Ruiterkamp

Moderators: balance, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
bente07
Berichten: 13
Geregistreerd: 30-03-22

Ruiterkamp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-22 09:17

Haii ik en me vriendin willen al heel lang samen op ponykamp maar de meeste kampen zijn echt hel duur Weet mischien iemand in Overijssel een leuk pony/ruiterkamp en dat niet al te duur is rond de 300 euro?

Eefjebeefje

Berichten: 122
Geregistreerd: 22-03-22
Woonplaats: ergens...

Re: Ruiterkamp

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-22 09:33

ik ken ponykamp in berlicum (noord brabant) dat is heel leuk en volgensmij 350 euro. weet niet of het nog vrij is maar ik ga er dit jaar voor de 2e x heen hier de website:https://www.hetpaardrijk.nl/

Marie111
Berichten: 4675
Geregistreerd: 15-07-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-22 09:36


bente07
Berichten: 13
Geregistreerd: 30-03-22

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-22 11:21


CaptainJS

Berichten: 1125
Geregistreerd: 06-11-16
Woonplaats: In my dreams in California (Brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-22 11:23

Je kan al best lang rijden, maar nog geen ervaring hebben.

Maar ik denk dat als je mee wilt op pony kamp het goed is als je alle gangen beheerst.

bente07
Berichten: 13
Geregistreerd: 30-03-22

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-22 11:25

CaptainJS schreef:
Je kan al best lang rijden, maar nog geen ervaring hebben.

Ohw zo sorry ja we hebben al we beide ervaring. Ik heb nu zelf twee bijrijdpaarden en heb een hele lang tijd op een stal als vrijwilliger geholpen en gereden en mijn vriendin rijd en helpt daar nu nog steeds als vrijwilliger

bente07
Berichten: 13
Geregistreerd: 30-03-22

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-22 11:26

CaptainJS schreef:
Je kan al best lang rijden, maar nog geen ervaring hebben.

Maar ik denk dat als je mee wilt op pony kamp het goed is als je alle gangen beheerst.

We beheersen gewoon alle gangen hebben al wel wedstrijd gereden en hebben springlessen samengehad.

bente07
Berichten: 13
Geregistreerd: 30-03-22

Re: Ruiterkamp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-22 20:18

Weet iemand anders nog iets?

flowerin
Berichten: 116
Geregistreerd: 27-02-16

Re: Ruiterkamp

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-22 20:35

Manege de bongerd in glimmen is erg leuk! 350 euro. Je kan rijden zoveel als je wilt. Leuke lessen, veel buitenritten, wedstrijd/spelletjes dag en leuke gezellige activiteiten zonder paarden. Ook elke dag zonder zadel paarden ophalen van de wei (ochtend) en weer terugbrengen naar de wei (einde van de middag) ook weer een ritje van ongeveer een half uurtje!

bente07
Berichten: 13
Geregistreerd: 30-03-22

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-22 07:58

flowerin schreef:
Manege de bongerd in glimmen is erg leuk! 350 euro. Je kan rijden zoveel als je wilt. Leuke lessen, veel buitenritten, wedstrijd/spelletjes dag en leuke gezellige activiteiten zonder paarden. Ook elke dag zonder zadel paarden ophalen van de wei (ochtend) en weer terugbrengen naar de wei (einde van de middag) ook weer een ritje van ongeveer een half uurtje!

Zal er naar kijken heel erg bedankt

bente07
Berichten: 13
Geregistreerd: 30-03-22

Re: Ruiterkamp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-22 19:49

Weet iemand iets dichterbij in de buurt van Twente?

equii_lr

Berichten: 24
Geregistreerd: 30-01-22
Woonplaats: Rouveen - Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-22 15:16

Samantha's Trainingskamp in Beerzeveld? 5 dagen met leuke activiteiten! (kan ook kiezen voor een 3 daagse kamp) Je rijd 2 uur per dag en word 1x in die week een cross les gegeven op een echte crossweide. Daarnaast ga je gewoon oefenen met dressuur en ook springen. && volgens mij ga je daar ook een keertje het bos in! Ook leuke spelletjes zonder paarden / naast je paard bijv.: bonte avonden, kampvuur, pimp je pony, zwemmen, speurtochten ect. Echter heb ik gehoord dat het echt leerzame lessen zijn. Je kan je eigen pony meenemen, maar je kan ook daar een pony huren voor de 5 dagen en het word dan jouw pony voor die week. Het is echter wel echt een trainingskamp, maar gezelligheid is er zeker.

Dit is de prijzen lijst:
-5-daags trainingskamp met eigen pony of paard €335,- p.p.
-Huur pony voor 5-daags trainingskamp €95,- p.p.

Ik snap het zelf niet helemaal qua prijzen lijst, want ik weet niet als de huurpony 95€,- is of het 5 daagse kamp met de huurpony zelf, maar daar kan je eventueel (als je interesse hebt) zelf achteraan. Heb de prijzenlijst namelijk gewoon gekopieerd via de website.

Hier linkjes voor meer Info:
https://www.instagram.com/samanthas.trainingskamp/
https://nl-nl.facebook.com/SamanthasTra ... amp/photos
https://samanthas-trainingskamp.nl/ponykamp-informatie/

Of google zelf Samantha's Trainingskamp. Dan kom je d'r ook gewoon.