Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
kebie schreef:Helaas, maar het kan inderdaad dat ze een schok krijgen.
Misschien de eerstvolgende keer een paard meenemen dat wel makkelijk over het spoor loopt en zo weer een beetje vertrouwen opbouwen?
somokkele schreef:Er wordt aangegeven dat er geen stroom meer op de rails kan staan. Maar ik heb daar wel mijn twijfels bij.. Zoveel paarden reageren op de spoorlijn....
Wat het ook kan zijn is het ijzer op ijzer, dat geeft ook een bepaalde wrijving wat niet prettig aanvoelt.....
Suc6 met je spoorwegprobleem!!
Carry schreef:somokkele schreef:Er wordt aangegeven dat er geen stroom meer op de rails kan staan. Maar ik heb daar wel mijn twijfels bij.. Zoveel paarden reageren op de spoorlijn....
Wat het ook kan zijn is het ijzer op ijzer, dat geeft ook een bepaalde wrijving wat niet prettig aanvoelt.....
Suc6 met je spoorwegprobleem!!
Door de trein komt statische elektriciteit op het spoor. Laat eerst een paar autos over het spoor gaan voordat jij met je paard erover gaat. Dan is de elektriciteit eraf
wat_nu schreef:hmmm... moeilijk hoor... Hoe dan ook probeer m er eerst maar weer eens over te krijgen en dat lijkt me nog niet zo eenvoudig, want hij heeft zich duidelijk iets in zijn hoofd gezet. Misschien met een ander paardje voorop?