afscheid van mijn lieverling

Moderators: balance, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
sourih
Berichten: 422
Geregistreerd: 04-09-11

afscheid van mijn lieverling

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-11 16:10

ik had een keer een 23 jaarege paard geleasd(het was een shat van een paard),maar toen werd ik te goed voor hem (ik mocht hooger springen dat hij kon).ik misde hem wel en ik kwam hem elke dag suiker en worteltjes brengen,en sinds dien als ik naast zijn stal liep kwam hij altijd met zijn hoofd naar buiten.
maar de mensen die bij mijn manege werken die hielden altijd streeken uit.
maar toen kreeg ik vertrouwen in iemand en die had mij een paard aan gebooden om te gaan koopen.
we haden afgesprooken dat ik er 2 manden op mocht rijden en dan als hij mij bevalen is mocht ik hem koopen en dat vond hij heelemal niet erg.
maar toen naar 2 weeken kwam ik,het was en saaterdag en ik had alemal lekkers voor het paard mee genomen en toen kwam hij mij vertelen dat hij verkocht was,ik misde haar heel erg.
maar toen naar 4 daagen besefde ik dat zij niet het eenege paard is die ik in de steek hem gelaaten en begon naa te denken oover al mijn leiverling paarden.
en toen dacht ik aan het 23 jaarege paard die ik geleasd had en tot nu toe elke nacht voor het slaapen begin ik aan hem te denken en te huilen.
en sinds die doe ik men best ook niet meer op school want ik ko niet verder dan aan hem te denken.
heeft iemand tips voor mij zo dat ik hem een beetje kan vergeeten en men best weer op school kan doen en weer beeter te worden in paard rijden.
bedankt al fast

celano
Berichten: 1951
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: Scheveningen

Re: afscheid van mijn lieverling

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-11 16:14

De enige tip die ik heb is even naar je spelling kijken, dit is niet echt een begrijpelijk verhaal.

sourih
Berichten: 422
Geregistreerd: 04-09-11

Re: afscheid van mijn lieverling

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-11 16:18

sorry allemal maar ik ben half frans en ik woon nu al 4 jaar in frankrijk

celano
Berichten: 1951
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: Scheveningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-11 16:27

sourih schreef:
sorry allemal maar ik ben half frans en ik woon nu al 4 jaar in frankrijk


Dan snap ik dat je Nederlands wat minder is.

loulou

Berichten: 14811
Geregistreerd: 12-09-01
Woonplaats: heesch (brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-11 16:51

tja dat is het nadeel als je paarden van een ander rijd, ze kunnen elk moment verkocht worden.

hang een mooie foto van ze op je kamer, denk aan de leuke tijd die je samen hebt gehad en ga lekker op zoek naar een nieuw verzorgpaard. :)

Martine

Berichten: 10271
Geregistreerd: 14-03-07

Re: afscheid van mijn lieverling

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-11 17:20

SV -> YRT

sourih
Berichten: 422
Geregistreerd: 04-09-11

Re: afscheid van mijn lieverling

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-11 21:20

het was geen paard van een ander hij was gewoon al bijna van mij we haden hem bijna betaald alleen men vaader was bang dat het een miskoop was dus moest ik hem eerst op proef moest zetten en ze hadden beloofd aks ik beslooten heb om hem niet te koopen dan zouden hun haar maar verkoopen
en ze hebben niet aan hun belofte gehouden daarom ben ik naar een andere manege gegaan
en ik had eigenlijk gen foto's van mijn 23 jaarege paard en ik had een paard geteekend in het wit opgehanen in mijn kaamer en die heb ik na hem gekleurd
en aan men mooie tijden die ik had met hem werkt niet dan koomen der alleen maar traanen uit men oogen

xBontfire

Berichten: 2651
Geregistreerd: 13-08-11

Re: afscheid van mijn lieverling

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-11 21:25

Dit klinkt heel stom maar, je zult ermee moeten leren leven, van huilen komt hij niet terug..

► Play The Best Memories
▌▌ Pause Unforgetable Moments
■ Stop The Heartbreaks
◄◄ Rewind The Good Time

geerke

Berichten: 31213
Geregistreerd: 06-09-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-11 21:30

sourih schreef:
sorry allemal maar ik ben half frans en ik woon nu al 4 jaar in frankrijk



zet dat even in je onderschrift...dan krijg je dit soort opmerkingen niet meer ;)
Mijn eerste reactie was ook...jee...wat een fouten! :D

Anoniem

Re: afscheid van mijn lieverling

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-11 23:25

Dat is het nadeel van geen -of bijna- eigen paard hebben. Sterkte :(:)

iklieftponys

Berichten: 742
Geregistreerd: 06-01-11

Re: afscheid van mijn lieverling

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-11 23:26

de eerste zin; ik werd te goed voor hem?
hoe kun je te goed voor een paard zijn? dat je hoger mag/kunt springen als dat je paard kan/mag dat wil toch niet zeggen dat je te goed bent?

sterkte!

Ruby1995

Berichten: 4164
Geregistreerd: 13-05-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-11 09:52

iklieftponys schreef:
de eerste zin; ik werd te goed voor hem?
hoe kun je te goed voor een paard zijn? dat je hoger mag/kunt springen als dat je paard kan/mag dat wil toch niet zeggen dat je te goed bent?

sterkte!

Ze bedoelt denk ik te groot ;)