Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
xPearl schreef:paardgirl schreef:hoi ik wil een paard maar wat voor ras ik wil weet ik nog niet ik wil een beetje een paard die goed
kan springen en een beetje dressuur maar het meeste springen maar ik heb weinig verstand van paarden
wat is een goed spring ras paard????
Stop maar weer. Koop maar geen paard
xPearl schreef:Ambertjeluna schreef:Je kan toch veel bijleren van een eigen paard dus wrm niet
Sowieso. Je bent ook nooit uitgeleerd. Maar als je niks, noppes nada van paarden af weet.. Dan kun je beter naar 'n manege gaan of een verzorgpaard zoeken..
paardgirl schreef:xPearl schreef:Sowieso. Je bent ook nooit uitgeleerd. Maar als je niks, noppes nada van paarden af weet.. Dan kun je beter naar 'n manege gaan of een verzorgpaard zoeken..
ja tuurlijk weet ik wel wat van paarden ik heb ook wel eens paard gereden en geborstelt enzo best vaak
en zonder zadel gereden

xPearl schreef:paardgirl schreef:ja tuurlijk weet ik wel wat van paarden ik heb ook wel eens paard gereden en geborstelt enzo best vaak
en zonder zadel gereden
Heb je op een manege gelesd? Verzorgpaard/pony gehad? Weten je ouders wat van paarden?