Niet nageven uit "dwarsheid"

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-02 22:58

gijsenkim schreef:
Wat had super pepijn gedaan in zo een situatie, paard stijgert, jij zegt vooruit. paard komt drie keer zo hard terug en staat echt rechtovereind. paard kan niet met zweep/sporen gereden worden want dat slaat de paniek toe. De situatie was dat we heel erg fijn ontspannen rondjes aan het rijden waren. paard was op pinken te rijden en uit het niets kwam dit....


Ik zou me toch afvragen wat de reden is dat hij omhoog gaat!, want daar is altijd een reden voor, niet het gevolg oplossen, nadenken waar de oorzaak ligt, dan heb je er voor de volgende ook weer wat aan.

Want een paard gaat niet voor zijn lol omhoog, en soms zie ik ruiters rijden, dan denk ik bij mezelf, niet zo heel vreemd dat het paard zo is, want met zo'n ruiter op mijn rug zou ik het ook niet meer doen.


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-02 23:22

gijsenkim schreef:
Ik heb namelijk gehoord dat diegene van wie de merrie was gediskwalificeerd is met een dreessuur wedstrijd omdat ze zo grof was........


Tada! Oorzaak te pakken, duidelijk dat het paard verkeerd is aangereden een daardoor zo in verzet is, ze is verreden! Is wel goed te krijgen, maar niet makkelijk.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Anomien, senna21 en 7 bezoekers