Ponykamp 't Peerdespul

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Ramyyya

Ponykamp 't Peerdespul

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-04-06 07:19

Haay ik ben nu 4 keer naar dit geweldige kamp geweest want dat is elke dag ong.6uur door de bossen,vennen en zandverstuivingen rijden!!!!!

_Karlijn

Re: Ponykamp 't Peerdespul

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-06 10:01

Okee Is dat niet dat kamp wat altijd in de Penny staat? Volgens mij las ik dat vroeger wel eens, die naam komt me iig bekent voor

Jacimatho

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-06 10:04

Daar heb ik hele goede herinneringen aan....al is het al heel wat jaartjes geleden dat ik daar op kamp was.
Ben toevallig vorige week nog bij ze geweest om wat ijslanders te bekijken......
Blijft leuk...

kizz_rianne

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-06 10:07

Ik ben er ook geweest, het sprak me wel aan omdat je lekker veel op je paard zit! Toen ik er was viel het tegen, slechte organisatie. Kreeg maar 2x per dag te drinken (dat is echt vééls te weinig voor op 1 dag). Bovendien was ik toen van m'n paard gevallen omdat ik nog niet zo goed kon rijden. Maar ik had gekneusde ribben, had er hartstikke veel last van, maar niemand controleerde mij even. Hartstikke slecht, had eventueel ook inwendige bloeding kunnen krijgen, dus ben na het kamp direct langs een dokter geweest.

Jacimatho

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-06 10:10

o jee...dat klinkt niet al te best...moet er ff bij melden dat mijn kamp al 20 jaar geleden is..

Onbekend123

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-06 21:40

Gaat er iemand dit jaar nog naar 't Peerdespul?

Ramyyya

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-06 16:56

kizz_rianne schreef:
Ik ben er ook geweest, het sprak me wel aan omdat je lekker veel op je paard zit! Lachen Toen ik er was viel het tegen, slechte organisatie. Kreeg maar 2x per dag te drinken (dat is echt vééls te weinig voor op 1 dag). Scheve mond Bovendien was ik toen van m'n paard gevallen omdat ik nog niet zo goed kon rijden. Clown Maar ik had gekneusde ribben, had er hartstikke veel last van, maar niemand controleerde mij even. Hartstikke slecht, had eventueel ook inwendige bloeding kunnen krijgen, dus ben na het kamp direct langs een dokter geweest.

Dat drinken snap ik wel,maar die gekneuste ribben...de ze zomer is het kamp voor het laadst,ik ben mei weer geweest,een meisje had ook een gebroken rib en werd toen meteen naar de eerste hulp gebracht.

BarbaLala

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-06 17:00

ik ben er wezewn kijken in 2002, maar vond t er helemaal niks! die man was hardstikke vies en de boerderij zag er ook niet echt aantrekkelijk uit.
later heb ik ook van anderen gehoort dat t er niet erg paardvriendelijk is, maargoed dat is via via (al hoor ik nog wel eens wat er over).

ik kom al 3 jaar op de Besmanninck hoeve, dat is wel helemaal super!

Yannuh, ik ga ook dit jaar (besma) , maar dan 7 aug. - 12 aug. Haha!

Onbekend123

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-06 16:48

Ik ben net terug van de Besmanninck hoeve, en het was SUPER GAAF!!! Haha! Haha! Haha!

En over een paar weekjes naar 't Peerdespul Tong uitsteken

piedrolover

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-06 19:41

Ik heb het daar 2 jaar súper naar m'n zin gehad Haha!

Citaat:
die man was hardstikke vies en de boerderij zag er ook niet echt aantrekkelijk uit.

Dat de eiganaar er niet zo fris uitziet, ach moet hij zelf weten toch? De weken dat ik daar was, heb ik hem alleen aan een tafeltje zien zitten en een keer les zien geven.
De boerderij ziet er misschien wat ouder uit, maar ik vond het juist een hele gezellige sfeer hebben. Lachen

Drinken kreeg je idd te weinig. Dan moest je zelf maar naar de supermarkt gaan..

Maar de ritten en paarden waren echt super Haha!
Helaas dit jaar de laatste kampen.

Oliefjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-06 21:24

Ik ben er ook zo'n 6 jaar terug denk ik geweest. Je kreeg wel weinig drinken inderdaad, maar o zo gaaf als je met alle ijslanders gaat crossen!

Onze leiding was ook heel maf, vertelden ons niet te mogen roken bij de paarden.. en wat deden ze zelf Sigaar . Maar het is daar supergezellig!

Het is ook inderdaad dat ponykamp waarmee altijd in de penny wordt geadverteerd. Staat bij dat je video opnames, dropping enzo gaat doen, dit was bij ons alleen niet het geval.. Scheve mond

Onbekend123

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-06 13:06

Ik heb ook nog nooit dropping en video opnames gehad. Maar je leest in wel meer advertenties van ponykampen dingen die je niet doet.
Ik vind het er iig super. En het is zo jammer dat ze ermee stoppen... Huilen

piedrolover

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-06 13:22

Ja idd, voordat ik op kamp was ben ik daar eerst wezen kijken en toen vertelde de eigenaar al dat het een vrij oude advertentie was en dat de dropping en video opnamens er niet meer waren. Ook het zwemmen met de paarden ging niet meer door, omdat dat verboden was in die buurt.

Zeker erg jammer dat ze er mee stoppen.. Jammer dat het niet overgenomen wordt.

Onbekend123

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-06 13:24

Ja idd. Maar ik denk dat het moeilijk is om je brood ermee te verdienen...

Op welke paarden daar heb jij veel gereden?

piedrolover

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-06 13:32

De 1e keer dat ik daar kwam was ik helemaal Skymma-gek Vork Vooral omdat ze toch wel 'apart' was, maar ook superlief Lovers
Dus toen zat ik ook de hele week op skymma, omdat ze over het algemeen niet zo geliefd was Lachen
(wel voorgereden op eppie)

De 2e keer moest ik voorrijden op laxa, pfff die vond ik echt niet leuk. haha, sloom en saai.
Maar toen heb ik 3 dagen op Digger gereden Lachen Echt een schatje! 1 dag op Blesa, die ging ook wel, maar daar had ik verder niks mee. En nog een dagje op Skymma Lachen

En jij?

Onbekend123

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-06 13:53

Het eerste jaar heb ik op Finnuhr, Baldur, Eppie en Edda gereden.
Ik vond vooral Eppie en Edda super. Met voorrijden moest ik trouwens ook op Eppie Haha!
Met de les had ik op Modir gereden en met het tolten op Yelt en Herandi.

Afgelopen mei moest ik voorrijden op Rhuna en de rest van de week heb ik op Loki gereden. Behalve woensdag, toen op Grani. (omdat Loki in de les meeliep)

Eppie en Loki vind ik wel de leukste Tong uitsteken

Maar Eppie is helaas weg. En Digger is geloof ik met pensioen. Die liep in de mei alleen met de les mee.
Skymma is verkocht. Aan een meisje die er in de mei ook was. Ze had haar toen ook meegenomen.

piedrolover

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-06 14:04

Ja dat Skymma weg is wist ik, maar eppie had ik nog niet gehoord..
Wel goed voor Digger dat hij lekker met pensioen is. Mar waar zal hij terecht komen nu?
Een vriendin van mij vond eppie ook erg leuk en ook edda Lachen
Loki leek me ook leuk, byrklint en grani had ik ook nog wel eens op gewild Lachen

Onbekend123

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-06 14:10

Eppie is aan het begin van de meivakantie weggegaan... Helaas...

Maar ik zou niet weten wat er met al die paarden gebeurd. Want volgens mij kunnen ze nooit alles verkopen. Misschien dat die gewoon bij 't Peerdespul blijven staan ofzo.

piedrolover

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-06 14:13

Ik weet het ook niet. Wat ik tot zo ver heb gehoord, is dat alles verkocht zou worden...

MissKaylee

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-06 14:16

Als het goed is word inderdaad alles verkocht voor een goed koop prijsje,
der staan er al 2 op internet maar waar de rest blijft weet ik niet.

Onbekend123

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-06 14:19

Ik weet wel dat er een aantal verkocht zijn/worden aan kinderen die daar op ponykamp zijn geweest.

Maar waar staan ze dan op internet?

MissKaylee

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-06 14:21

er staan er 2 op marktplaats,
ik rijd der zelf ook wel eens af en toe,
Het is jammer dat ik btje heel erg groot ben.. Boos! anders had ik er ook wel een gehad,

Rijd daar niet op de pony's daar hoor, Rijd daar altijd met een haflinger Knipoog ff in de bak. Tong uitsteken

gaska

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-06 14:32

kuss_mij schreef:
Het is jammer dat ik btje heel erg groot ben.. Boos! anders had ik er ook wel een gehad,

Rijd daar niet op de pony's daar hoor, Rijd daar altijd met een haflinger Knipoog ff in de bak. Tong uitsteken

Volwassenen kunnen ook met gemak op IJslanders dus waarom jij niet?

MissKaylee

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-06 15:25

gaska schreef:
kuss_mij schreef:

Volwassenen kunnen ook met gemak op IJslanders dus waarom jij niet?

ik ben 1.82