Pennymeiden

Moderators: balance, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
x_shirley_x

Berichten: 5215
Geregistreerd: 29-01-04
Woonplaats: Drunen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-04 23:19

VValar schreef:
Stuur ze gewoon weg joh als ze irritant zijn!

Ja dat kwam ook in me op maar op een manege is dat een beetje moeilijk denk ik, het kan wel maar je kunt ze niks verplichten..

Somebitch

Berichten: 17562
Geregistreerd: 06-09-03
Woonplaats: Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-04 17:01

Op de 'meeste' manege's mag je nog niet eens een hengst..

Vliendertje

Berichten: 5105
Geregistreerd: 07-03-04
Woonplaats: T is wa

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-04 17:11

ik ben het 'lieve' penny meisje...hihi

blackheart

Berichten: 3116
Geregistreerd: 07-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-04 17:29

Haha check die profiel van dat meisje, allemaal nepplaatjes in..Scheve mond
Trouwens het topic is ook weer zwaar omhooggekickt Scheve mond

Vliendertje

Berichten: 5105
Geregistreerd: 07-03-04
Woonplaats: T is wa

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-04 17:36

die van my?

blackheart

Berichten: 3116
Geregistreerd: 07-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-04 17:50

Ja.. volgens mij wel
Kreeg je ook zo'n bericht met rode letters iets van: Op dit topic is al 2 weken niet gereageerd!
?

boefjeloverr
Berichten: 327
Geregistreerd: 29-11-04
Woonplaats: Zaamslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-04 21:28

iik zat heb heel lang op een penny manege gereden
daar stikte het dus van
haren piekfijn.. altijd het nieuwste van het nieuwste
en dan niet kunnen poetsen niet durven opzadelen en niet kunnen rijden
en dan commentaar geven dat IK het verkeerd doe..

LovingTweety

Berichten: 10435
Geregistreerd: 25-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-04 22:02

Haar paard krimpt, aan het begin van haar profiel is hij 1.65 en aan het eind 1.60

LovingTweety

Berichten: 10435
Geregistreerd: 25-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-04 22:07

Ze heeft ook een stuk of 6 paarden als je haar vorige berichtjes ziet.

arinda

Berichten: 2542
Geregistreerd: 23-05-04
Woonplaats: 's-Gravendeel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-04 22:21

wie?? ik volg het niet

arinda

Berichten: 2542
Geregistreerd: 23-05-04
Woonplaats: 's-Gravendeel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-04 22:22

sorry!!

blackheart

Berichten: 3116
Geregistreerd: 07-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-04 20:58

LovingTweety schreef:
Haar paard krimpt, aan het begin van haar profiel is hij 1.65 en aan het eind 1.60


Haha idd! Dat andere berichtje van je ook, het zijn ook gewoon van die plaatjes die je krijgt te zien als 'paarden' bij google intypt! Tong uitsteken

Babeth

Berichten: 9333
Geregistreerd: 18-06-04
Woonplaats: Jupiter, FL, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-04 22:05

Woooow jij heb veel paarden! En bijna allemaal hengsten! Zo he! Waar haal je het geld vandaan Lachen Schijnheilig

Chica

Berichten: 12272
Geregistreerd: 04-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-04 11:24

Zullen we het hier even niet hebben over de profielen van bokkers of hun berichtjes? Als dat namelijk wel zo doorgaat gaat dit topic erg snel op slot.

Ik dacht dat het onderwerp ging over meisjes op de manege/pensionstal of waar dan ook die graag paardjes en pony's verzorgen?
Overigens weet ik helemaal niet waar jullie je druk over maken hoor, ik denk en weet wel zeker dat iedereen zo begonnen is, ik ook want ik ben ook begonnen met het verzorgen van shetjes en al gauw ging ik over naar het groomen van pony's en paarden die niet van de manege waren maar van de pensionklanten die daar stonden Lachen

Ik denk zomaar dat het leuk foeteren is op ze als ze eens een keertje teveel gevraagd hebben of ze je pony verzorgen mogen maar stiekum weet je best dat jij waarschijnlijk ook zo begonnen bent Knipoog
Dus om die kinderen zo af te katten terwijl ze alleen maar graag helpen willen zodat ze contact hebben met een paard/pony omdat zij niet de centen hebben om er eentje te kopen voor hunzelf, ik vind dat echt laag.
De hulp die je krijgt is gratis en vaak help je zo'n meisje ook want zelf weet je dat een dier als jij in de knoop zit heel goed kan luisteren en je opbeurt als je eens verdrietig bent, met andere woorden, bezig zijn met een paard/pony daar knapt een mens van op dus gun dat plezier ook aan hun zou ik zeggen

inib
Berichten: 358
Geregistreerd: 22-11-04
Woonplaats: Ruurlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-04 19:01

Ik snap niet waar jullie allemaal over zeuren, wij hebben toevallig alleen maar lieve Pennymeisjes en als je ze een beetje goed begeleid kun je er heel wat aan hebben, Nonixjuh doet dat dus met mijn paard en een betere kun je niet hebben, besteed een beetje aandacht aan die meiden, want niet iedereen heeft een eigen paard, die van mij stond ook op een manege, helaas hebben we hem vorige week in laten slapen (zie afscheid van Vos) maar ik ben blij met de Pennymeisjes die we hebben, ze helpen de jongere kinderen met poetsen en opzadelen en zijn nergens te beroerd voor, dus dames besteed een beetje aandacht aan zulke meiden en je hebt er veel plezier van, misbruik ze alleen niet, bij mij mogen ze nog wel eens mee rijden in de les als er een leerling niet op komt dagen

Hinke_Tinka
Berichten: 48
Geregistreerd: 18-11-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-04 21:02

Chica, inib...

Dankuwel Precies wat ik al zolang denk

En dit topic lijkt mij ook behoorlijk nep Scheve mond ... Als je zo trots ben op je hengst zal je tog wel eens foto's van m maken, zeker als je m al van veulen af aan hebt Verward raar hoor...
En daarbij komt ook nog eens dat je in september dit jaar een berichtje heb gezet over dat je op een shet rijdt en dat je 13 bent? 1989 dacht ik ergens gelezen te hebben? Heeeel vaag Schijnheilig
En in je andere posts zie ik ook nog eens wel 3 verschillende jonge pony's en een 2-jarige langskome Scheve mond sorriej hoor maar in wat voor wereld leef jij?

_Tiara
Berichten: 3794
Geregistreerd: 11-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-04 21:31

Dit topic is ook al oud Scheve mond .

z0rr0
Berichten: 3069
Geregistreerd: 19-07-04
Woonplaats: Huizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-04 11:03

mickydo schreef:
Ja die meiden heb je overal Boos! Ik werd er op mijn vorige stal ook helemaal gek van. En ook van die penny moeders die hun penny kids overal gelijk in geven en vervolgens ook tegen je gaan lopen zeiken Boos!
Gelukkig heb ik er op mijn huidige stal geen last van


ja ik heb op me manege alleen last van pennymoeders Boos!
echt dinsdag ook:
-ze zeggen dat ik te groot voor de pony was(was niet zo)
-ze zeggen dat ik de pony geen tik mag geven en dat ik dat te vaak doe.
nou sory hoor maar ik heb 1 tik gegeven in het hele uur Boos!
en ik een soort zweepfobie zegt me instructeur altijd Haha!

I_love_noor
Berichten: 663
Geregistreerd: 27-05-04
Woonplaats: Noord-Holland, Nieuw-vennep

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-04 22:28

jeej ik heb een super pennymeisje ontdekt bij ons op stal Haha!
Het meisje (en deze dingen zijn nog waaar ook Lachen ):
-verzorgt een zwarte shetland hengst genaamd king
- en ook nog een tinkerhengst en een haflingerhengst (al weet ik niet of dat ook waar is )
- heeft hem zelf ingereden en dat is jammer genoeg ook echt waar .... Boos! de pony is 4 en doet waar die zelf zin in heeft en kan nog niet gelongeerd worden

En natuurlijk ook wat fabeltjes.....Haha!:
-ze zei dat ze heel hoog op hem heeft gesprongen .... *LOL* volgens mij kan ze nog niet eens een rondje gallopperen
-ze kan op een paard van 1.80 zonder zadel zonder hulp erop komen ze is een jaar of negen ....

Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! ik lachte me dood Lachen
okeej ik geef toe: ik ben echt ook een superpennymeisje geweest al had ik het geluk om een shethengst te verzorgen helaas niet Knipoog ik reed leuk op een manege en vond het al geweldig als ik een pensionpaard mocht uitmesten Schijnheilig Clown

_Jennifer_

Berichten: 2965
Geregistreerd: 23-11-04

Re: Pennymeiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-05 09:39

Pfoe...als ik die kinderen zou tegenkomen:

Flikker tog op met die betweetjes, wie is er nou ouder, jij of ik? van wie is dit paard nou? van mij! ik weet best hoe je er mee om moet gaan en jullie moeten gewoon je tringbek houden!

Het is een HENGST snappie dat?? okee?? die moet gewoon hard werken en een HENGST is gewoon anders dan ruinen? gesnapt?

Whoehoe! wat kan ik tog boos worden om die mensen...ook een keer had ik er mee te maken:

Bij ons mag je altijd manegepony's poetsen, zodoende, ik had geen verzorgpony, geen eigenpaard dus ging ik gezellig johar poetsen, kwamen de eigenaresses van Dancer (manegepaard, eigen paard, manege paard, eigen paard nu op dit moment weer manegepaard)

Zeiden ze zo: 'waarom poets je johar'
'daarom'
'heb je dan geen eigen paard'
nee
'mag dat dan niet'
nee
'ik heb lekker 5, 2 op de manege en onee! 6, ik heb er nog 4 thuis'
zozo
'jaa! jij hebt zeker van die zielige ouders dat je geen paard mag'
(toen kreeg ik dus de pest in ze) echt niet
'zeker zo'n zielig baantje'
nee hoor
'dan zijn ze zeker zo gierig'

Nou....toen gingen ze weg en ik ook, ik ging naar mijn moeder wat ze gezegd hadden.

Mijn moeder was ook op de manege want mijn zusje was aan het paardrijden...

Weetje hooe, mijn moeder kwam zo (dat waren echt kleine mietjes, ze waren klein en mijn moeder is 1,82...haha) dus ze zaten al zo te kijken van 'aooo' Mijn moeder had ze een standje gegeven!! ajoo!

Nu kijkt ze alleen nog maar naar me en zegt soms wel eens hoi, ze is helemaal bang geworden! haha Vingers aflikken zooo zielig is het soms...

Ze heeft zelfs eens een hartje op haar paard gespoten! ook zo penny achtig!

lady54
Berichten: 151
Geregistreerd: 18-11-01
Woonplaats: Bladel

Re: Pennymeiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-05 13:41

ik ken het wel die penny meisjes en ik word er ook niet bepaald vrolijk van
ik heb ook een verzorgstertje voor beauty en die is ook zo!
: je moet dit zo en zo doen , en zus enzo !

ik reageer hier gewoon niet meer op , ik weet het zelf wel beter!
maar ja dat heb je met die penny meisjes!

gewoon niet op reageren!

Fenn

Berichten: 6148
Geregistreerd: 13-08-04
Woonplaats: nederland

Re: Pennymeiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-05 21:39

Ik zit me nu ernstig af te vragen of ik een pennymeisje ben:

- Ben dol op poetsen.
- Stap dolgraag uit.
- Was helemaal blij toen ik op Yola mocht rijden, omdat die vrouw naar huis moest.
- Ben super blij met mijn verzorgpaardje.
- Help graag op stal en op de manege
- Kijk graag toe als mensen rijden
- Vind het op de stal van mijn verzorgpaardje heel leuk om met twee kleine welshjes te klooien (ze zijn bijna 1 jaar en zo leuk irritant echt cool gewoon)
Afbeelding

maar ff over het toppic:
Ik zie ze dat echt niet doen. Volgens mij gaan die juist heel verlegen kijken en denken ooooh wat rijd die mooi (maar ik ben maar een verlegen pennymeisje zonder ervaring Bloos )

Vliendertje

Berichten: 5105
Geregistreerd: 07-03-04
Woonplaats: T is wa

Re: Pennymeiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-05 10:05

dan doe ik ook wel hoor..ben zelf ook wel een beetje pennygirll..Haha! maar ben daar gewoon blij om. zelf durf ik al die dingen niet ( wat ik van die mensen hoor ) daarom bestaan er ook LIEVE pennymeisjes! en ik denk dat wij er allebij 1 zijn..Haha! kijk in mijn onderschrijft maar eens bij Lief pennymeisje!

Vue
Berichten: 8851
Geregistreerd: 03-01-04

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-05 15:40

mickydo schreef:
Ja die meiden heb je overal Boos! Ik werd er op mijn vorige stal ook helemaal gek van. En ook van die penny moeders die hun penny kids overal gelijk in geven en vervolgens ook tegen je gaan lopen zeiken Boos!
Gelukkig heb ik er op mijn huidige stal geen last van

die penny moeders ken ik ja Lachen
op een manege waar ik eens reed zat ik vaak tegen de manegekindjes te zeuren dat ze door moesten rijden en zich niet met mij bemoeien, en als ik dan naar huis ging stonden er moeders met huilende kinderen naast de auto *bied je excuses aan !!! Boos! *
tja.. ehhh Gestoord

Chocopasta

Berichten: 16570
Geregistreerd: 18-01-03

Re: Pennymeiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-05 12:32

Volgens mij is dit topic een beeetje omhoog geschopt Clown