Het paard dat Paard heet

Moderators: balance, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Iris82

Berichten: 39849
Geregistreerd: 04-10-02
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-04 11:02

obelix schreef:

Hahaha Hoezo fantastich karakter?
Libel is erg lief en werkwillend dus weet neit of deze merrie anders is? Dan zal t vast van vaders kant komen *LOL*


Mwaaa.... Lips are sealed
Dat is zo'n rotbok! (En dat zeg ik niet snel over paarden)

Supermooie bewegingen! Dat echt wel!
Maar geen respect voor mensen, ze heeft me laatst echt uit de bak getrapt toen ik haar wilde longeren. Blauw oog Eerste reactie van mij was natuurlijk: ~~}> Maar nee hoor, madam schopt alleen nog maar harder en gaat helemaal door het lint.

Die mag dus lekker op de wei blijven staan. Knipoog
Kopen???

biancaaaa

Berichten: 1589
Geregistreerd: 16-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-04 12:19

Haha paard waar iris het over heeft is ook dochter van libel... En zusje van veulen (geloof zelfs volle?). En die heeft op moment nogal last van haar mama-gevoelens. Maaar gaat goedkomen. Miss ga ik er over paar maandjes mee aan de slag. (als ik weer wat meer tijd heb). want dat paardje was voor haar veulen ook super vriendelijk

obelix

Berichten: 11877
Geregistreerd: 09-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-04 12:27

Ja is dochter van libel en volle zus van t merrieveulen wat hier gestaan heeft ja..

Jammer dat het zo'n rotbok is zeg.. Nu moet ik wel melden dat Libel met dr veulen dr bij ook alleen maar oog had voor dr veulen hoor..Nadat veulen er bij weg was,is ze zo veranderd..Dat is niet normaal..
Maar he,de volhouder wint he?? Denk dat die 3 jarige ,dat je daar een heel leuk paard aan kunt hebben hoor

Boety
Berichten: 157
Geregistreerd: 22-10-04
Woonplaats: Akersloot

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-04 23:14

ik vind het een beetje een rare naam maar toch ook leuk het kom zowat nooit voor ik wil graag een foto zien en succes met het inrijden!;)