Ik heb binnenkort echt heel veel tijd om met mijn pensionpaardje een beetje gek te doen (

Laat een berichtje achter.

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Lauraketje schreef:zeg zeg ik praat wl nederlands, ik kom uit Belgie en wij zeggen vaak kheb duss
ladypaard schreef:bloemetjes erbij invlechten vind ik altijd wel een mooi gezicht.
Lauraketje schreef:hey mense,
kheb binnenkort echt heel veel tijd om met mijn
pensionpaardje een beetje gek te doen(owkeej dan
)
mr kheb dus zin om vlechtjes te makn maar kheb dus niet veel inspiratie,
weten jullie mooie vlechten om te maken ?
het is een merrie, misschien helpt dat wel om iets te vinden![]()
reageren maar!!![]()
Citaat:Hey mensen,
Ik heb binnenkort echt heel veel tijd om met mijn pensionpaardje een beetje gek te doen (Oke dan
) Maar ik heb dus zin om vlechtjes te maken, maar ik heb dus niet veel inspiratie, weten jullie mooie vlechten om te maken? Het is een merrie, misschien helpt dat wel op iets te vinden
Reageren maar!!
Mirte_ schreef:Nou zeg, iedereen gelijk reageren, ze heeft het toch goed veranderd?
Mischien is een matje wel leuk, of een hengstenvlecht/merrievlecht
Fucsia schreef:Als je paard lange manen heeft is het leuk om een hengstenvlecht te maken
en dan een lint met een leuke kleur mee te vlechten!
Helemaal mooi poetsen, hoefjes invetten & mooi hoofdstel omdoen..
en daarna een fotoshoot houden!!
Lein87 schreef:misschien kan je anders ook een matje ofzow maken:D dat is ook leuk en dan kan je er ook leuke gekleurde linten doorheen doen! en hengstenvlecht is indd ook altijd mooi
en wel foto's hier plaatsen he
Lauraketje schreef:dan zal het toch niet van mij afhangen vrees ik, ben niet zo'n super vlechtenmakerFucsia schreef:Als je paard lange manen heeft is het leuk om een hengstenvlecht te maken
en dan een lint met een leuke kleur mee te vlechten!
Helemaal mooi poetsen, hoefjes invetten & mooi hoofdstel omdoen..
en daarna een fotoshoot houden!!
Jaah fotoshoot, morgen ga ik met een vriendin naar mijn pensionpaardje toe, dus kunnen we dat meteen doen
. Als ze geslaagd zijn zal ik er een topic over maken
![]()