ik moet iets bekennen

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Pferd

ik moet iets bekennen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-05 13:13

IK HEB GeLogen, Silverado ook wel Star is niet van mij, maar van een vriendin en Amigo is van de manege. Ik was zo jalloers om mijn vriendin dat ik een foto van haar paard als avatar heb gebruikt en ze gaat zich ook aanmelden op bokt en ik wil het liever nu toegeven voordat het te laat is. Ik moest van haar mijn avatar ook weghalen soryr dat ik gelogen heb

Pferd

Re: ik moet iets bekennen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-05 13:16

ik denk dat ik maar ga stoppen met bokt. Niemand vind me aardig en als mijn vriendin ziet wat wat ik allemaal gezegd heb mag ik nooit meer op Beauty (haar paard rijden)
Dus DOEI BOKT EN DAG ALLEMAAL

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-05 13:17

Dus je hebt bijna eigenlijk over alles wel gelogen?
Dit volg ik niet..

Je werkt er zelf naartoe dat sommige je niet aardig vinden,dit is namelijk al de 2e keer dat je liegt?

Ik reageer niet meer,anders heb ik dalijk een topic aan m'n broek hangen..

gaska

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-05 13:58

Jah handig dat je gaat liegen.......eigenlijk is het je eigen schuld dat niemand ja meer aardig vind.. je hebt zelf gelogen!

En er zijn vast wel mensen die je wel mogen maak je maar geen zorgen!.....en je hoeft niet van bokt af!
Je kan ook gewoon je naam veranderen van bokt dan weet niemand dat jij het bent(tenzij je gaat zeggen dat je eerst zo heette op bokt)

groetjes renske

halibut

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-05 14:13

Dit vermoedde ik al, maar nou vraag ik me af of je toch niet weer opnieuw bent begonnen met een nieuwe account, eentje is me namelijk alweer meteen opgevallen. Ik heb t je eerder verteld, het is echt beter nou eens de hele waarheid te vertellen, wie je bent, wat je doet en of je eigenlijk wel een eigen paard hebt, is dat niet zo, who cares? Het is echt niet zo dat mensen je aardiger of interessanter vinden met een eigen paard, of dat deze mensen beter zijn dan mensen die op manegepaarden rijden. Ik vind je een beetje typisch met alles wat je hebt gedaan, maar mij heb je de meest beledigende berichtjes gestuurd, en ik heb nog steeds geen hekel aan je, dus waarom zouden anderen dat wel hebben? En zelfs als sommigen je niet mogen, wat maakt jou dat dan uit?

Serieus, volg nou gewoon eens mijn adviezen op en dan is dit helemaal niet nodig.

Pferd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-05 14:17

Jallist schreef:
Dit vermoedde ik al, maar nou vraag ik me af of je toch niet weer opnieuw bent begonnen met een nieuwe account, eentje is me namelijk alweer meteen opgevallen. Ik heb t je eerder verteld, het is echt beter nou eens de hele waarheid te vertellen, wie je bent, wat je doet en of je eigenlijk wel een eigen paard hebt, is dat niet zo, who cares? Het is echt niet zo dat mensen je aardiger of interessanter vinden met een eigen paard, of dat deze mensen beter zijn dan mensen die op manegepaarden rijden. Ik vind je een beetje typisch met alles wat je hebt gedaan, maar mij heb je de meest beledigende berichtjes gestuurd, en ik heb nog steeds geen hekel aan je, dus waarom zouden anderen dat wel hebben? En zelfs als sommigen je niet mogen, wat maakt jou dat dan uit?

Serieus, volg nou gewoon eens mijn adviezen op en dan is dit helemaal niet nodig.

IK HEB NU GEEN NIEUW ACCOUINT GEMAAKT, ik ga van bokt af en ik zweer je dat ik nooit meer terug kom, ik ben het echt helemaal zat en dit is ook het laatste bericht dat ik verstuur dus DOEI FOR EVER!@!!!!! Boos! Boos! Boos! Boos! Boos! Boos! Boos! Boos! Boos! Boos! Boos! Boos! Boos! Boos! Boos! Boos! Boos!

halibut

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-05 14:20

Prima, als je toch alleen maar van die vage berichtjes kan sturen, maar kom dan ook niet later weer huilend terug met een nieuwe account zeggend dat t je allemaal zo spijt en of we je alsjealsjealsjeblieft willen vergeven. Anyway, bye. Ik merk t snel genoeg als je dr weer bent. Sneu hoor, niemand doet je wat en dan doe je zo gestoord, erg sneu...

hoiallemaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-05 16:34

srry hor ,maar ik vind hetvaag dat jr gelijk van bokt weg gaat als je alleen wat hebt geloge okej het is niet goed dat je hebt gelogen maar agh iedereeen liegt wel eens

en dat iedereen je neit mag is echt heel vaag dat je dat zegt
want dat weet je heus wel dat dat niet zo is =/ srry hor je bent echt een beetje vaag bezig
ik ga toch ook niet van bokt af toen ik een beejte ruzie had om santos =/
maar jah

doegg he 4 EVAH Tong uitsteken

Idioteque

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-05 16:36

Op de een of andere maier verbaast me dit nou niks Clown

Leoni_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-05 16:40

Ten eerste vind ik het toch wel knap dat je het toegeeft...

maar ten tweede vind ik het toch wel raar dat je over zoiets
liegt...

En dat laatste berichtje van jou is wel erg BOT
sorry hoor maar zo hoef je dus echt niet te reageren..

Poppy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-05 17:09

Jeetjemina er zijn wel veel topics over en van Pferd en weet ik veel wat voor een namen ze allemaal heeft.... Eigenlijk is het een beetje lachwekkend! Tong uitsteken
En Jallist ik vind t knap dat jij al die namen tot een hebt gebundeld, volgens mij ben ik veel te goedgelovig....... Haha!

tinkerbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-05 17:31

ik merk snel genoeg wanneer je weer op bokt komt k wacht op je volgende acount Whoosh! *o/*

halibut

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-05 17:54

Haha, dankjewel Poppy Tong uitsteken Volgens mij had jij ook ergens gezegd dat t je er een sport van kunt maken de berichtjes kunt lezen, het is mijn sport de accounts te ontdekken. Haha! Leuk tijdverdrijf.
Ik ben er nu ook alweer bijna van overtuigd dat dezelfde persoon weer een nieuwe heeft, ook al zegt ze van niet. Op de dag dat ze beweert niet meer te komen is er in ieder geval alweer iemand lid geworden die beweert een paard te hebben, en ik weet zeker dat dat niet zo is Schijnheilig .

Leo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-05 17:58

Je hoeft toch niet meteen weg te gaan?

Als je gewoon de waarheid gaat vertellen (zoals je in het 'Jallist-is-een-pester' topic al beloofde..) dan is er toch niks aan de hand?

Joh, er heeft hier NIEMAND een hekel aan je..

halibut

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-05 17:59

Dat blijf ik ook zeggen, Leo_ke, maar dat weigert ze volgens mij tot zich door te laten dringen... Slapen

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-05 18:01

En, de hoeveelste keer is het al dat je dit zegt?

Met liegen kom je niet ver in het leven

Goldie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-05 18:06

Aansteller Slapen

Leo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-05 18:31

Jallist schreef:
Dat blijf ik ook zeggen, Leo_ke, maar dat weigert ze volgens mij tot zich door te laten dringen... Slapen

Ik heb het door... Scheve mond

ergens zijn deze topics wel érg goed voor m'n buikspieren!

Goldie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-05 18:31

Leo_ke schreef:
Jallist schreef:

Ik heb het door... Scheve mond

ergens zijn deze topics wel érg goed voor m'n buikspieren!

Haha! Ik blijf het een geweldige opmerking vinden Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-05 18:41

Je hoeft toch helemaal niet weg? Kom op he!

Zolang je maar voortaan met beide benen op de grond blijft nemen wij (althans ik) je helemaal niets kwalijk. Je hoeft je echt niet anders voor te doen dan wie je eigenlijk bent en te zeggen dat je paarden hebt die niet eens van jou zijn. Je bent gewoon wie je bent, en als je je daar ook naar gedraagt zullen mensen je vanzelf aardig vinden. Als je blijft liegen maak je het er voor jezelf alleen maar moeilijker mee.

_Lauwtje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-05 18:58

nou je kan wel zeggen dat je weg bent maar volgens mij ben je nu weer terug als ponymeisje

en heb je wéér een paar fantasie paarden, want hoe is het met Duke? was toch ook een paard van je...

halibut

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-05 19:05

Neeeeh daar rijdt dr moeder op en is ze erg aan gehecht! Haha! Wel op blijven letten, he? Tong uitsteken T is ook moeilijk om al die fictieve paarden en de eventuele echte uit elkaar te houden Tong uitsteken Voor dat topic heb ik nog wel mijn mooie regenboogbrug-verhaal uit de kast gehaald, wat heb ik daar nu een spijt van zeg Slapen

_Lauwtje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-05 19:07

ik ga het allemaal maar eens opschrijven, die volledige dressuurstal die ze in dr fantasiewereld heeft....

halibut

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-05 19:09

Dan ben je laaaaaaaaaaang bezig Tong uitsteken Ik ga denk ik de links van alle topics van dr maar eens opslaan, dit wil ik me nog lang kunnen herinneren. Dromen

Goldie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-05 19:10

En ze maakt gewoon steeds dezelfde fout Clown