vandaag ging ik rijden met mijn paard.
omdat het warm was en mijn paard wat sloom ging ik even zonder zadel naar buiten.
ik lekker stappen en op mijn mobiel wat muziek op.
toen we op een gegeven moment bij de bocht naar een pad kwamen waar wij altijd galoperen werd ze wat hyper.
omdat ik niet wil dat ze altijd gek doet op dat pad en het zo warm was heb ik haar daar laten stappen.
ze wou gewoon niet stappen en ze deed helemaal gek

toen ze aan het einden helemaal bezweet maar wel stapend aan de overkant was heb ik dr maar terug laten galoperne.
echt ze vloog!! ik was doods benauwd maar heb haar het pad maar af laaten rennen

maar daarna was ze helemaal hyper en heeft ze geen moment meer stil gestaan!
dus terug naar huis helemaal stuiteren.
ik dacht ik laat haar even lekker afkoelen in de plas omdat ze toch zo bezweet was geraakt.
ik ken de plas en het is daar niet diep.
gusta was door haar hyper zijn niet zo aan het uit kijken waar ze haar voeten neer zetten en struikelde in het water over haar eigen benen. ze duikelde naar voren en ze kwam op haar knieen.
ze raakte in paniek en ze sprong naar voren.
ik was net aan het bedenken dta ik er nu af moest gaan toen ze begon te stijgeren en ik er heel langzaam af gleed.
ik lach midden in het water en mijn paard stond in het water te springen.
ik moest zelf heel hard lachen alleen ik was niet de enigen..
toen ik opkeek zag i kdat er een meneer met zoontje en nog een mevrouw zaten toe te kijken hoe ik van mijn paard duikelden.
ik helemaal bezoopen op stal aangekomen iedereen me heel hard uigelachen.
ik naar huis krijg ik thuis mijn laarzen met geen mogelijk uit.
ik heb een half uur in mijn natte kleren met mijn benen omhoog gelegen en daarna mijn laarzen met moeite en pijn uitgekregen.
bedenk ik me opeens dat mijn mobiel nog in mijn zak zit die nu dus helemaal kapot is (niet 3 weken oud.)
zit nu weer schoon voor de computer maar wou het even met jullie delen.
want tja het is een verhaal

groetjes