30 april les!! tolstoi, lsg, rockey en tyrza , bedankt!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Lielle

30 april les!! tolstoi, lsg, rockey en tyrza , bedankt!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-05 01:27

Wat een mega drukte net zeg! Allereerst wil ik iedereen bedanken voor het geweldige bedrag dat er voor Azie is opgehaald, dus de volledige LSG groep en natuurlijk Rockey en haar sponsoren OK dan!

En voor Tolstoi en Tyrza Lovers OK dan!

Wie had dit gedacht op oudejaarsavond Gestoord Gestoord

Nog een heel practische opmerking, die met betaling te maken heeft. Pauline heeft mij met klem verzocht om het volgende: zorg dat je overboeking met vermelding van LSGbijdrage en je boktnaam gebeurt. Verder heeft ze gevraagd of iedereen het geld op dezelfde dag wil overmaken ivm het uitzoekwerk, ik stel voor dat we op dinsdag 18 januari zorgen dat het geld op de Bokt rekening staat. Ik zal Pauline een lijst geven met alle details, zodat zij het kan nagaan.

Die rekening is
Postbank 4957020 tav Pauline Rijksen te Helmond

Wat de reservepot betreft, die was nog aanzienlijk. De meeste bokkers hebben aangegeven dat zij het geld iig overmaken naar de bokt rekening, ook al was het op dat moment 'reservegeld'. Ik neem aan dat dat nog steeds het geval is, mocht het anders zijn, dan graag een PBtje mijn kant op.

Verder ga ik nu rustig dromen *LOL* morgen weer gewoon werken

Toevoeging door Apple:

Dit is de lijst met mensen waarvan het geld nog niet binnen is (bijgewerkt tot en met 31/1). Staat je naam er niet bij dan is het geld bijgeschreven op de rekening:

Aimee
Bucephalus
CCCorine
cloris
Femke_L
Moonchloe
maanmeisje
Nabette
Nistria
patries_kip
Riant
Sokje87
Verana
Laatst bijgewerkt door Lielle op 25-04-05 12:26, in het totaal 12 keer bewerkt

Tyrza

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-05 01:29

OOK VAN MIJN KANT IEDEREEN VAN HARTE GEFELICITEERD EN HARTELIJK BEDANKT VOOR JULLIE INZET.

Het waren 2 heel spannende weken en niemand had dit van tevoren durven voorspellen. Ikzelf dacht dat het hoogste bod op 150 euro zou eindigen en nu blijkt het 20 x zoveel te zijn geworden!!

Wij zullen zsm een afspraak maken, waarbij we een geschikte lokatie gaan zoeken waar alle sponsors ook bij aanwezig kunnen zijn.

Ik zal met Lielle nader overleggen en jullie horen daar wel over Knipoog

Nu ga ik even een fles champagne openen Vork

Solide

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-05 01:40

Lielle en Tyrza gefeliciteerd!!!!

Wat was het ECHTE totaalbedrag wat je kon bieden? Volgens mij geeft iedereen hun bijdrage die ze ook naar jou hebben gepbt. Mijn bijdrage gaat er in ieder geval wel heen (moet alleen nog ff kijken hoeveel het was, maar dat vind ik wel terug en anders pb ik je ff).

Slaap lekker!!!!

Richtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-05 01:48

De bank van Pauline krijgt het druk dinsdag Haha!

Mijn bijdrage gaat dan ook zeker die kant op!

Lielle en Tyrza, nogmaals GEFELICITEERD!!! Hyper!

Tyrza

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-05 01:52

Pauline krijgt waarschijnlijk een afschriftenoverzicht zo dik als de IKEA gids Tong uitsteken

Patriesja

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-05 02:20

hahaha onwijs gaaf lielle!!! alleen beetje jammer dat er geen reactie van rocky is Boos! slaapze allemaal:P:P

Menno

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-05 02:38

patries_kjp schreef:
hahaha onwijs gaaf lielle!!! alleen beetje jammer dat er geen reactie van rocky is Boos!

Nog geen reactie Knipoog

Ze is natuurlijk niet verplicht om direct om 12 uur te reageren. Wie weet had ze nog andere dingen te doen, of is ze gewoon niet thuis Lachen

Lielle in ieder geval gefeliciteerd! Haha!

En de sponsorgroep van Lielle, en Rockey natuurlijk hartstikke bedankt voor jullie inzet. Zonder jullie was dit bedrag nooit zo hoog gekomen! OK dan!

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-05 07:27

Lielle, super gefeliciteerd!!! Zal mijn geld vanmiddag even overmaken. Ben ook wel erg benieuwd naar het werkelijke totaal bedrag .

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-05 08:19

Echt gaaf, gefeliciteerd Lielle en natuurlijk alle mensen van de LSG OK dan!
Ben benieuwd hoeveel we straks met zijn allen hebben gespaard, ik hoop meer dan je laatste bod, inclusief de reserve pot!! *LOL*

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-05 08:46

manzano schreef:
Lielle, super gefeliciteerd!!! Zal mijn geld vanmiddag even overmaken. Ben ook wel erg benieuwd naar het werkelijke totaal bedrag .

Manzano, alsjeblieft op verzoek van Pauline even wachten tot dinsdag, zodat iedereen het op dezelfde dag doet! Lovers Lovers

Buckje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-05 08:49

Echt super lielle ! Nogmaals gefeliciteerd, en zonder rockey waren we niet zo ver gekomen met het tegenbod steeds. SUPER !

Auky

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-05 08:56

Hartelijk gefeliciteerd allemaal !!
Jammer dat Rockey gen tegenbod meet heeft gedaan, maar tóch is het de afgelopen weken spannend geweest hoor, op het BVA forum!

Lielle, veel plezier met Tolstoi en sponsors: Veel mooie foto's maken he, kunnen we allemaal meegenieten ! Haha!

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-05 09:03

Lielle schreef:
ik stel voor dat we op dinsdag 18 januari zorgen dat het geld op de Bokt rekening staat. Ik zal Pauline een lijst geven met alle details, zodat zij het kan nagaan.

Die rekening is
Postbank 4957020 tav Pauline Rijksen te Helmond

Hmm, dus ik moet het pas dinsdag overmaken??? Ik dacht dat het er gewoon op dinsdag op moest staan (zoals het hierboven vermeld staat). Als ik het dinsdag overmaak heeft Pauline het pas woensdag of donderdag (beetje bank-afhankelijk).

MoniqueT

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-05 09:04

Lielle zal best meer geld achter de hand gehad hebben. Kan dus mooi besteed worden aan de kosten rondom de les: locatie, chocomel en dat soort zaken, toch?

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-05 09:06

manzano schreef:
Hmm, dus ik moet het pas dinsdag overmaken??? Ik dacht dat het er gewoon op dinsdag op moest staan (zoals het hierboven vermeld staat). Als ik het dinsdag overmaak heeft Pauline het pas woensdag of donderdag (beetje bank-afhankelijk).

Nou, Pauline heeft graag dat het precies op dinsdag binnen komt, dat maakt de admie iets eenvoudiger. Met internet bankieren kun je de datum van uitvoering aangeven, met een gewone overschrijving is het idd een kwestie van een beetje gokken.

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-05 09:09

Ja maar met internetbankieren zit er toch nog vertraging tussen. Ik zit bij de ABN en mijn vriend bij de Rabobank. Als ik vandaag naar hem overmaak heeft hij het pas de dag erna. Postbank weet ik niet, vaak heeft die nog meer vertraging. Ik zal het maandag dan overmaken en hopen dat het dan goedkomt Knipoog.

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-05 09:12

OK dan!

Abercrombie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-05 09:23

Liellie Gefeliciteerd..
Ik ben benieuwd naar de foto's! Of word het een mega boktmeeting???

Esther_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-05 09:28

Lielle gefeliciteerd, ik zal zorgen dat mijn bijdrage er dinsdag is.

Tropico

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-05 09:30

Lielle Gefelciciteerd OK dan!
En alle sponsoren natuurlijk ook Gefelicteerd Haha!
Het bleef spannend, veel plezier op tolstoi.

Noukie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-05 09:36

Lielle, van harte en heeeel veel plezier!!

Meisje201

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-05 09:37

Gefeliciteerd!
ik ga het direct in mijn agenda schrijven dat ik het optijd overmaak!
Heel erg mooi bedrag is het geworden!

Sjoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-05 09:46

Weet iemand hoe lang het duurt van de rabobank naar de postbank? dan weeet ik wanneer ik het moet over maken

Sjaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-05 09:49

Gefeliciteerd Lielle!! Wat een top bedrag! OK dan!

AniekR

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-05 09:55

CielitoLindo schreef:
Liellie Gefeliciteerd..
Ik ben benieuwd naar de foto's! Of word het een mega boktmeeting???

Ik heb al aangeboden om te komen als fotograaf als er iemand uit de buurt van Groningen gaat kijken... Lijkt me wel heel leuk om te doen Haha!

Verder allemaal gefeliciteerd!!! Is echt een super bedrag!!!!!! OK dan! OK dan! Lovers
Was gisteren nog tot half 12 on-line maar kon echt niet langer blijven Schijnheilig