24/7 in een bak, slecht?

Moderators: Neonlight, balance, Sica

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Caily

Berichten: 12526
Geregistreerd: 02-09-07
Woonplaats: Noord Nederland

Re: 24/7 in een bak, slecht?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-16 15:36

Buiten Tinkerplein weet ik nog 3 plekken. 1 tussen Noordlaren en Onnen, 1 in Onnen en 1 in Glimmen. Glimmen heeft vaak wel plek. In Zuidlaren zit ook nog een, maar dat is denk ik wat te ver. Heb nog geen Pb gezien... Er zit in Noordlaren (tegenover Tinkerplein) ook nog een stalletje met in de zomer 24/7 buiten en in de winter snachts op stal. Iets boven je budget maar wie weet als je in het weekend helpt uitmesten oid dat er wel wat van de prijs af kan :)

Arabier

Berichten: 2920
Geregistreerd: 01-03-16
Woonplaats: wonderland

Re: 24/7 in een bak, slecht?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-16 16:20

He wat jammer nou!
Misschien wat vragen aan degene van de reactie hierboven?

Fluttershy

Berichten: 405
Geregistreerd: 28-03-16
Woonplaats: Groningen (stad)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-16 18:43

madhatter schreef:
He wat jammer nou!
Misschien wat vragen aan degene van de reactie hierboven?


Gedaan ;)

Fluttershy

Berichten: 405
Geregistreerd: 28-03-16
Woonplaats: Groningen (stad)

Re: 24/7 in een bak, slecht?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-16 10:23

Even een heelee kleine update: Gelukkig hebben we nóg een kennis met paarden aan huis. En omdat dit persoon ook vlakbij Groningen woont, gaat de vriend van mijn moeder hem vragen of Tiska eventueel tegen een vast bedrag p/m daar kan staan. Ik hoop natuurlikk dat die persoon zegt dat het kan, maar ik weet niet de situatie bij hun en of ze plek hebben. Dus dat wordt nog even afwachten.

Groetjes,

Anoniem

Re: 24/7 in een bak, slecht?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-16 10:42

Succes! Ik duim voor je :)

Shirley

Berichten: 26905
Geregistreerd: 17-09-01
Woonplaats: West-Brabant

Re: 24/7 in een bak, slecht?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-16 10:49

Spannend!
Hoop dat het een leuk plekje is EN dat ze plek hebben natuurlijk ;)

Fluttershy

Berichten: 405
Geregistreerd: 28-03-16
Woonplaats: Groningen (stad)

Re: 24/7 in een bak, slecht?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-16 12:18

Inderdaad heel spannend. De laatste opties beginnen namelijk nu op te raken... :(

Shirley

Berichten: 26905
Geregistreerd: 17-09-01
Woonplaats: West-Brabant

Re: 24/7 in een bak, slecht?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-16 12:21

Desnoods een maand of twee op een duurdere stalling en vanuit daar verder kijken dan?
Zou het niet van een paar tientjes laten afhangen of ik mijn pony moest verkopen :(:)

Fluttershy

Berichten: 405
Geregistreerd: 28-03-16
Woonplaats: Groningen (stad)

Re: 24/7 in een bak, slecht?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-16 14:29

Dat is natuurlijk helemaal waar. Maar als die paar tientjes paar honderdjes worden omdat je geen stal kan vinden, word het een ander verhaal... daar ben ik dan ook wel heel bang voor.

Shirley

Berichten: 26905
Geregistreerd: 17-09-01
Woonplaats: West-Brabant

Re: 24/7 in een bak, slecht?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-16 14:41

Dat zal toch geen jaar duren?

Fluttershy

Berichten: 405
Geregistreerd: 28-03-16
Woonplaats: Groningen (stad)

Re: 24/7 in een bak, slecht?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-16 16:05

Zou zomaar kunnen, mijn huidige stal was ook behoorlijk moeilijk om te vinden...

Sting

Berichten: 12866
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Rolde

Re: 24/7 in een bak, slecht?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-16 16:21

Ik heb nog steeds een plek per direct in de aanbieding. Al tweemaal aangeboden. En nog een pb gehad. Ik vind het prima hoor, maar lees steeds reacties dat er geen mogelijkheden zijn en mijn bericht wordt genegeerd....

Fluttershy

Berichten: 405
Geregistreerd: 28-03-16
Woonplaats: Groningen (stad)

Re: 24/7 in een bak, slecht?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-16 16:36

Sorry dan daarvoor, ik lees af en toe iets over het hoofd. Stuur je zo direct een pb!

GamblersCup
Berichten: 13431
Geregistreerd: 11-07-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-16 17:00

Dat is de reden dat ik er al twee keer om vroeg, of je iedereen die hulp aanbood al gevraagd had/een pb had gestuurd. Het zou zo zonde zijn als je wat mist!

Fluttershy

Berichten: 405
Geregistreerd: 28-03-16
Woonplaats: Groningen (stad)

Re: 24/7 in een bak, slecht?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-16 20:06

Helaas gaat de plek bij Sting hem niet worden. Dit omdat ik niet in staat ben om naast school en huiswerk en Tiska verzorgen om 3x in de week 's ochtends en 's avonds op stal te zijn. Het lukt me al niet om minimaal 4x in de week naar stal te gaan, dus dan gaat het heel lastig worden, Helaas...

Arabier

Berichten: 2920
Geregistreerd: 01-03-16
Woonplaats: wonderland

Re: 24/7 in een bak, slecht?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-16 20:19

verzorgster? bijrijder? Ik ken iemand in gelderland die wat zoekt.

Shirley

Berichten: 26905
Geregistreerd: 17-09-01
Woonplaats: West-Brabant

Re: 24/7 in een bak, slecht?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-16 20:25

Maar Anne zit in Groningen ;)

Arabier

Berichten: 2920
Geregistreerd: 01-03-16
Woonplaats: wonderland

Re: 24/7 in een bak, slecht?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-16 20:31

Oh ja :') :(

Fluttershy

Berichten: 405
Geregistreerd: 28-03-16
Woonplaats: Groningen (stad)

Re: 24/7 in een bak, slecht?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-16 20:55

Haha, ik heb enige ervaring met een verzorger zoeken en dat verloopt niet al te soepel. Tiska is niet helemaal hun type zegmaar :')

Shirley

Berichten: 26905
Geregistreerd: 17-09-01
Woonplaats: West-Brabant

Re: 24/7 in een bak, slecht?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-16 20:59

Is ook niet zaligmakend, hoor, en je pensionhouder moet dat ook nog goed vinden!
Als je bij mij thuis zou komen staan, zou ik ook niet gelijk staan te springen om gelijk extra vreemde mensen toe te laten :o

Maar misschien valt er iets te regelen met ruilen van voerbeurten en extra werk in de weekends?

Sting

Berichten: 12866
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Rolde

Re: 24/7 in een bak, slecht?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-16 21:17

Dan nog is er de aanbieding om tot november hier te komen staan. Maar hé, het hóéft niet natuurlijk ;).

Fluttershy

Berichten: 405
Geregistreerd: 28-03-16
Woonplaats: Groningen (stad)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-16 21:38

Misschien even ter verklaring waaróm het mij niet gaat lukken: Ik heb dus al eerder het probleem gehad dat ik (soort van) noodgedwongen een andere stal moest zoeken, hierbij zat een stal waarbij je enkel de stal huurde en de rest zelf moest doen. Daar waren ook 'shiften' die werden verdeeld onder de pensionklanten daar waarbij je tussen de 2 en de 4 keer in de week moest voeren. Mij leek het helemaal geweldig daar want je had ook 2 binnenbakken, groote springtuin etc. én binnen het budget. Maar na een hele opsomming met wat ik normaal doe en de tijd die ik nodig had voor het voeren+ heen en weer fietsen kwam ik toch redelijk krap aan. Dat wil dus zeggen dat ik dan een redelijk grote kans heb om in tijdnood te komen met school. En het is uiteraard niet handig dat ik simpelweg niet kan komen opdagen, i.v.m. de drukte van school. Ik heb vorig jaar echt bagger cijfers gehaald en ik wil dit jaar mooiere cijfers halen en zonder voldoendes overgaan. Ik moet dus zeker de benodigde tijd erin steken. En als ik een pension kan vinden waar er gevoerd wordt en evt. binnen buiten zetten, kan ik mijn tijd steken in school. Dit is mede omdat school voor gaat. Het is uiteraard heel jammer dat ik deze kans moet laten schieten en dat ik nu vanuit een "luxe-probleempje' het aanbod afsta, maar ik ga graag met goeie cijfers over aangezien dit ook wel heel belangerijk is.

Sting

Berichten: 12866
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Rolde

Re: 24/7 in een bak, slecht?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-16 07:12

Ik snap dat je goede cijfers wilt halen en dat is ook hartstikke goed! :) Ik ga je ook zeker niet verplichten om bij ons te komen staan hoor, wees niet bang, haha!
Ik denk alleen dat het lastig is om een vol-pension te vinden voor die prijs, en dat je daarom wat concessies moet doen wil je voor die prijs je paardje kunnen blijven houden. Natuurlijk is het ideaal 24/7 buiten, maar ook daarin heb ik heel wat zoektochten gehad voor een goede prijs, en dan geen blubberwei zonder beschutting, en ik heb de hoop opgegeven.

Fluttershy

Berichten: 405
Geregistreerd: 28-03-16
Woonplaats: Groningen (stad)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-16 15:17

Vanochtend nog een tip gekregen van een bokker om bij stal Weidelust te kijken. Direct even gemaild en verwacht vandaag nog een reactie. Ik ga er niet vanuit dat het wat word aangezien er ook een binnenrijhal is, en dan word het allemaal meteen weer wat duurder ;) Maar toch ben ik aan het duimen! *\o/*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-16 15:28

Anne_Tiska schreef:
Vanochtend nog een tip gekregen van een bokker om bij stal Weidelust te kijken. Direct even gemaild en verwacht vandaag nog een reactie. Ik ga er niet vanuit dat het wat word aangezien er ook een binnenrijhal is, en dan word het allemaal meteen weer wat duurder ;) Maar toch ben ik aan het duimen! *\o/*


Oeh hopelijk wordt dat wat :) Misschien als je erbij zegt dat je geen gebruik gaat maken van die binnenbak?