ik Wou jullie iets vertellen, en weten wat julie er van vinden.
ongeveer vorig jaar kreeg mij pony een veulen, daardoor is ze heel schuw geworden. zo moest ik ook weer helemaal opnieuw beginnen met rijden en blablabla.Omdat ik hier niet altijd tegen kon enzo. en ook omdat ik (in die tijd ) Niet goed meer met mij pony kon opschieten door verschillende redenen.. Zocht ik wat rond op marktplaats. Ik heb toen super veel leuke geweldige pony's gezien , en ik weet het is dom,.maar heb mij ouders het hoofd van hun lijft gezeurt , dat dit zo'n leuk paard was. en dit zo'n leuke pony. en dat ik dit wou en dat, en een geheel nieuwe pony wou om dus die redenen..
Maargoed. inmiddels(gellukkig mog het niet !!
) Gaat het super goed met mijn pony en mij, en ik ben blij dat hij niet weg is. Maar nou is het probleem dit : Ik hem een 14 inch zadel voor mij pony , terwijl ik een 16 nodig heb, Ik heb een shetlander zadel !!! En via hulp heb ik te weten gekregen dat mijn pony daardoor ook veel beter kan en gaat rijden .Dus heb ik dit tegen mijn ouders gezecht, maar nou snappen hun nattuurlijk er geen ene sodemieter van, maar hun denken dat ik elke keer wat heb. ik mag dus waarschijnlijk geen nieuw zadel. terwijl ik hem echt nodig heb !! ik heb ook al gevraagt of ik mijn zadel mocht opvullen , maar er kwam niets meer uit dan alleen maar gebrom. ook omdat hun nattuurlijk niet eens snappen wat dat is. hoewijl ik het dikwijls heb uitgelecht !!
Ik heb echt een nieuw zadel nodig. want ik kan zo niet goed meer rijden , en hoor (ook uit eigen ervaring) dat een goed zadel heel belangrijk is voor een paard..!Dus wat kan ik hier aan doen ???