dit is nou echt zielig!

Moderators: balance, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
mememe
Berichten: 1766
Geregistreerd: 20-11-05
Woonplaats: Ureterp

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-06 10:25

heel veel sterkte voor die vrouw.
echt sneu dat het zo moest gebeuren.

_Alexandra_

Berichten: 805
Geregistreerd: 22-10-05
Woonplaats: Aalten

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-06 10:30

ja idd.. vind het ook zielig voor dat paardje :'(

Ynske

Berichten: 572
Geregistreerd: 10-10-05
Woonplaats: Den Haag

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-06 14:26

ja ze is daarna niet meer gekomen naar de manege

arian_wolf

Berichten: 2033
Geregistreerd: 01-12-05
Woonplaats: Leiden

Re: dit is nou echt zielig!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-06 15:16

Citaat:
Ik vind het gewoon respectloos gedrag.
Wat voor nu heeft het in vredesnaam om er met je neus bovenop te gaan staan.
Nogmaals ik geef de manege eigenaar groot gelijk dat hij jullie heeft weggestuurd en ik vind dat je je moet schamen om via een andere weg toch weer te gaan kijken.


Hier ben ik het wel mee eens

Tieneke

Berichten: 21700
Geregistreerd: 26-09-05
Woonplaats: Hasselt, Belgiƫ

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-06 15:25

Wat erg voor haar, zo plots je paard verliezen...

Ik snap het wel dat je als kind nieuwsgierig en bezorgd bent en dat je dan ook wel wilt weten wat er aan de hand is. Je kon idd niet weten dat het paard aan het sterven was.
De kunst bestaat erin om respectvol te blijven naar anderen toe en je dan op afstand te houden. Dat de manege-eigenaar je wegstuurde, is heel normaal, je hebt als kind op dat moment daar niets te zoeken en hoe minder drukte rond het paard, hoe beter voor het paard, anders windt het zichzelf ook alleen maar op. Ook wilde de manege-eigenaar waarschijnlijk niet dat jij een paard zou zien sterven, wat wel een ernstig effect op je kan hebben.
Dat je daarna een plaatsje zocht om wel te kijken, begrijp ik ergens wel, alleen zou ik het niet gedaan hebben. In mijn ogen doe je dat gewoon niet als er iets anders van je gevraagd wordt, maar hoe dan ook: ik begrijp het, maar daarom keur ik het nog niet goed.

Veel sterkte voor jou en iedereen die ermee betrokken is, hopelijk heeft het paardje niet lang moeten afzien...

Ynske

Berichten: 572
Geregistreerd: 10-10-05
Woonplaats: Den Haag

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-06 17:16

Tieneke schreef:
Wat erg voor haar, zo plots je paard verliezen...

Ik snap het wel dat je als kind nieuwsgierig en bezorgd bent en dat je dan ook wel wilt weten wat er aan de hand is. Je kon idd niet weten dat het paard aan het sterven was.
De kunst bestaat erin om respectvol te blijven naar anderen toe en je dan op afstand te houden. Dat de manege-eigenaar je wegstuurde, is heel normaal, je hebt als kind op dat moment daar niets te zoeken en hoe minder drukte rond het paard, hoe beter voor het paard, anders windt het zichzelf ook alleen maar op. Ook wilde de manege-eigenaar waarschijnlijk niet dat jij een paard zou zien sterven, wat wel een ernstig effect op je kan hebben.
Dat je daarna een plaatsje zocht om wel te kijken, begrijp ik ergens wel, alleen zou ik het niet gedaan hebben. In mijn ogen doe je dat gewoon niet als er iets anders van je gevraagd wordt, maar hoe dan ook: ik begrijp het, maar daarom keur ik het nog niet goed.

Veel sterkte voor jou en iedereen die ermee betrokken is, hopelijk heeft het paardje niet lang moeten afzien...


Hier ben ik het wel mee eens, bunnylover, je hoeft niet zo kattig te reageren hoor ook in dat prive berichtje

dravergekkie

Berichten: 9266
Geregistreerd: 15-07-05
Woonplaats: Den-Haag

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-06 21:29

mischien kunnen jullie haar is opzoeken?
en bosje bloemen en een kaartje.. of mischien een mooie foto van haar paard laten uitvergroten?
veder is mischien wel leuk om aan te bieden of ze nog paarden wil verzorgen/poetsen op de manege en laat haar weten dat ze heel erg welkom is

Meissie17

Berichten: 1637
Geregistreerd: 07-03-06

Re: dit is nou echt zielig!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-06 13:20

aaa gossie wat zielig zeg

Ynske

Berichten: 572
Geregistreerd: 10-10-05
Woonplaats: Den Haag

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-06 17:11

dravergekkie schreef:
mischien kunnen jullie haar is opzoeken?
en bosje bloemen en een kaartje.. of mischien een mooie foto van haar paard laten uitvergroten?
veder is mischien wel leuk om aan te bieden of ze nog paarden wil verzorgen/poetsen op de manege en laat haar weten dat ze heel erg welkom is


dat is waar, maar ze is altijd welkom

_Kimberley

Berichten: 5090
Geregistreerd: 05-07-05
Woonplaats: den helder

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-06 19:24

Jeetje, dat is idd erg..
Ik hoop wel dat ze nog blijft komen voor die paarden, anders is ze helemaal alles kwijt.

Maaiikii

Berichten: 4474
Geregistreerd: 10-04-05
Woonplaats: IJsselstein

Re: dit is nou echt zielig!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-06 19:26

Aaahh echt zielig voor haarr en voor der paard.
Ik zou er niet aan moeten denken dat mijn paard overlijd.
Echt erg, heel veel sterkte!
Hopen datt ze snel weer op de manege komt en ooit weer een nieuw,lief paardje treft.

thinkalover
Berichten: 56
Geregistreerd: 26-02-06

Re: dit is nou echt zielig!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-06 19:56

echt heeel erg zieleg voor het paard
anders probeer je haar een keertje op te zoeken en praat met haar er over meschien helpt het voor haar
nou nog veel sterkte en groetjes laura

Ynske

Berichten: 572
Geregistreerd: 10-10-05
Woonplaats: Den Haag

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-06 20:05

dank jullie voor jullie steun ik denk dat ik haar ook maar is ga opzoeken ofzo ik denk dat ze dat wel leuk vind

_Alexandra_

Berichten: 805
Geregistreerd: 22-10-05
Woonplaats: Aalten

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-06 07:53

vast wel, doe haar maar de groeten van bokt haha

Ynske

Berichten: 572
Geregistreerd: 10-10-05
Woonplaats: Den Haag

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-06 13:01

oke