Leuke manege omgeving Groningen

Moderators: balance, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Jodhi

Berichten: 329
Geregistreerd: 17-01-16

Leuke manege omgeving Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-19 17:10

Hoi!

Ik ben op zoek naar een leuke manege in de provincie Groningen en ik hoop dat jullie mij hierbij kunnen helpen.

In het kort; Ik heb 8 jaar lang paardrijles gehad op een manege.
2 jaar geleden heb ik een behoorlijke val gemaakt waarbij ik in het ziekenhuis beland ben, dit heeft toch wel wat indruk gemaakt en sindsdien heb ik misschien 3 of 4 keer weer op een pony gezeten.
Intussen verzorg ik wel een aantal pony's, maar wel een klein formaatje :o 2 Shetlanders en een jonge Welsh.
Hier heb ik heel veel plezier in, en nu lijkt het me toch wel heel leuk om weer te beginnen met rijden.

Ik ben op zoek naar een kleine, gezellige manege in de provincie Groningen, waar het welzijn van de paarden voorop staat en waar ik het rijden weer rustig kan opbouwen.
Wie weet er een leuke manege, en kan mij er meer over vertellen? :D

Alvast heel erg bedankt!

Ballard_L

Berichten: 2494
Geregistreerd: 01-05-09
Woonplaats: Kollumerzwaag

Re: Leuke manege omgeving Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-19 17:21

Op de grens van Groningen/Friesland is Stal Boeken. Paarden staan er dag en nacht buiten met onbeperkt ruwvoer. Mogelijkheid tot privéles, groepsles of het leasen van een paard. :)

Jodhi

Berichten: 329
Geregistreerd: 17-01-16

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-19 07:52

Ballard_L schreef:
Op de grens van Groningen/Friesland is Stal Boeken. Paarden staan er dag en nacht buiten met onbeperkt ruwvoer. Mogelijkheid tot privéles, groepsles of het leasen van een paard. :)


Dankjewel! Klinkt super :D
Ik heb even op de website gekeken en de lessen in kleine groepen is eigenlijk precies wat ik zoek, misschien dat ik binnenkort even kijken :)

Ballard_L

Berichten: 2494
Geregistreerd: 01-05-09
Woonplaats: Kollumerzwaag

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-19 10:43

Jodhi schreef:
Ballard_L schreef:
Op de grens van Groningen/Friesland is Stal Boeken. Paarden staan er dag en nacht buiten met onbeperkt ruwvoer. Mogelijkheid tot privéles, groepsles of het leasen van een paard. :)


Dankjewel! Klinkt super :D
Ik heb even op de website gekeken en de lessen in kleine groepen is eigenlijk precies wat ik zoek, misschien dat ik binnenkort even kijken :)


Precies! Volgens mij (aan de hand van je beginpost) zou het goed bij je passen! Je kunt ook een proefles nemen, dan zou ik van tevoren even bellen ;)