1ste les/op de manege

Moderators: balance, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Rafaela

Berichten: 6291
Geregistreerd: 09-11-04
Woonplaats: Heerlen

1ste les/op de manege

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-05 16:01

nou, ik ga dus (eindelijk Haha! ) op paardrijden en nou volgende week krijg ik mijn eerste les (ik ben 14, en het is niet dat ik niet kan paardrijden heb het al best vaak gedaan maar nog geen les gehad)maar hoe zat dat nou met jullie, waren de mensen daar aardig voor je ? had je snel vrienden gemaakt enz. enz. want ik kan namelijk niet goed vrienden maken whaha Haha! dus hebben jullie nog tips ofzo ?

groetjes rafaela

p.s : ik weet niet zeker of het hier goed staat Lachen

JoeyBabe

Berichten: 2211
Geregistreerd: 16-08-04
Woonplaats: Overal en nergens ;)

Re: 1ste les/op de manege

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-05 16:03

ach..gewoon relaxen en genieten van je eerste les Knipoog loopt allemaal wel los !

Tellie

Berichten: 16943
Geregistreerd: 07-11-04

Re: 1ste les/op de manege

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-05 17:14

Gewoon jezelf zijn en lekker rijden. Gewoon tegen mensen in je les gaan praten voor de les enz. Lachen Gefeliciteerd nog Knipoog

_Nancy_

Berichten: 2164
Geregistreerd: 01-07-04

Re: 1ste les/op de manege

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-05 22:01

Je hoeft je waarschijnlijk nergens zorgen om te maken, dat komt vast allemaal wel goed! Haha!
Als je gewoon een beetje vriendelijk doet, en relaxt probeert te rijden gaat het denk ik het best.
En vergeet niet dat je paardrijden vooral voor je plezier doet he! Knipoog
Veel succes en plezier met je les!

shilla
Berichten: 30
Geregistreerd: 26-12-03
Woonplaats: Belgiƫ

Re: 1ste les/op de manege

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-05 22:59

Gwn..Op het begin kwamen al mensen naar me toe om gedag te zegge Vork met mensen in je les praten...gwn afzachten.
Nu 2jaar later als ik binneloopt zeggen ze allemaal al HEEEEY Britt Vork
Geeft een goed gevoel hoor

Of Bedoelde je dat niet Tong uitsteken

xJurdyWonanx

Berichten: 4050
Geregistreerd: 08-02-05
Woonplaats: Heerlen

Re: 1ste les/op de manege

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-05 21:43

HeeyZz..

Je gaat gewoon naar binnen en je pony zoeken Tong uitsteken als je hem hebt gevonde het tuig zoeken en de bak in .. als het paard het tuig opheeft dan Tong uitsteken stap op en begin met rijden Tong uitsteken



hihih neej, hey rafaela, ga gewoon eens wat rondkijken enz wat praten met andere mensen, en ook met mensen van je les enz.


ik kom denk ik wel ff kijken, tenminste als dat gaat, heb dus net ff te horen gekregen dat we volgend weekend hooi gaan halen voor die 2 ukkie's Tong uitsteken


suc-7 dan he

merel90

Berichten: 1732
Geregistreerd: 07-03-05
Woonplaats: rosmalen

Re: 1ste les/op de manege

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-05 18:03

ja, idd, gewoon op de mensen afstappen en hallo zeggen. als je niets zegt (al is het uit onzekerheid, heb ik zelf ook Bloos ), denken ze dat je verwaand bent. dus gewoon erop af stappen. maar dat komt allemaal wel goed hoor! succes!

Mocca
Berichten: 17970
Geregistreerd: 10-01-04

Re: 1ste les/op de manege

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-05 19:56

Gewoon jezelf zijn....ik durfde mijn eerste les ook niets te zeggen, maar na een paar lessen heb je van alles om over te praten (wie op welk paard rijd e.d.) en maak je vanzelf vrienden Lachen

Succes!