Hee
dat is wel vervelend! Ik herken hierin een beetje mijn eigen probleem.
Zelf heb ik al ongeveer 6 jaar last van mijn rechterknie ( hele voorgeschiedenis ) en daar heb ik mij afgelopen jaar aan laten helpen. Met als gevolg dat ik dus de kracht & conditie niet meer heb zoals voorheen! Ik merkte met rijden ook dat ik mij links wel gewoon lang maak, maar rechts is het ook net alsof ik mijn knie optrek om mn knie zo min mogelijk te belasten. Heb een tijdje bij de fysio gelopen en die zei dat ik moest oefenen door gewoon continue bij mezelf moest denken: Op 2 benen staan! ( ik verdeelde mijn gewicht meer op links zodat ik rechterknie niet belast!) Dit heb ik ook geprobeerd met rijden, het is heeel irritant als je continue moet denken: Benen lang, benen lang, benen lang.. maar het heeft bij mij wel geholpen! Je kunt ook proberen om je rechterbeugel 1 gaatje korter te maken
(helpt het omdat je linkerbeen iets langer is dan je rechter!?)
Ik heb rijlaarzen met dressuurboog en ik moet zeggen dat ik met laarzen beter zit en rijd dan met schoenen! Misschien kun je eens proberen om gewoon je laarzen aan te trekken.. Dit geeft je toch al iets meer steun omdat je ook zegt dat je last van je enkel hebt.
Als ik op een wedstrijd loop en ik kijk hoe sommige mensen zitten, dan valt het op ( mits je erop let ) hoe scheef sommige zitten! Dus je bent niet de enige
Succes !