Dit is mijn verhaal, ik zit nu te janken achter de comp maar ik probeer het toch te schrijven..... sory als ik dus een typfout maak dat komt omdat mij vingers zo trillen....

Het ging zo: Ik was vanochtend vroeg op en ging naar Blitz toe.
Toen zag ik alleen Penotti in het weiland staan, ikke heleaal geschokt omdat Blitz weg was. Ik heb de hele weide rond gezocht en daar zag ik hem, hij lag in de sloot langs het weiland van de buren.
Ik dacht eerst dat erniks aan de hand was en dat ie gewoon in de sloot lach maar omdat hij niks deed toen ik hem aaide heb ik mijn vader en moeder geroepen en die hebben gelijk de brandweer en de DA gebeld.
Toen de brandweer hem eruit gesleept had zegen wij en de DA gelijk wat er gebeurd was. Hij was waarschijnlijk over de sloot gesprongen en in het prikkeldraad (de buren hebben prikkeldraad langs de sloot) gesprongen.
Zijn 2 voorbenen lagen helemaal open en waaren helemaal goor door de sloot.
Hij had heel veel pijn

Ik had ook heel veel pijn. in mijn hart.
Ik moest de beslissing nemen, moest de DA hem opereren, dan was er 20 procent kans dat hij normale benen zijn krijgen, en er was 50 procent kan s dat hij het zou overleven..
Sorry Blitz, ik moest de beslissing nemen, natuurlijk hebben mijn ouders ook geholpen. Maar jij had zoveel pijn, ik moest je wel laten gaan.
We hebben Blitz ter plekke laten inslapen, zijn vriendje Penotti heeft alles gezien, ik zoek nu ieder uur troost bij Penotti. Ik zoek nu op bokt.nl alle topics die ik gemaakt hebt over Blitz, misschien kunnen jullie mij helpen zoeken?
Sorry voo rhet lange onbegrijpelijke verhaal, maar ik meost het even kwijt.
Bennu leeg vanbinnen, kan niks meer. Kzit hier maar alleen in de kamer. Vader en moeder zijn mijn zusje naar een verjaardagf brengen, ik heb snel de comp aangezet en dit geschreven. Nouja, dat was het.
Blitzje ik mis je zo

Riannne