Wat is het bijzondere van Antoine de Bodt?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Xantha

Berichten: 4624
Geregistreerd: 03-04-02
Woonplaats: zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-02 23:03

Helemaal met je eens Ipsilonka, iedereen heeft gemakkelijk praten. Totdat je zelf een keer een paard met hoefkatrol krijgt. Wat doe je dan, juist alles voor je paard en als Antoine je dan kan helpen dan ben je blij en je paard ook want die loopt weer lekker!!! En ja iedereen weet dat je je paard moet rechtrichten,alleen weet bijna niemand hoe je dat in de praktijk moet toepassen. Ook de instructeuren niet. Gek he?? Antoine leert het je in een hele korte tijd.

XANTHA



Xantha

Berichten: 4624
Geregistreerd: 03-04-02
Woonplaats: zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-02 23:28

Ja dat weet ik , wij hebben ook een heel fanatiek groepje op stal gekregen. Met allemaal verschillende paarden met verschillende of geen klachten. En ze gaan er allemaal ruimer en soepeler door lopen. Mijn paard had nooit goed geleerd hoe ze moest galopperen en ze gooide dan ook bijna niet op. Totdat we anders zijn gaan rijden, nu kan ik haar soms bijna niet uitzitten. Antoine de Bodt kan bij ons niet meer stuk!!!!

XANTHA

Xantha

Berichten: 4624
Geregistreerd: 03-04-02
Woonplaats: zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-02 22:59

Helemaal mee eens happy worker, dat is precies het gene wat ik bedoel. Ik wil ook niet zeggen dat een andere instructeur dit niet weet maar dat ik het jammer vind dat er in de praktijk zo weinig van terecht komt ook bij een "goede "instructeur.

XANTHA

Xantha

Berichten: 4624
Geregistreerd: 03-04-02
Woonplaats: zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-02 23:02

Mijn mening over kreupel lopen, als een paard kreupel loopt heeft hij pijn , als hij door een oefening goed loopt betekend dat dat hij geen last meer heeft of in ieder geval ontlast wordt. Of ben ik nou gek?

XANTHA

Xantha

Berichten: 4624
Geregistreerd: 03-04-02
Woonplaats: zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-02 23:28

Ik weet hoe een goedgaand paard voelt, ik heb er zelf een en het heeft hoefkatrol ! Daarvoor heb ik ADB niet nodig, ik heb Karin Donckers ! De paarden die ADB recht krijgt hebben geen HKT, hoogstens klinische HKT (een verzamenbenaming voor alles wat met manken uit de voet te maken heeft maar waar radiologisch geen defecten gevonden worden). Zegt Kenomaxbe

Nou mijn paard heeft een 3-tje, is röntgenologisch vastgesteld, en zij loopt weer goed dankzij ADB. Hij zegt ook niet dat hij het geneest, alleen dat je paard weer goed kan lopen door de voorhand te ontlasten waardoor in ieder gaval de pijn weg is. Dat ontlasten doe je door zijn oefeningen, nu wel bekend bij bokt. En ja dat zijn eigenlijk de gewone dressuur oefeningen die iedereen hoort te leren, maar die de instructeuren nogal eens verkeerd of niet uitleggen. Je mag blij zijn als je een goede instructeur hebt dan heb je ADB misschien niet nodig!!!
Laatst bijgewerkt door Xantha op 02-12-02 23:30, in het totaal 1 keer bewerkt

XANTHA


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Googlebot en 55 bezoekers