Hoe manegepony je laten herkennen?

Moderators: balance, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Elmira

Berichten: 4896
Geregistreerd: 08-03-04
Woonplaats: ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-04 19:51

Dat is het ook , alleen dat idee al, dat je lieveling onder al die kinderen jou het liefste vind Lovers

Roosch

Berichten: 36645
Geregistreerd: 04-07-03
Woonplaats: Anywhere

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-04 21:44

Hij herkent nu me wel hoor, zeer goed.
Met rijden is het een heel ander beest dan bij anderen.

Niet om op te scheppen!

Napie

Berichten: 9075
Geregistreerd: 24-06-04
Woonplaats: Lennisheuvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-04 01:16

Verkleed je als een wortel
Gegarandeerd succes!

Elmira

Berichten: 4896
Geregistreerd: 08-03-04
Woonplaats: ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-04 09:14

Hahahahahahaaa das een goede napie ..!!

lieferdje
Berichten: 468
Geregistreerd: 18-01-05
Woonplaats: egmond aan zee

Re: Hoe manegepony je laten herkennen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-05 23:13

:p veel knuffelen en praten en veel snoepjes en lekkers helpt ook..
doe ik ook altijd met buster me scheet van de manege die hinnikt ook altijd omdat hij altijd de eerste is die lekkers krijgt

maartjevOJarig
Berichten: 507
Geregistreerd: 10-02-05

Re: Hoe manegepony je laten herkennen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-05 18:26

een pony/paard herkent je pas als je er heeel vaak komt en ook langere tijd achter mekaar (dus niet een week iedere dag en dan weer een tijd niet). Je hebt het dan over een langere tijd.
En manege paarden herkennen vaak geen mensen omdat ze iedere dag zoveel mensen ontmoeten en met ze bezig zijn.
Helaas, misschien beter een verzorgpony nemen en heeel vaak gaan?

Britt

Berichten: 18893
Geregistreerd: 18-04-04

Re: Hoe manegepony je laten herkennen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-05 19:19

het paard waar ik nu op rijd herkent me waarschijnlijk niet maar om half 1 komt hij wel veel makkelijker zijn stal uit (ik rij om 1 uur) dan om 4 uur (dan rijd een stom mens die niet kan rijden Schijnheilig )

ik heb wel ooit een echte band gehad met een manegepaard ook al kwam ik maar een keer per week, ik was zo ongeveer de enige die op haar reed en elke week op zaterdagochtend riep ik haar naam door de stallen en dan hinnikte ze naar mij Bloos zoooo lief! maarjah manegepaarden worden verkocht he... Boos! desnoods naar turkije! Bloos!

Karlijn_dv

Berichten: 380
Geregistreerd: 23-10-04
Woonplaats: Meppel

Re: Hoe manegepony je laten herkennen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-05 20:11

Manege pony's herkenen je eigelijk niet zo snel. Ze zien zo veel mensen op een dag. Soms herkennen ze je wel maar dat komt niet vaak voor

KayC

Berichten: 3822
Geregistreerd: 30-12-03
Woonplaats: Friesland

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-05 13:33

I_love_noor schreef:
Volgens mij is het wel heel moeilijk om een echt goede band met een manegepony te krijgen (behalve als je echt heel veel met de pony om gaat)! De pony ziet zoveel andere mensen!!! Ik zou ook niet weten wat je zou kunnen doen om de pony je te laten herkennen


Zo moeilijk is het niet hoor, toen ik nog op een manege reed, reed ik de pony's altijd 'door' zeg maar. De eigenaar kocht de pony's (vaak net voor de neus van de slager weg ) En die mocht ik dan zodanig doorrijden dat ze in de lessen konden en ook voor de beginners. Reken maar dat je daar een band mee krijgt. Als je ziet wat je ermee bereikt hebt en aardig wat met zo'n pony hebt meegemaakt, voel je echt wel een band Ja
Ik heb vaak genoeg staan te huilen omdat de pony's die ik dan doorreed alleen nog maar in de beginnerlessen gebruikt werden Verdrietig
En mijn moeder had ook een lievelingspaard door op de manege, een enorme fries. Privépaard was dat. En ze ging altijd met hem knuffelen wanneer ik moest rijden en nam wat lekkers voor hem mee.
Elke keer als wij dan binnenkwamen omdat ik rijden moest, hinnikte die fries naar m'n moeder, alleen al als ze haar voetstappen hoorde, zo lief Lovers

Chatelaine

Berichten: 9151
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Geboren in Dordt,via H.I Ambacht in Lelystad terecht gekomen!

Re: Hoe manegepony je laten herkennen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-05 20:43

Vroeger wou ik altijd dat ze mij het lievste vonden Schijnheilig hoezo penny was ik haha nee hoor maar die 1e keer dat ik kwam herkende ze me niet hoor.

Nu werk ik op de manege waar ik toen was begonnen met rijden.En zijn er drie pony's en mijn eigen dan die altijd reageren maar ook omdat ik hun verzorg en ze weten dat als ik kom we wat leuks gaan doen..Even lekker grazen of poetsen Lovers.En ben echt stapel gek op die gekke paardjes Lovers...Het blijf een heerlijk gezicht en geluid om 3 koppies de stal uit te zien steken als ik hard roep MERRIESS!! Lovers En als laatste me eigen paard die kwaad kijkt Knipoog van he oliebol Tong uitsteken