Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Cow_horse schreef:ik snap het niet helemaal
Als je 'gepest' wordt trek je je er toch niks van aan?
MissDreams schreef:Cow_horse schreef:ik snap het niet helemaal
Ik ook nietAls je 'gepest' wordt trek je je er toch niks van aan?
En andere mensen zullen dat toch ook wel zien....
dat maak je zelf toch uit, of je trekt het je aan, of je negeert het, zo simpel is het, en dan nog vind ik het niet netjes om jallist daar de schuld van te geven.
Hoop dat hier iemand me vergeefd, nogmaals ik bedoelde het niet zo en ik zal geen nieuwe accounts meer maken en alleen nog maar met Pferd reageren. Maar ja, misschien moet ik ook maar niet meer naar bokt gaan, iedereen zal me nu straal negeren.
En je bent heus niet de enigste die een slecht begin maakte hier op bokt
of denk je niet??? Pferd schreef:ja, denk je echt dat ze nog iets met me te maken willen hebben???
Weet je het is dat het me vooral voor Jallist spijt. Ik bedoel, wat ik gezegd heb. Daarom, weet ik niet zeker, als jallist, me nooit meer vergeeft, wil ik eigenlijk ook niet verder bokken, dan wordt het alleen erger,of denk je niet???
Ik weet huis wel dat sommige mensen mij niet aardig zullen vinden, dat heb je altijd, maar ik vind het zo banketstaaf van me zelf als ik ervoor zorg dat mensen een hekel aan me hebben. Hoop dat Jallist me vergeeft, maar hij/zij heeft nog niet terug geschreven. Hoop dat hij/zij het vanavond nog doet, weet ik het teminste (of jallist me vergeeft)
(onder andere ikzelf
)
Als je een foto van Amigo op je comp weet te krijgen wil ik m wel eens zien
Lijkt me een leuk paardje.

LovesSaartje schreef:Pferd schreef:ja, denk je echt dat ze nog iets met me te maken willen hebben???
Weet je het is dat het me vooral voor Jallist spijt. Ik bedoel, wat ik gezegd heb. Daarom, weet ik niet zeker, als jallist, me nooit meer vergeeft, wil ik eigenlijk ook niet verder bokken, dan wordt het alleen erger,of denk je niet???
*probeert zich in te houden*
Wat boeid het jouw of Jallist jouw aardig vind? Er zullen op bokt ook wel mensen zitten die mij niet aardig vinden, maar daarom ga ik toch ook niet van bokt af?
Pferd schreef:Bedankt Goldie![]()
![]()