instructrice gezocht

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
joycje

Berichten: 907
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: arnhem

instructrice gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-12-02 23:25

hallo allemaal

kennen jullie misschien iemand die nog tijd heeft om op een redelijk hoog niveau dresuurles te geven in Arnhem???

en een tweede vraag kent iemand van jullie misschien chiquita saalmink.??

ik zou erg blij worden van jullie reacties. Haha!


groetjes joyce

Jobbeltje
Berichten: 2799
Geregistreerd: 29-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-02 23:26

Wat noem jij "redelijk hoog niveau"?

regine

Berichten: 3423
Geregistreerd: 25-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-02 23:44

ja idd, wat noem jij hoog niveau? Z1 Z2?

joycje

Berichten: 907
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-12-02 11:17

ja z1 z2 of nog hoger Lachen

groetjes joyce

miss

Berichten: 68
Geregistreerd: 20-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-02 17:56

Alleen het nivo van je intructrice zegt natuulijk niet zoveel, heb laatst een nieuwe geprobeerd maar die begon de tweede les al meteen ermee dat ik mijn paard met een slof moest rijden. (TJA WAAR DE KUNDIGHEID OPHOUD BEGINNEN DE HULPMIDDELEN) Ik dacht dat ze wel goed moest zijn omdat ze ook jurylid is, maar heb haar nu aan de gang gezien met een paard andere paarden en ik ben blij dat ik ermee gestopt ben.
Ik heb nu een goede instuctrice (ze rijd zelf nu op M-nivo en heeft deurne en oron gedaan) waarbij ik voor het eerst (na vele andere geprobeerd te hebben) dat mijn paard vooruit gaat. Ik heb hem nu vier jaar en in die vier jaar is er niet zoveel en snel verbetering opgetreden als door de twee maanden die ik les heb van haar. Helaas is ze zwanger en heeft wat problemen met de zwangerschap dus heb nu een tijdje geen les.
Ze komt uit woudenberg dus niet zo heel erg ver van Arnhem, dus als je meer wilt weten stuur me dan een prive bericht

Dimple

Berichten: 7439
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: @home in de polder

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-02 18:20

Chiquita ken ik wel hoor. Geeft een paar lessen op de manege waar ik voorheen reed.
Geeft opzicht wel goed les. Het is denk ik het belangrijkste om te kijken wat er bij jou aansluit. Als jij volgens de LDR methode wilt rijden, zit je bij Chiquita denk ik niet goed.

Ze heeft zelf trouwens ook een pensionstal.

Verder kan ik niet zo gauw iemand bedenken. Hang gewoon wat briefjes op bij maneges. Wie weet helpt dat je op weg!

Succes!

joycje

Berichten: 907
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-12-02 11:54

wat is LDR?????

groetjes joyce

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-02 01:05

In Arnhem zelf zijn geen instructeurs/trices te vinden die op hoog niveau les geven. Maar je moet jezelf natuurlijk ook afvragen of het echt nodig is om van iemand les te krijgen die op hoog niveau rijdt. Er zijn vast mensen te vinden in Arnhem die je de basis [B-Z] bij kunnen brengen.

Chiquita ken ik nu een jaar of 12. Ze is altijd bijzonder complimenteus en enthousiast naar haar leerlingen toe, maar ik ben in die 12 jaar nog nooit een leerling van haar tegengekomen, die onder haar begeleiding de klasse L uitgekomen is.

Het dichtsbijzijnde alternatief is Piet Thijssen die in Oosterbeek zit. Andere alternatieven uit de regio zijn: Rien vd Schaft [Wenum Wiesel], Alex van Silfhout [Lunteren], Henk en Wilma van Bergen [Nijmegen] Nicole Werner of Edward Gal [Harskamp], Els Jansen [Harskamp], Seth Boschman [ben ik even kwijt], GertJan Ribbels [Ruurlo], Sanne van Voorst [Lochem, dacht ik]. En er zullen er vast nog een aantal zijn die ik vergeten ben.

SGWuppie

Berichten: 4628
Geregistreerd: 24-04-02
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-02 20:38

Seth Boschman woont in Bergharen en zelf les ik bij Els Loeffen die in Groesbeek zit (ze rijdt zelf voornamelijk jonge paarden en eentje in de Prix St. Georges...zelf rijdt ze bij Hinneman) Ik ben zeer tevreden over haar, ze rijdt en geeft les volgens de klassieke methode en is altijd rustig en duidelijk...