Pennymeiden

Moderators: balance, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-04 12:24

zoals ik al zei.. *herhaaalt*

ik ben eergister (nu eer-eergister) 16 geworden.
Ik ben dus welgeteld 4 weken een 15-jarige studente geweest......
Kan dus echt wel.

rossebol

Berichten: 3764
Geregistreerd: 07-01-04
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-04 12:50

ach ja pennymeisjes kunnen vervelend zijn! maar soms ook erg schattig! ier was hier van het weekend dorpsfeest en daar hadden ze ponyritjes van een manege uit dus er liepen allemaal 6 jarige kinderen naast die pony's heel trots en ik en een vriendin hadden net 's morgens hard gewerkt met onze paarden we vonden het er wel leuk uit zien dus wij zo : "KOM WE GAAN RIJDEN!!". toen gingen we dus ook een rondje ponyrijden hihi het meisje zei wel ja dit is een hele wilde pony wat deed de pony..... rondjes draaien als hij stil moest staan hahaha erg wild maar ontigelijk schattige meisjes!

rossebol

Berichten: 3764
Geregistreerd: 07-01-04
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-04 13:05

ow dat kan zeker wel ik heb een meisje in mijn klas gehad van 14 en die was dus ook al student alles kan tegenwoordig

Boomerang
Berichten: 1506
Geregistreerd: 03-06-03
Woonplaats: Onbekend

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-04 14:50

irish_lady schreef:
whahahah penny alarm! Kijk eens in haar profiel, en ook de duidelijke toevingen: hengst, stang en trens, paard al van veulen af aan. Als ze echt was zou ze zich over die dingen niet zo druk maken. En daarbij is ze student terwijl ze uit 1989 komt. Knap hoor, studeren op je 15e


Same thoughts here! De manier van schrijven veraadt genoeg en dat ik combi met hengts, s&t jaja.

Daarbij heb je ooit penny's zulke rare dingen horen vragen (krijg ik de trailer en jeep erbij)

Sneu topic

hanna
Berichten: 727
Geregistreerd: 18-10-01
Woonplaats: doetinchem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-04 15:39

Jeetje rij jij een 4-jarig paard op stang en trens, of lees ik dat verkeerd in je verhaal.? Boos!

_Tiara
Berichten: 3794
Geregistreerd: 11-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-04 16:36

Ze is wel erg stil hé Tong uitsteken ?

Consort
Berichten: 594
Geregistreerd: 10-06-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-04 17:08

Geloof er ook helemaal niks van! Moet je eens terugkijken in haar oude berichten.... Zegt genoeg... Ook haar eerste bericht (sneeuwrit, ofzoiets); wie kent die "Bianca"-boekjes nog? Volgens mij heeft dit meisje die boekjes te vaak gelezen, hahaha!!

ponymeid1
Berichten: 11472
Geregistreerd: 16-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-04 14:08

*Offtopic, als ik vmbo had gedaan, en een klas had overgeslagen (op basisschool of zo) was ik waars. 14-jarige studente Tong uitsteken Ik doe nu havo5, ben net 16 geworden, dus het kan wel*

ontopic: geloof d'r niks van Tong uitsteken

Meikevdv

Berichten: 1672
Geregistreerd: 04-06-04
Woonplaats: leusden

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-04 13:52

haha ikke had ook al zso een vermoeden....ikke gah helemaal met bommrerang mee.ze vragen echt niet zulkde dingen.
je bent zelf het penniest.
ikke ben ook een penny hoor Haha!daar niet van

blackheart

Berichten: 3116
Geregistreerd: 07-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-04 18:25

Uhm wat bedoelen jullie met s&t Blond Bloos

nickepickje

Berichten: 501
Geregistreerd: 17-08-04
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-04 22:44

wat zitten jullie alacairion nou af te zeiken, ze mag haar paard rijden hoe ze dat zelf wil ,en je kan makkelijk een student zijn op je 15e!

Somebitch

Berichten: 17562
Geregistreerd: 06-09-03
Woonplaats: Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-04 18:24

Tja zoiets hadden wij ook, wij geven paardrijlessen en onze hengst was een paar maanden onder het zadel.
Dat meisje vond hem zo TEGEK! dat ze erook eens op wou rijden.
Maar wij hadden dus al gezegd ja hij kan een bok geven ofzo.
'Oh vind ik niet erg hoor dat is juist leuk!'
Nou oke ze mocht op de hengst hoor!!!
Na overleg met haar ouders die ook zouden komen kijken!
(het meisje kan best goed rijden trouwens)
Erop gezet, alles ging goed. enja hoor daar kwam het!! Het aangaloperen!
Nou normaal galopeerd hij dus maar de eerste 5 passen doet hij snel in een soort rengalopje maar dan iets zachter.
Maar ik had hem ingereden (nee echt GEEN penny) en ik zit dus stil met mijn handen etc etc.
Nou zij trok hem toch terug en als ze trekt gaan haar handen omhoog en hij is heeeel gevoelig in zijn mond.
Ja springen bokken stijgeren dat hij deed!! Gelukkig was ze er niet afgevallen!!!
Ze zat te huilen op de hengst en wou er onmiddelijk af! Goed meisje eraf en ik er nog even opgegaan en evenlater uitgestapt.
Nou denk maar niet dat dat meisje nog ooit eens op onze hengst durft!!!!

(ze zat trouwens wel aan de longe)

lollypopgirl
Berichten: 20
Geregistreerd: 27-09-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-04 21:24

Nou mijn hengst is ook best pittig, maar ik zou dr ook geen meisje zoasl jij zecht opzetten!

Mlies
Berichten: 14153
Geregistreerd: 23-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-04 15:13

Grr.. begrijpelijk dat je daar een beetje geirriteerd van raakt (om t even netjes te zeggen Bloos )

Somebitch

Berichten: 17562
Geregistreerd: 06-09-03
Woonplaats: Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-04 15:45

ja maar onze hengst is dus NIET pittig. Tja geloof het of niet maar hij heeft nog NOOIT gebokt of gestijgerd.
Ja toen hij zadelmak werd gemaakt maar daarna ook nooit meer

Pam87

Berichten: 4372
Geregistreerd: 20-08-04
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-04 17:13

vaag Tong uitsteken

Buckje
Berichten: 19862
Geregistreerd: 22-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-04 20:58

rossebol schreef:
ach ja pennymeisjes kunnen vervelend zijn! maar soms ook erg schattig! ier was hier van het weekend dorpsfeest en daar hadden ze ponyritjes van een manege uit dus er liepen allemaal 6 jarige kinderen naast die pony's heel trots en ik en een vriendin hadden net 's morgens hard gewerkt met onze paarden we vonden het er wel leuk uit zien dus wij zo : "KOM WE GAAN RIJDEN!!". toen gingen we dus ook een rondje ponyrijden hihi het meisje zei wel ja dit is een hele wilde pony wat deed de pony..... rondjes draaien als hij stil moest staan hahaha erg wild maar ontigelijk schattige meisjes!

dat was van manege groenendaal

en dat waren sophie, fleur mariska danielle en ik kende allemaal die kindertjes Haha!

Irisje3
Berichten: 171
Geregistreerd: 11-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-04 18:42

ben ook een penny maar ik ga nooit zulke dingen doen en als ie bijt geef ik je gelijk dat je hem een lel geef en mij noemen ze lieve handige klusjes penny dus zo erg vind ik het niet om penny te zijn Haha!

Mareska

Berichten: 7923
Geregistreerd: 16-08-03
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-04 22:55

Irisje3 schreef:
ben ook een penny maar ik ga nooit zulke dingen doen en als ie bijt geef ik je gelijk dat je hem een lel geef en mij noemen ze lieve handige klusjes penny dus zo erg vind ik het niet om penny te zijn Haha!

HAHAHA Haha!:D

LOL

Irisje3
Berichten: 171
Geregistreerd: 11-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-04 12:36

inderdaad *LOL*

Useful

Berichten: 1483
Geregistreerd: 14-06-04
Woonplaats: Middelburg & Zwartewaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-04 18:52

Hahaha.. lollig.. Tong uitsteken

Soraya92

Berichten: 2421
Geregistreerd: 15-11-04
Woonplaats: Zwaag,Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-04 15:07

Ow wat kan ik jouw irritatie goed begrijpen!!!Ik stond lang op z’on manege (manege de eenhoorn in blokker) en ik werd er helemaal gek van!Nu sta ik op een springstal en daar is rust Haha! zaligg!!!Maar voor concour gaan we wel nog vaak naar die manege....en we hebben een aantal hengsten die dan moeten springen , dus help ik altijd met het groomen en dan sta ik bijv. te wachten in z’on gang omdat we snel zadel moeten wisselen en dan komen die kindjes ook met hun commentaar...laatst ook ; ’ ohh...moet die pony zo hoog(ZZ) ?en hij is nog maar 7jr? wat een dierenmishandeling blablabla...en later indd vragen of ze hem mogen aaien en vasthouden....:S word je toch gek van !!!
Ik hoop dat ik vroeger neit zo erg was!:D

I_love_noor
Berichten: 663
Geregistreerd: 27-05-04
Woonplaats: Noord-Holland, Nieuw-vennep

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-04 20:26

Uhm...ben ik nou de enige die denkt: waar maakt iedereen zich toch druk om?? Je lacht je toch gewoon dood om dat soort dingen daar ga je je toch niet aan ergeren??? Als ze nou echt aan je pony zitten terwijl jij dat niet wil is dat een ander verhaal maar bij dit soort dingen sta je er toch gewoon boven? LachenLaat die kinderen nou lekker kletsen Knipoog

Larish

Berichten: 7417
Geregistreerd: 27-04-03
Woonplaats: Nuenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-04 20:28

Eigenlijk moet ik nu toch wel een beetje lachen om dit verhaal Bloos

Jigger_lief

Berichten: 1548
Geregistreerd: 23-06-04
Woonplaats: midden van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-04 16:09

I_love_noor schreef:
Uhm...ben ik nou de enige die denkt: waar maakt iedereen zich toch druk om?? Je lacht je toch gewoon dood om dat soort dingen daar ga je je toch niet aan ergeren??? Als ze nou echt aan je pony zitten terwijl jij dat niet wil is dat een ander verhaal maar bij dit soort dingen sta je er toch gewoon boven? LachenLaat die kinderen nou lekker kletsen Knipoog




haha, vindt ik ook Haha! ik lig dan helemaal in een deuk Bloos