koe nerveus worden. niet normaal hoor maar alles wordt zwart voor haar ogen. zo kan ze 15 minuten in rengalop doorgaan. net was ik lekker aan het rijden en de 2 veulens liepen in de paddock naast de bak (vriendjes!) en zij wou daar dus steeds heen iedere keer weer dreigen met rennen. maar t ging goed. totdat haar beste vriendin het terrein af liep. (die loopt wel lekker gezellig mee met t baasje) mevrouw werdt helemaal hysterisch. hinneke en weer dat zwart voor dr ogen (= trillen en zwaar ademen). nu begint mijn probleem.
ik werd ook enorm nerveus. dus werd het voor spikkel nog erger. ik ben er vanaf gestapt Frusty . tja erg verkeerd maar ik dacht als ik ook nog eens zenuwachtig wordt komt het nooit goed. en als ze dan gaat rennen ben ik echt bang dat ze uitglijd in de natte bak.(bambi is al dr bijnaam).
heeft iemand een idee of een oplossing voor mijn probleem.
en kom niet aan met rustig blijven want dat lukt me dus niet.
en ik weet dat ze te stoppen is. maar dan dus op mini voltes en dat gaat niet met dit weer. HELP!!

vertrouwen komt te voet en gaat te paard.


mate
Berichten: 188
Geregistreerd: 26-05-02
Woonplaats: haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-12-02 12:59

bedankt allemaal, blij dat ik niet de enige ben. ik weet idd dat het neerwaarts werkt als ik ook zo reageer. en aan de lijn wil ik ook zeker proberen. ja het is een heel verschil dan bij de haflinger waar ik altijd op reed. verder is het een kwestie van aan elkaar wennen.

vertrouwen komt te voet en gaat te paard.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 78 bezoekers