zwaare kneusde heup door paardenval lees hier het verhaal

Moderators: Neonlight, balance, Sica

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Hvj_Artos

Berichten: 92
Geregistreerd: 03-02-06

zwaare kneusde heup door paardenval lees hier het verhaal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-06 16:50

Ik was vrijdag middag met een vriendin van mij waar ik soms wel eens mee ga rijden een buitenrit aan het maken.
Nou wij waren ondertussen in het bos toen gingen we een stukje galloperen,
Opeens ging de pony van me vriendin links een paadje in en mijn pony ging er achteraan en het was,
best wel een scherpe bocht en ik verloor me evenwicht en viel kei hard op me zij op de takken.
Maar mijn pony gallopeerde gewoon vrolijk door en echt knoer hard nou toen ging me vriendin er kei hard achteraan.
Nou ik lag zeg maar toen zij achter de me pony aan zat lag ik op me rug ik kreeg bijna geen adem en me rug deed kei zeer toen kwamen 2 mensen op de fiets mij helpen ik kon bijna niet over eind komen en het deed zo zeer ik ben uit eindelijk toch opgestaan omdat ik bezorgd was over me pony,
en ik kon niet lopen me rechtse heup deed echt vreselijk veel pijn toen kwam ineens gellukig me vriendin met de 2 pony's aan stappen ik was ondertussen weer een beetje rustig,
En toen had me vriendin 112 gebeld en ze had allemaal verteld wat er was gebeurt en toen wou die vrouw aan de lijn mij even spreken en toen moest ik het vertellen wat er was gebeurt.
Nou toen zij ze ja geef het nummer van je moeder maar toen had ik die gegeven toen had zij me moeder gebeld en toen belde me moeder me terug en zij ja ze willen je niet op komen halen maar ik kon helemaal niks van lopen ofzo voor het zelfde geld had ik een ernstig letsel ofzo!
Toen werd ik door 3 mensen met veel moeite op het paard gezet en dat deed vreselijk veel pijn toen moest ik naar voren stapen dat was een heel lang pad (Ik moest naar voren stappen omdat er paaltjes voor waren me ma kon er niet door)
Nou toen was me moeder me op komen halen en toen was me vriendin met de 2 pony's naar huis gestapt.
**************************************************************************
IN HET ZIEKENHUIS!!!!!!

Nou ik was met een rolstoel uit de auto gehaald en werd naar een behandelkamertje gebracht zeg maar.
Toen moest me paardrijbroek uit en me laarzen lag ik daar in me onderbroek Boos!
Maar goed toen ging ze kijken of er iets met me rug was dat was gellukig niet,
En toen moest ik op me gezonde zei gaan liggen nou toen ik moest omdraaien ik moest gewoon huilen van de pijn....
Toen moest ik naar de foto dingens die kamer zeg maar om foto's te laten maken.
toen werd ik met bed en al naar die kamer gebracht.
toen hadden ze foto's gemaakt en de dokter kon niet zien of er iets aan de hand was,
nou er was dus gellukig niks gebroken en toen mocht ik weer terug naar dat kamertje toe.
Toen moesten ze kijken of me nieren niet beschadigd waren dus toen moesten ze me urine controleren daar was ook niks mee aan de hand Naar huis alleen toen moest de dokter kijken of ik kon lopen maar dat kon dus niet toen kreeg ik krukken mee naar huis,
mooie glimende blauwe nou toen zij ze dat word dus een tijdje niet paardrijden,
en donderdag moet je op controle komen!
En nou is dus me rechtse heup heel zwaar gekneusd.
en toen zij ik ik ben gevallen maar als ik helemaal beter ben klim ik er gewoon weer op want ik ben geen wattje.....
Nou dit was dus mijn heftige paarden avontuur!!!!!!!!!

xxxx milou plaats maar een reactie!

Elmond

Berichten: 895
Geregistreerd: 02-02-06
Woonplaats: Berkelland

Re: zwaare kneusde heup door paardenval lees hier het verhaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-06 16:54

Jakkie, dat lijkt me pijnlijk zeg. Ik ben ook wel eens op mijn heup terecht gekomen, maar niks kapot ofzo alleen een beetje pijn...maar kan me voorstellen dat als het zwaar gekneusd is, dat het dan zeer doet. Beterschap gewenst!!!

Amarie
Berichten: 1565
Geregistreerd: 20-02-03
Woonplaats: Den bosch

Re: zwaare kneusde heup door paardenval lees hier het verhaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-06 23:38

O dat is pijnlijk. Heb gisteren met een rare bok mijn heup wat verdraaid of zo en dat doet al hartstikke zeer, laat staan dat je hem zwaar kneust.
Veel succes de komende tijd en doe het toch maar even rustig aan..

Roosch

Berichten: 36699
Geregistreerd: 04-07-03
Woonplaats: Anywhere

Re: zwaare kneusde heup door paardenval lees hier het verhaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-06 08:53

Auw, dat moet pijn doen!

Ik heb ooit mijn heup gekneusd gehad, heb ik een week plat gelegen.
Heel veel beterschap!

Anoniem

Re: zwaare kneusde heup door paardenval lees hier het verhaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-06 16:19

NM --> YRT.

Anoniem

Re: zwaare kneusde heup door paardenval lees hier het verhaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-06 16:34