Nemen jullie ze gewoon van internet, of vraag je toestemming, of ...
En waarom doe je dat wat je doet?
Ben nieuwsgierig

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Dionne_Xx schreef:Voor mijn oude spellen heb ik foto's van google af gehaald, en als ik graag een foto van een ander spel/site wou stuurde ik altijd een mailtje om het te vragen.
Je leest het hier ook wel eens in topicen dat er staat "de foto van mijn paard op een paarden spel" dit vinden mensen dus niet echt leuk
Faniek schreef:als je het niet mag de eigenaar kosten in rekening brengen.
[***] schreef:Bedankt
Nu is het bij mij zo dat ik op dit moment 2 sites heb (één ligt stil door examens en de andere is in de maak). Ik heb altijd gewoon de foto's genomen en dan stond er op de site als de eigenaar (of fotograaf) dit niet wou dat die dan gewoon even moest mailen en dat de foto dan weggehaald werd ....
Ik heb er (met uitz. van 1 keer) nooit mails voor gehad ofzo, dus mij leek dat wel goed zo ... Maarja, eigenlijk mag het dus niet.
Nu gaat die site die in de maak is alleen over warmbloeden, dus dat valt mee ... je hebt veel fokkerijen en handelsstallen en iedereen heeft praktisch wel een warmbloedDus daar zal het wel bij lukken om foto's te krijgen met toestemming.
Maar die andere site .... Daar zijn meer dan 200 paarden van allerlei rassen .. en dat is gewoon onbegonnen werk. Nu is het zo dat de leden zelf voor foto's moeten zorgen (zelf toestemming vragen) en als er dan iets mis is (bv. geen toestemming gevraagd) dan zijn zij verantwoordelijk ... En anders hebben de paarden geen foto. Maar ikzelf vind dit nu niet echt leuk, en de leden eigenlijk ook niet ... Dus ja, nu weet ik het dus niet.
Daarmee dat ik eens nieuwsgierig was hoe anderen dit deden