Pennymeiden

Moderators: Sica, Neonlight, balance

 
 
Chica

Berichten: 12272
Geregistreerd: 04-03-02

Re: Pennymeiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-05 12:29

Natasja91, dat klopt ook wel een beetje boel Haha!

Maar ik laat het nu open zolang iedereen gewoon netjes blijft en alleen hun frustratie een beetje schrijft mag het van mij ook wel open blijven Lachen
Zolang er maar geen namen genoemd worden en hier dus alleen wat verteld wordt wat iemand meegemaakt heeft met de 'pennymeiden' is het geen probleem, uiteindelijk zijn we allemaal wel pennymeid geweest of is dat stiekum nog Clown

In 1912: Dingen werden gebruikt. Mensen waren geliefd.
In 2012: Mensen worden gebruikt. Dingen zijn geliefd.
Some days you're the dog Some most days you're the hydrant


Met beide voeten op de grond, kom je geen stap vooruit
Dag lieve Niamh..HVJ


Flower_
Berichten: 619
Geregistreerd: 13-10-04
Woonplaats: Eindhoven

Re: Pennymeiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-05 19:33

Ik ben waarschijnlijk ook een penny. Maar zo zou ik echt nooit doen! De paarden waar ik op rij zweten ook altijd. En een klap geven als je paard bijt hoort, want paarden moeten gewoon weten dat wij de baas zijn! Maarja, je moet niet denken dat alle penny meisjes zo zijn. Want dit vind ik meer penny-kleuters ik ben onderhand 12!

Love Andoni, 07'03'08 :+:

Chocopasta

Berichten: 16570
Geregistreerd: 18-01-03

Re: Pennymeiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-05 20:04

Chica schreef:
Natasja91, dat klopt ook wel een beetje boel Haha!

Maar ik laat het nu open zolang iedereen gewoon netjes blijft en alleen hun frustratie een beetje schrijft mag het van mij ook wel open blijven Lachen
Zolang er maar geen namen genoemd worden en hier dus alleen wat verteld wordt wat iemand meegemaakt heeft met de 'pennymeiden' is het geen probleem, uiteindelijk zijn we allemaal wel pennymeid geweest of is dat stiekum nog Clown

Haha ja inderdaad Haha!
Volgens mij ben ik het heel af en toe nog steeds best wel Clown

Maargoed, laten we offtopic blijven Haha!

Vliendertje

Berichten: 5102
Geregistreerd: 07-03-04
Woonplaats: T is wa

Re: Pennymeiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-05 09:37

on toppic zul je zeker bedoelen. Knipoog

*\o/*

triara

Berichten: 118
Geregistreerd: 08-02-05
Woonplaats: zoetermeer

Re: Pennymeiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-05 14:11

PENNY"S Boos! Frusty Extreme duivel Gaaaap Gestoord Nerd Hamer Ziek Stoom uit je oren Blauw oog Whoosh! Bloos! Doei, doei
neej jo sommige zijn wel aardig

ha Lo met Wie ,ha Wie met Lo

enid

Berichten: 1352
Geregistreerd: 30-05-02
Woonplaats: roosendaal

Re: Pennymeiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-05 14:51

vind dit best wel lachwekkend eigenlijk:P
ze is wel heel stil idd..
ach we zijn allemaal wel eens een beetje pennymeid geweest;)

Lachen

Anoniem

Re: Pennymeiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-05 16:55

waarom hebben wij nou geen leuke pennys hier Verdrietig

Alleen zo'n meisje die beweerde dat mijn paard van haar was en dat zat ze dan aan mij te vertellen op msn (ze wist alleen niet dat ik het was,haha) uiteindelijk heb ik gezegd dat ik het niet zo netjes van haar vond, krijg ik hele smeekbeden van kun je me vergeven enzo.
Nouja dus ik niet reageren, heb ik ineens haar verzorgshetlanders geslagen Clown t moet nog gekker worden met die pennies......

x_shirley_x

Berichten: 5215
Geregistreerd: 29-01-04
Woonplaats: Drunen

Re: Pennymeiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-05 19:30

Haha!

Erg he, ik stond altijd op 1 manege en daar had je dat iedere dag wel Haha!
Alleen bij mij is het probleem, ik ga er tegenin Tong uitsteken..Het handige is dan wel dat ze de volgende keer niet meer naar je toe komen Haha!

Rust in vrede lieve Ziggy, ondanks je problemen, hielden we van je.. wat zullen we je missen, maar nooit vergeten..

x_shirley_x

Berichten: 5215
Geregistreerd: 29-01-04
Woonplaats: Drunen

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-05 19:39

x4you schreef:
Uhm wat bedoelen jullie met s&t Blond Bloos

Stang en Trens Lachen !

Rust in vrede lieve Ziggy, ondanks je problemen, hielden we van je.. wat zullen we je missen, maar nooit vergeten..

Anoniem

Re: Pennymeiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-05 22:39

Uh ja nou ik sta in me eentje op n stal en heb nóg dat gezeik...
word er helemaal niet goed van!

halibut
Berichten: 1320
Geregistreerd: 23-09-03

Re: Pennymeiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-05 09:43

Ze zijn wel lief hoor de meeste, ik had alleen een keer zo'n kind dat alles voor me wou dragen. Ik had toen net mn eigen paard, daarvoor had ze me nog nooit aangesproken, hoezo valt niet op. Nou heb ik er een hekel aan als mensen achter me aanlopen en dingen voor me willen doen die ik best zelf kan, dus ik zeg: Nee hoor dat kan ik zelf wel Doei, doei Weg was ze! Knipoog

Die kinderen die trouwens zeggen dat ze een paard hebben wat niet zo is en de meest bizarre verhalen verzinnen vin ik trouwens niet penny, daar zit gewoon een steekje bij los Koe

Rachacha

Berichten: 575
Geregistreerd: 15-10-04
Woonplaats: Het koeloze koeienland

Re: Pennymeiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-05 21:52

Haha! Dat vind ik toch zo mooi, die pennies! Bij ons heel af en toe maar (gelukkig), en dan heb ik toch lol Lachen "Ga jij paardrijden?" Nee ik loop altijd met een cap op.
"Ja."
"Mag ik je helpen met poetsen?" Tuurlijk kan ik dat niet alleen.
"Uh ja hoor is goed." Meisje pakt het halstertouw van de pony vast (zodat ie niet wegloopt) en blijft zo 20 minuten staan.
"Mag ik het zadel voor je pakken?" Meisje ziet er uit alsof ze bij windkracht 1 omvalt.
"Nou dat doe ik zelf wel even." Loopt ze achter me aan naar de zadelkamer. Ik pak het zadel EN het hoofdstel (wow)
"Zooo doen jullie dat altijd in een keer?" Staat bewonderend te kijken.
"Ja, hoe doen jullie het dan? In negen keer?"
"Nee, nee, zo bedoelde ik het niet!!!" Bijna overstuur.
Een paar minuten later zie ik haar tegen een kat staan praten Haha! "Ga maar liggen, kom nou, even liggen, lig nou stihil!"(die trouwens vlooien had maar dat vertelde ik maar even niet)
Ach ja, mooi toch? (maar soms ook wel heel erg irritant ja)

Tally-ho Robijn!
B+4
(169/179) (183/186) (180/182)

_Mayo_

Berichten: 1219
Geregistreerd: 04-07-04
Woonplaats: Hoofddorp[Noord-Holland]

Re: Pennymeiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-05 13:20

O ja daar word je echt scheel van!! Haha!

Ik rij op een manege en als ik in de les rij rijden er ook wel is een paar van die penny's mee.

Als ik dan opzadel enzo, gaat het van:

'moet ik helpen'
'moet ik hem vast houden? hij is sterk hoor'
'nee zo moet je het niet doen'
'waarom geef je een tik? hij deed tog niks'(paard gaf een trap toen ik hoeven stond uit te krabben)

Ik word er zo moe van, en omdat ik dus op verschillende paarden rij kennen zij die paarden altijd veeeeeel beter.

Eerst de ruiter, dan het paard. (Anne Muller, Basis rijkunst)

<'\___~
...(\...)\...

Alexx

Berichten: 6048
Geregistreerd: 29-02-04

Re: Pennymeiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-05 13:41

gisteren kwamen mijn pennykids voor Pukkie, nou ik moest zelf met Pukkie weg. Maar ze kwamen toch om de stal uit te mesten enzo, vinden ze leuk Verward maja, ik kwam ze onderweg tegen vroegen ze: ' wat moeten we doen? De wei sneeuwvrij maken'. Whahahahhaa moest echt lachen toen. Nou hebben ze de stal uitgemest. Hebben ze opgestrooit met HOOI!! Boos! think twise please! jjejjz gebruik je hersens, die kids rijden 4 jaar. Dan weet je dat toch wel?

Alexx

Berichten: 6048
Geregistreerd: 29-02-04

Re: Pennymeiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-05 13:42

mayo_horses schreef:
O ja daar word je echt scheel van!! Haha!

Ik rij op een manege en als ik in de les rij rijden er ook wel is een paar van die penny's mee.

Als ik dan opzadel enzo, gaat het van:

'moet ik helpen'
'moet ik hem vast houden? hij is sterk hoor'
'nee zo moet je het niet doen'
'waarom geef je een tik? hij deed tog niks'(paard gaf een trap toen ik hoeven stond uit te krabben)

Ik word er zo moe van, en omdat ik dus op verschillende paarden rij kennen zij die paarden altijd veeeeeel beter.

Ziek ooohw god!! wat erg

Alexx

Berichten: 6048
Geregistreerd: 29-02-04

Re: Pennymeiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-05 13:51

Rachacha schreef:
:D Dat vind ik toch zo mooi, die pennies! Bij ons heel af en toe maar (gelukkig), en dan heb ik toch lol Lachen "Ga jij paardrijden?" Nee ik loop altijd met een cap op.
"Ja."
"Mag ik je helpen met poetsen?" Tuurlijk kan ik dat niet alleen.
"Uh ja hoor is goed." Meisje pakt het halstertouw van de pony vast (zodat ie niet wegloopt) en blijft zo 20 minuten staan.
"Mag ik het zadel voor je pakken?" Meisje ziet er uit alsof ze bij windkracht 1 omvalt.
"Nou dat doe ik zelf wel even." Loopt ze achter me aan naar de zadelkamer. Ik pak het zadel EN het hoofdstel (wow)
"Zooo doen jullie dat altijd in een keer?" Staat bewonderend te kijken.
"Ja, hoe doen jullie het dan? In negen keer?"
"Nee, nee, zo bedoelde ik het niet!!!" Bijna overstuur.
Een paar minuten later zie ik haar tegen een kat staan praten Haha! "Ga maar liggen, kom nou, even liggen, lig nou stihil!"(die trouwens vlooien had maar dat vertelde ik maar even niet)
Ach ja, mooi toch? (maar soms ook wel heel erg irritant ja)

*ligt onder haar stoel* meesterlijk, die cap dat doen die van ons ook altijd. Moet je vragen of ze bang is der er stenen op der kop vallen Haha!

Onze kudde stond in zo´n boerenweiland een tijdje geleden. Nou ik liep dicht bij die pennykids en de paarden stonden helemaal aan de andere kant van het weiland, mijn zus te pesten. Nou dat kind had Puk 1 keertje gezien. gaat ze staan blereen PUUUUUK PUUK LIEVERD KOM DAN!! PUUUUK. nou, ik liep naar hun toe en zeg dat ze puk je echt niet hoort(en ook echt niet naar zo'n imbesiel luisterd. punt 1 puk weet niet dat ze puk heet punt 2 puk hoort me nog niet eens als ik met een emmertje bix sta te rammelen punt 3. Puk komt al helemaal niet naar haar toe) Zegt ze: "jawel hoor, paarden hebben betere oren dan mensen" Rolleyes
Ook kreeg puk een kerstkaart van der waar op stond: Voor Puk Manga en Rosa. oke, en baasjes.
Fijne kerstdagen en een gelukkig puksjaar Verward
en we kregen een een of ander opschrijfboekje van ze met allemaal stikkertjes der in geplakt. En ook nog een kaart met derachter zoiets als Made by Penny© whahhahaa
maandag komen ze weer. Uitgebreid verslag dan Haha!

Alexx

Berichten: 6048
Geregistreerd: 29-02-04

Re: Pennymeiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-05 13:54

enid schreef:
vind dit best wel lachwekkend eigenlijk:P
ze is wel heel stil idd..
ach we zijn allemaal wel eens een beetje pennymeid geweest;)

lang laaaang geleden Haha!

Rachacha

Berichten: 575
Geregistreerd: 15-10-04
Woonplaats: Het koeloze koeienland

Re: Pennymeiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-05 21:26

punkies schreef:
*ligt onder haar stoel* meesterlijk, die cap dat doen die van ons ook altijd. Moet je vragen of ze bang is der er stenen op der kop vallen Haha!

Onze kudde stond in zo´n boerenweiland een tijdje geleden. Nou ik liep dicht bij die pennykids en de paarden stonden helemaal aan de andere kant van het weiland, mijn zus te pesten. Nou dat kind had Puk 1 keertje gezien. gaat ze staan blereen PUUUUUK PUUK LIEVERD KOM DAN!! PUUUUK. nou, ik liep naar hun toe en zeg dat ze puk je echt niet hoort(en ook echt niet naar zo'n imbesiel luisterd. punt 1 puk weet niet dat ze puk heet punt 2 puk hoort me nog niet eens als ik met een emmertje bix sta te rammelen punt 3. Puk komt al helemaal niet naar haar toe) Zegt ze: "jawel hoor, paarden hebben betere oren dan mensen" Rolleyes
Ook kreeg puk een kerstkaart van der waar op stond: Voor Puk Manga en Rosa. oke, en baasjes.
Fijne kerstdagen en een gelukkig puksjaar Verward
en we kregen een een of ander opschrijfboekje van ze met allemaal stikkertjes der in geplakt. En ook nog een kaart met derachter zoiets als Made by Penny© whahhahaa
maandag komen ze weer. Uitgebreid verslag dan Haha!

Whahaha een gelukkig puksjaar? Haha! Ze zijn in ieder geval wel origineel. *LOL* De penny-logica heb ik nog steeds niet helemaal doorgrond.

Tally-ho Robijn!
B+4
(169/179) (183/186) (180/182)

kntjs_shelby
Berichten: 51
Geregistreerd: 19-02-05

Re: Pennymeiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-05 19:52

oh ik word soms zo ziek van die kinderen Boos! ik had een x een sgw wedstrijd vlak bij mijn huis bij manege den toom en daar deden alleen mensen van die manege mee dus ook alleen penny meisjes nou ik dacht najah leuke oefen cross en kan ik beetje dressuur oefenen was niet officieel die wedstrijd had ik me pony daar ergens op die manege aan een balk vast gezet en was toen weg eggaan wat te eten te halen en na kwartiertje ofzo kwam ik weer terug stond een hele groep meisjes van 13 14 ofzo bij me pony nou ik ebn al niet zn held bij die hangjeugd dus ik durfde er niet naar toe te gaan en ging dus vlak bij staan en luisteren wat ze zeiden was 1 meisje en die zei jaa dit is mijn pony maar we verhuuren hem enzo en kijk ik heb een heel duur zadel voor hem gekocht en ziet hij er niet goed uit en bla bla bla ... nou ik werd echt zo boos op die poedersuiker pennies dat ik er naartoe ben gelopen en gezegt waar al haar vriendinne bij stonden dat ze liegt en dat dat niet haaar pony was maar de mijne begon dat wijf nog hele discussie dat ik zat te liegen nou donder dan gauw maar lekker op .. toch ??!!! Boos!

Haha!whaaaaaaa spring&crosss.... verslaaafde.... Haha!

ik ga met konininne nacht naar utrecht wie gaat er ook ???:O:O:O

....:::stand:::....

springen Z
cross B bijna L !!!

halibut
Berichten: 1320
Geregistreerd: 23-09-03

Re: Pennymeiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-05 23:32

Ja die heb je ook he? Maar zoals ik al zei, dit vind ik niet "penny" dit is gewoon zwaar ontspoord Rolleyes

EvaSBB

Berichten: 325
Geregistreerd: 19-12-04
Woonplaats: Den Bosch

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-05 14:34

irish_lady schreef:
Alacairion schreef:
Sorry?
Ik ben eergister 16 geworden, en ben toch echt student....
Dus daar vergis je je heel erg in, je hebt ook vroege leerlingen.
Verder:

Penny alarmmm Haha!


Ik was ook student op mijn 16e, maar op je 15e kan dus echt niet! Verward


kan wel als je een klas overgeslagen hebt

I Love Evelli

zuCHt

Alexx

Berichten: 6048
Geregistreerd: 29-02-04

Re: Pennymeiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-05 16:20

heheheh is den Toom jou manege?? Grappig ken je een ene June Brinkmann? Clown

Happiness

Berichten: 4356
Geregistreerd: 12-12-04
Woonplaats: Alphen a/d Rijn

Re: Pennymeiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-05 18:59

Wat irritand ik zou allang wat hebben gezegt Schijnheilig

Red Rainbow Happiness
Nederlands kampioen L2 Western pleasure 2012
Nederlands kampioen L1 Trail 2014


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 bezoekers