Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
DeBuurvrouw schreef:Graag niet te duur? We zijn niet op de markt waar het tegen sluitingstijd goedkoper word
De prijzen verschillen per da dus het beste is om de da's bij jou in de buurt voor een prijsopgaaf te vragen.
Dennis schreef:Hengsten kunnen vanaf een maand of 6 á 8 al vruchtbaar zijn! Dus wel heel goed uitkijken en heel erg snel castreren.
Ik betaal bij mijn eigen dierenarts ong 200 euro voor een staande castratie thuis. En 600 euro voor een castratie via de lies op de kliniek, incl nachtje op de kliniek.
bello2005 schreef:dan moet je ook voor de concequenties optreden,,
vind het een beetje makkelijk gezegd,,
je weet als er een merrie in de buurt staat dat er hormonen gaan spelen...
maar het is je eigen keus,, maar ik ben tegen
LukieBradley schreef:Mijn E in spe is vorige jaar geruind bij een castrateur, hij was een jaar en 3 maanden.
50 euro waren we kwijt, nette verdoving en staand gedaan.
Moesten hem er zelf heen brengen en ook weer met de goede instructies gelijk mee naar huis genomen.
Kimmloveit schreef:oja, ff dat jullie het weten.... die merrie die erbij staat is een fries..... maar er komt wel eens een andere shettie van me broer hier en dan willen we graag geen kleine shetties hebben......
Kimmloveit schreef:Hallo,
Mijn hengstje ( shettie ) is erg vervelend aan het worden en staat bij merrie, dus we
Willen hem castreren, hoe duur is dat ?
Hij wordt in mei 1 jaar! Weet iemand het? Graag niet te duur!
Xx
Kimmloveit schreef:bello2005 schreef:dan moet je ook voor de concequenties optreden,,
ik snap je mening wel, ben er zelf niet erg voor.
maar weet niet precies wat het inhoud, dus weten jullie misschien wat het inhoud een castreur ?
en wat zijn de gevolgen ?
ik zou het niet weten.....
Kimmloveit schreef:bello2005 schreef:dan moet je ook voor de concequenties optreden,,
ik snap je mening wel, ben er zelf niet erg voor.
maar weet niet precies wat het inhoud, dus weten jullie misschien wat het inhoud een castreur ?
en wat zijn de gevolgen ?
ik zou het niet weten.....