Paardenopleiding in Houten? (Utrecht)

Moderators: balance, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
flowerxxx

Berichten: 2070
Geregistreerd: 26-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-04 19:53

gucci_girl schreef:
ik was 2 jaar geleden aangenomen op het groenhorst in barneveld en ik had zelfs me klas en mentor al gezien.. ik ben er daarna toch vanaf gegaan.. mijn rede was dat ik in het eerste jaar al vanalles leerde wat ik al wist.. de eerste indruk van de leerlingen super stom waren.. het was zowiezo ver weg en je kan er weinig mee verdienen.. niet dat ik veel wil verdienen maar wil toch wel een goed stuk brood op tafel hebben..



als je dat weet waarom ga je er dan heen???? beetje raar dat je je inschrijft en vervolgens toch maar vanaf stapt. Misschien wat beter nadenken voor je een opleiding kiest.

gucci_girl
Berichten: 3925
Geregistreerd: 05-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-04 21:56

flowerxxx schreef:
als je dat weet waarom ga je er dan heen???? beetje raar dat je je inschrijft en vervolgens toch maar vanaf stapt. Misschien wat beter nadenken voor je een opleiding kiest.


TIP: je moet geen conclusies trekken voordat je precies weet hoe alles gegaan is Knipoog

SharKiej

Berichten: 51
Geregistreerd: 15-10-04
Woonplaats: Stadskanaal(RolatorZity:P)

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-04 20:05


_Sammy_

Berichten: 4339
Geregistreerd: 12-03-04
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-04 11:48

iemand die ik ken gaat er volgens mij ook heen en daar zijn wel 4 paarden?? Verward

flowerxxx

Berichten: 2070
Geregistreerd: 26-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-04 13:09

gucci_girl schreef:
TIP: je moet geen conclusies trekken voordat je precies weet hoe alles gegaan is Knipoog



Jij schrijft toch hoe het gegaan is? Je was al aangenomen en ging weg omdat je alles toch al wist en de mensen stom waren. Dan denk ik dat je wel erg snel conclusies trekt.

gucci_girl
Berichten: 3925
Geregistreerd: 05-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-10-04 19:12

jah dat is een DEEL van hoe het gegaan is..

Mariek_

Berichten: 839
Geregistreerd: 21-10-04
Woonplaats: Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-04 21:58

Kent iemand misschien de opleiding paardenhouderij van Larenstein? Die zit nu nog in Deventer. Ik zit er namelijk over te denken om deze opleiding te gaan doen.. Lachen

iefke

Berichten: 28837
Geregistreerd: 28-08-03
Woonplaats: Tilburg e.o.

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-10 00:01

Dit is een topic uit 2004, niet de bedoeling om dat weer omhoog te halen. De grote rode letters staan er niet voor niets. Ik wil je vragen de regels en de help goed door te lezen voordat je een antwoord plaatst.
Hier een slotje.