Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Is dat niet dat kamp wat altijd in de Penny staat? Volgens mij las ik dat vroeger wel eens, die naam komt me iig bekent voor
Toen ik er was viel het tegen, slechte organisatie. Kreeg maar 2x per dag te drinken (dat is echt vééls te weinig voor op 1 dag).
Bovendien was ik toen van m'n paard gevallen omdat ik nog niet zo goed kon rijden.
Maar ik had gekneusde ribben, had er hartstikke veel last van, maar niemand controleerde mij even. Hartstikke slecht, had eventueel ook inwendige bloeding kunnen krijgen, dus ben na het kamp direct langs een dokter geweest.
kizz_rianne schreef:Ik ben er ook geweest, het sprak me wel aan omdat je lekker veel op je paard zit!Toen ik er was viel het tegen, slechte organisatie. Kreeg maar 2x per dag te drinken (dat is echt vééls te weinig voor op 1 dag).
Bovendien was ik toen van m'n paard gevallen omdat ik nog niet zo goed kon rijden.
Maar ik had gekneusde ribben, had er hartstikke veel last van, maar niemand controleerde mij even. Hartstikke slecht, had eventueel ook inwendige bloeding kunnen krijgen, dus ben na het kamp direct langs een dokter geweest.

Citaat:die man was hardstikke vies en de boerderij zag er ook niet echt aantrekkelijk uit.

. Maar het is daar supergezellig!

Vooral omdat ze toch wel 'apart' was, maar ook superlief

Echt een schatje! 1 dag op Blesa, die ging ook wel, maar daar had ik verder niks mee. En nog een dagje op Skymma 

anders had ik er ook wel een gehad,
ff in de bak.
kuss_mij schreef:er staan er 2 op marktplaats,
ik rijd der zelf ook wel eens af en toe,
Het is jammer dat ik btje heel erg groot ben..anders had ik er ook wel een gehad,
Rijd daar niet op de pony's daar hoor, Rijd daar altijd met een haflingerff in de bak.

gaska schreef:kuss_mij schreef:er staan er 2 op marktplaats,
ik rijd der zelf ook wel eens af en toe,
Het is jammer dat ik btje heel erg groot ben..anders had ik er ook wel een gehad,
Rijd daar niet op de pony's daar hoor, Rijd daar altijd met een haflingerff in de bak.
Volwassenen kunnen ook met gemak op IJslanders dus waarom jij niet?