Is dit erg penny?

Moderators: balance, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Useful

Berichten: 1483
Geregistreerd: 14-06-04
Woonplaats: Middelburg & Zwartewaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-04 23:43

Blijft het er gewon op houden dat ik het een beetje vreemd vind. Als iemand bijvoorbeeld 2 dagen mijn paard verzorgd zou ik wel een btje raar opkijken als ze zegt ik ga naar me paard Scheve mond

Faux
Berichten: 6226
Geregistreerd: 10-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-04 09:43

ik zou het zelf niet leuk vinden als iemand zei dat hij van zichzelf was, terwijl hij gewoon nog van mij is, kijk, dat je zegt, ik ga naar me paardje, dan vind ik het niet zo erg, maar als je tegen anderen letterlijk gaat zeggen, ja mariet heeft dat paard aan mij verkocht/gegeven, en nu is hij echt van mij. zo letterlijk, dan zou ik het echt niet accepteren. Boos!

wekker
Berichten: 8
Geregistreerd: 23-10-04
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-04 18:20

ik vindt dat jij je verzorg pony mag noemen hoe je hem wil mijn paard of mijn verzorg pony zolang je maar wel beseft dat het niet jouw paardje is en dat als die eigenaar hem wil verkopen omdat ze nooit kan komen of wil dat jij daar niks aan kan doen hoogstens hem van haar over kopen maar voor de rest niks aan te doen

z0rr0
Berichten: 3069
Geregistreerd: 19-07-04
Woonplaats: Huizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-04 20:35

Marieke_ schreef:
Als iemand vraagt 'wat ga je vandaag doen?' dan zeg ik, ik ga naar mn paard. Dan bedoel ik niet mijn paard- mijn eigendom, maar mn verzorgpaard. Ik heb alleen niet het idee dat het mijn paard is.



dit heb ik ook ik lieg er niet over dat vindt ik ook dom als ju dat doet Verward

blackheart

Berichten: 3116
Geregistreerd: 07-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-04 22:14

vamp schreef:
ik zeg niet tegen mensen ofzo in een gesprek dat het mijn eigen paarden zijn, maar soms hier op bokt, als ik een reactie plaats zet ik wel neer 'mijn paard'. om nou iedere keer verzorgpony te zeggen, daar ben ik te lui voor Schijnheilig


Precies..! scheelt weer hoop getyp Haha!

x_shirley_x

Berichten: 5215
Geregistreerd: 29-01-04
Woonplaats: Drunen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-04 11:43

Ik lieg er niet over, maar ik zeg wel eens ik heb weer nieuwe foto's van mn tinkertje..
Maar dan bedoel ik het zeg maar anders..

bosal

Berichten: 58
Geregistreerd: 25-10-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-04 17:34

zo'n oude topic

Lady_Promiss

Berichten: 712
Geregistreerd: 01-08-03
Woonplaats: Havelterberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-04 22:42

nou ik vind het niet verkeer dhoor ...

Kijk als je officieel gaat bekijken .... dan is het niet jou paard en tuurlijk isd at iets wat je niet moet vergeten..

maar ik vind dat je best het gevoel mag hebben dat het jouw paardje is.. en snap ook wel dat je het soms die benaming heeft...

Authentic

Berichten: 7850
Geregistreerd: 09-06-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-04 00:12

z0rr0 schreef:
dit heb ik ook ik lieg er niet over dat vindt ik ook dom als ju dat doet Verward


Oud topic...