Eneeh, paardje dus proffesioneel laten beleren. Wat hierboven dus allemaal al gezegd is.
angy
Geplaatst: 19-01-10 21:18
Waar gaat het hier om? Ken je iemand die nu een pony aan het inrijden is waarvan jij vindt dat die gene het niet kan? Of vind je je eigen kwaliteiten onvoldoende om een pony te beleren?
Als het je eigen pony is, lekker door iemand laten doen die er verstand van heeft en jouw verder kan helpen nadat de pony is beleerd. Als je wel verstand van zaken hebt en je ziet iemand modderen met een jonge pony, steek dan een handje toe en help die persoon dan in goed overleg.
Paardje blijven beweging geven, maar er niet meer opkruipen! Vraag hulp aan iemand die het wel kan. Je kan beter je paardje laten opleren door iemand en dan zelf (onder begeleiding) verder doen.
iemand zoeken die me zou kunnen helpen, en als het dan echt niet gaat of aan iemand anders alles over laten of verkopen, en een beter geschikt paard kopen!
gelukzoeker
Geplaatst: 19-01-10 21:27
moeilijk te zeggen... misschien iets meer info waar we wat mee kunnen??
TS alsjeblieft zeg... Kannie ff wat minder. Bokt is bedoeld om kennis uit te wisselen, niet voor allerlei (vrij onzinnige) vragen. Je had ze ook allemaal in 1 topic kunnen zetten als je echt niet uit was op die 25 berichten.
ja, idd ik heb al je berichten eens gelezen.. en het zijn allemaal van die onzin vragen! bokt is volgens mij bedoelt als je vragen of probleemen etc.. hebt en niet wie de meeste berichten plaatst!?