Dealer schreef:Ik heb een ander (aanvullend) voorstel:
ik ben met mijn paard ook in endurance-training en ik zou graag met mijn eigen paard meelopen met een doorgewinterd paard.
Dus ik wil best euro 30 bijbieden om met de rit mee te rijden en ook met de hartslagmeter te werken.
Als je vindt dat het niet bij deze rit past, zou je mss een apart topic kunnen openen?
Dan zijn er mss meerdere liefhebbers en neem je b.v. de 3 hoogste bieders
Bied ik hierbij aan dat de drie hoogste bieders hier met ons (mijn vader en ik) allemaal apart een keer mee mogen trainen op zondag/zaterdag. Wij rijden elke week in het weekend een fikse trainingsrit van ongeveer 25 à 40 km (afhankelijk van conditie paarden + ruiters). Dat duurt dan ong. 3 uur, afhankelijk van de conditie van je paard. De drie hoogste bieders mogen dus allemaal een keer met ons mee en krijgen onderweg de nodige uitleg. Er kan gereden worden met hartslagmeter.
Onze paarden... Voltrack en Patent zijn twee 'ervaren' endurance paarden. Voltrack heeft al meer dan 1200 altijd goedgekeurde wedstrijd km's op de teller. Voltrack is echt de leermeester van Patent en ook voor degene die meerijdt is het goed/mooi om te zien hoe een endurance paard kan worden. Patent is wat minder ervaren maar zeker een leuk paard om mee het bos in te gaan.
De rit zal niet voor eind Februari kunnen plaatsvinden (geld moet natuurlijk wel gewoon eind v. d. maand naar het rekening nr. van Bokt/Heike/Pauline gestort worden.)
Wij passen de training aan aan het niveau van ruiter en paard.
Eisen:
Wij zijn nergens voor aansprakelijk (kosten, verzekering, bekeuring etc etc.). Paard moet gezond zijn en correct geënt zijn (elk jaar met boosterenting aan begin).
Het bedrag moet wel redelijk zijn, als de biedingen te laag zijn behouden we ons het recht voor het niet door te laten gaan. Kijk maar wat een goede buitenrit kost, dat is echt minimaal.
Veiling loopt tot 30/1
En ik denk dat Dealer het beginbod heeft met 30 Euro (tenzij hij/zij het toch niet wil

Meer info over de paarden: site