Jallist is een pester

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Pferd

Jallist is een pester

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-04-05 16:39

Moet het effe kwijt ik ben ook joran, ik ben ook paardje1992, maar waarom heb ik zoveel accounts, dat ik snel en duidelijk uit te leggen!!!
ELKE KEER ALS IK EEN NIEUWE ACCOUNT HEB PEST JALLIST ME WEG!!!!
ÍK GA ECHT NIEt MEER NAAR BOKT HOOR, ALS JE DOOR IEDEREEN GEPEST WORDT!!!!

Mocca

Re: Jallist is een pester

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-05 16:41

Ehm waar slaat dit op? Moeten we dit serieus nemen?

Prommise

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-05 16:49

Volgens mij is Jallist een aardig iemand hoor, volgens mij zit er een schroefje in je hoofd los Bloos

Jigger_lief

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-05 17:20

even een vraagje....hoe kun je door iemand worden weggepest..??

Marchador

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-05 18:02

ik snap het niet helemaal Bloos Lachen

Soar

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-05 18:41

Cow_horse schreef:
ik snap het niet helemaal

Ik ook niet Clown Als je 'gepest' wordt trek je je er toch niks van aan?
En andere mensen zullen dat toch ook wel zien.... Bloos

Prommise

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-05 18:43

MissDreams schreef:
Cow_horse schreef:
ik snap het niet helemaal

Ik ook niet Clown Als je 'gepest' wordt trek je je er toch niks van aan?
En andere mensen zullen dat toch ook wel zien.... Bloos

Helemaal mee eens Bloos Knipoog

halibut

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-05 19:40

Ik ben blij dat je t nu eindelijk toegeeft.
Ik heb al eerder gezegd, ik pest niemand, en probeer niemand weg te pesten. Sorry als ik op de een of andere manier die indruk heb gegeven, maar ik heb volgens mij ook al vaak genoeg gezegd dat dat niet mijn bedoeling was.
Ik heb absoluut geen hekel aan jou ofzo, ik vond alleen dat je je een beetje vaag gedroeg in het vorige topic.
Als je vanaf nu gewoon onder 1 account berichten plaatst dan vindt iedereen je aardig, dat garandeer ik je. Ik hoop dat je wat van dat vorige topic hebt geleerd, denk gewoon even rustig na over wat je schrijft voor je op verzenden klikt, dat voorkomt onnodige discussies.
Beetje banketstaaf om zo'n topic als dit te gaan beginnen als ik toch echt heb geprobeerd duidelijk te maken dat ik niemand probeer te pesten.
Nogmaals, t is niet zo dat ik jou niet mag ofzo... Dus haal dat idee alsjeblieft uit je hoofd.

Waarom ik steeds als ik zag dat je een nieuwe account had daarop reageerde: Omdat je eerst mensen advies wou geven, en dat niet gewaardeerd werd door sommigen, je net deed of je iemand anders was om toch advies te mogen geven. Dat vind ik vaag. En elke account die dan overduidelijk van dezelfde persoon is, die pest ik dan niet weg, die wijs ik er gewoon op dat dat zo niet gaat.

En dan zeg ik t nog een keer, ik wil jou graag wel wat beter leren kennen, welke van al die paarden nu eigenlijk jouw paard is enzo. Ik ken jou niet dus heb absoluut geen mening of ik je wel of niet mag, en als je nu gewoon onder 1 account net zo doet als alle anderen hier dan weet ik zeker dat iedereen je aardig vindt. Pling
Ik hoop dat je dit nu niet op de een of andere manier weer als pesten of aanvallend ervaart, want ik ga de discussie niet nog een keer aan.

Ennuh Prommise, dankjewel Tong uitsteken

DeSa

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-05 20:22

Sure, je wordt ook echt weggepest hé Rolleyes dat maak je zelf toch uit, of je trekt het je aan, of je negeert het, zo simpel is het, en dan nog vind ik het niet netjes om jallist daar de schuld van te geven.

Pferd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-04-05 20:40

Em sorry Jallist,
ik bedoelde het niet zo, je hebt gelijk. (trouwens prommise was ik ook)
Nu heb ik echt alle accounts verteld die ik heb, maar ik zal naar je luisteren en alleen nog maar met Pferd reageren. Beloofd!!!
Maar eerlijk gezegd denk ik niet dat het veel nut heeft, iedereen vind me nu toch niet meer aardig Verdrietig Hoop dat hier iemand me vergeefd, nogmaals ik bedoelde het niet zo en ik zal geen nieuwe accounts meer maken en alleen nog maar met Pferd reageren. Maar ja, misschien moet ik ook maar niet meer naar bokt gaan, iedereen zal me nu straal negeren.
Het spijt me erg en jallist is echt geen pester, ik vatte het weer veel te erg op. Sorry: Pferd
(Jallist, als je het uberhaupt nog wil weten na alles wat ik gedaan heb) Mijn paardje heet Amigo (niet mijn avatar) ik kon de foto's van hem niet in de computer krijgen)

Pferd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-04-05 20:42

(die avatar is de pony van mijn vriendin)( mocht ik van haar gebruiken)

DeSa

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-05 20:46

ach, als je nu weer gewoon verder bokt, en normaal antwoord geeft etc. Denk ik dat veel bokkers zoiets al snel zijn vergeten hoor Knipoog En je bent heus niet de enigste die een slecht begin maakte hier op bokt Knipoog

Pferd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-04-05 20:49

ja, denk je echt dat ze nog iets met me te maken willen hebben???
Weet je het is dat het me vooral voor Jallist spijt. Ik bedoel, wat ik gezegd heb. Daarom, weet ik niet zeker, als jallist, me nooit meer vergeeft, wil ik eigenlijk ook niet verder bokken, dan wordt het alleen erger, Verdrietig of denk je niet???

DeSa

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-05 20:52

Pferd schreef:
Weet je het is dat het me vooral voor Jallist spijt. Ik bedoel, wat ik gezegd heb. Daarom, weet ik niet zeker, als jallist, me nooit meer vergeeft, wil ik eigenlijk ook niet verder bokken, dan wordt het alleen erger, Verdrietig of denk je niet???

*probeert zich in te houden*
Wat boeid het jouw of Jallist jouw aardig vind? Er zullen op bokt ook wel mensen zitten die mij niet aardig vinden, maar daarom ga ik toch ook niet van bokt af?

Pferd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-04-05 20:56

ja, maar het is dan mijn schuld dat jallist een hekel aan me heeft, en ik hoop zo dat ik het weer goed kan maken. Verdrietig Ik weet huis wel dat sommige mensen mij niet aardig zullen vinden, dat heb je altijd, maar ik vind het zo banketstaaf van me zelf als ik ervoor zorg dat mensen een hekel aan me hebben. Hoop dat Jallist me vergeeft, maar hij/zij heeft nog niet terug geschreven. Hoop dat hij/zij het vanavond nog doet, weet ik het teminste (of jallist me vergeeft)

paardenmiep

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-05 21:20

ach joh foutje kan gebeuren toch?? jeetje wat een heisa erover.
het is ook niet echt leuk voor Jallist maar als je nou gewoon sorry zegt dan is er toch niet zo veel meer mee aan de hand?(als jallist het aanvaard). en ik weet zeker dat er nog wel bokkers zijn die jou nog wel aardig vinden hoor!! Ach gut Ach gut (onder andere ikzelf Knipoog )

xxx paola

Pferd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-04-05 21:56

o, bedankt, en jallist het spijt me echt!!!

halibut

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-05 00:32

Ik heb toch 3 keer gezegd dat ik geen hekel aan jou heb? En al was dat wel zo, dan hoef je je daar toch niks van aan te trekken? Er zijn zat mensen die mij niet mogen (ik hen meestal ook niet), kan me niks schelen. De mensen die mij wel mogen (en ik hen ook) zijn extra belangrijk voor me, de rest laat me koud.
Dat ik niet eerder reageerde, ben vanaaf weer ns gaan rijden op een manegepaard.
Ik ben niet boos op je, en ben dat nooit geweest, dus chill en gewoon op Pferd berichtjes blijven posten Knipoog Als je een foto van Amigo op je comp weet te krijgen wil ik m wel eens zien Haha! Lijkt me een leuk paardje. Cool

Pferd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-04-05 08:32

heel erg bedankt Jallist, en je hebt weer gelijk, amigo is een schat van een beest Haha! Haha! Haha! Knipoog

Leo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-05 13:36

Goh... Typisch..

Ik had in het vorige topic al gezegd dat één schaduwaccount strafbaar is... Laat staan vier!!! Sorry maar om de (niet eens gemeen bedoelde, en nog op aardige toon ook) opmerkingen van Jallist tegen jouw niet zulke aardige opmerkingen tegen andere bokkers, is het toch niet nodig nieuwe accounts te maken?
Ik begrijp die logica niet en ik vind het knap sneu..

Maargoed, alles weer goed en vergeven geloof ik, ik zal me er niet meer mee bemoeien voor ik ook een topic aan m'n broek heb hangen Knipoog

Goldie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-05 13:46

Wordt je wel heel bekend op Bokt Clown

Pferd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-04-05 18:40

Bedankt Goldie Haha! Bloos Knipoog

El_vis

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-05 09:53

LovesSaartje schreef:
Pferd schreef:

*probeert zich in te houden*
Wat boeid het jouw of Jallist jouw aardig vind? Er zullen op bokt ook wel mensen zitten die mij niet aardig vinden, maar daarom ga ik toch ook niet van bokt af?

Ik ben het wel een beetje met je eens hoor Saartje.

Leo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-05 14:32

Pferd schreef:
Bedankt Goldie Haha! Bloos Knipoog

Sloeg volgens mij op mij Haha!

Maar kan ik ook mishebben Lachen Clown

Chica

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-05 16:07

Ik zet dit topic nu op slot aangezien dit helemaal niet op Bokt zelf uitgevochten hoort te worden, dit kan ook prima via PB, op die manier kan een meningsverschil prachtig uitgesproken worden.