het zal je maar gezegd worden!

Moderators: Neonlight, balance, Sica

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Waikiki

Berichten: 11106
Geregistreerd: 20-01-06
Woonplaats: Vlakbij Sydney, Australia

Re: het zal je maar gezegd worden!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-06 20:34

Barmat schreef:
Dit doet mij denken aan de keer dat ik op mijn protocol terug vond:

"Schittende proef, met overtuiging gereden. Mooie combinatie, op de dikke reet van de amazone na dan..."

Nu doe ik Haha! Toen kon ik wel Huilen

omg dat ze zoiets durven doen!! Ach gut

Onali

Berichten: 18524
Geregistreerd: 16-03-06

Re: het zal je maar gezegd worden!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-06 20:39

Offtopic: Zo ken ik ook nog wel iemand. Ging vorig jaar voor mn ruiterbewijs in Hellevoetsluis. Na een aantal cursesavonden gingen we proefrijden. Ik vertelde aan het begin van de avond, ik ben gisteren aangereden en heb een brandwond (van mn brommeruitlaat) op mn enkel. Ik kan dus en beetje scheef oid zitten om mn enkel te ontlasten (wond zat aan de binnenkant).
Ik weet dat ik geen Ankie ben maar ik heb een aardige zit. Zegt die instructrice naderhand waar zo'n 20 man bijzit. Ja dat meisje (ik dus) jij kan nog wel een paar zitlesjes aan de longe gebruiken. Ik was dus not amused Stoom uit je oren . Heb na mn examen, 2 weken later ook flink stampij staan maken over die instructrice. (ze is niet echt een hele vriendelijke vrouw, ze had op iedereen commentaar, onterecht) Ik heb het pratijkgedeelte dan ook niet gehaald, mede dankzij die brandwond. Ik ben toen 's avonds op mn eigen fjordje gaan rijden en ik reed de sterren van de hemel.

Ik zit er nog steeds aan te denken,vooral op de manier waarop ze me naar beneden heeft gehaald. Dat was absoluut niet verdient. Is er geen centraal punt waar je je klachten over zulk soort mensen kenbaar kan maken. Die mensen moeten toch ook een diloma en ervaring hebben willen ze jouw proef van commentaar voorzien??

Moest het ff kwijt, sorry.

Barmat
Berichten: 8293
Geregistreerd: 25-04-03

Re: het zal je maar gezegd worden!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-06 20:42

casperrr schreef:
Barmat schreef:
Dit doet mij denken aan de keer dat ik op mijn protocol terug vond:

"Schittende proef, met overtuiging gereden. Mooie combinatie, op de dikke reet van de amazone na dan..."

Nu doe ik Haha! Toen kon ik wel Huilen

omg dat ze zoiets durven doen!! Ach gut


Klaarblijkelijk Haha! Nu heb ik ook wel een reet die een surinaamse vrouw niet zou misstaan, en het piept altijd heel charmant tussen de splitjes van mn rijjasje uit Clown

maar toch..... het deed toen best wel zeer Cool

Waikiki

Berichten: 11106
Geregistreerd: 20-01-06
Woonplaats: Vlakbij Sydney, Australia

Re: het zal je maar gezegd worden!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-06 20:45

dat kan ik me voorstellen! ik vind het gewoon raar dat iemand zoiets doen!
soms heb ik het gevoel dat jury leden zich veel beter voelen dan de ruiter zelf omdat zij het "verstand" hebben om de proef te beoordelen....

Barmat
Berichten: 8293
Geregistreerd: 25-04-03

Re: het zal je maar gezegd worden!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-06 21:16

casperrr schreef:
dat kan ik me voorstellen! ik vind het gewoon raar dat iemand zoiets doen!
soms heb ik het gevoel dat jury leden zich veel beter voelen dan de ruiter zelf omdat zij het "verstand" hebben om de proef te beoordelen....



Terwijl het vaak niet meer is dan een boertje met een dikke sigaar Haha!

Mjetterd
Hoofdmoderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 12766
Geregistreerd: 27-09-05

Re: het zal je maar gezegd worden!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-06 09:43

heel erg raar... als het nou je eerste wedstrijd was... maar nee Knipoog je rijd al m.. whahah Knipoog wel netjes dat je 3de werd.... Tong uitsteken

AmonRe

Berichten: 1087
Geregistreerd: 05-08-06
Woonplaats: Goeree-Overflakkee

Re: het zal je maar gezegd worden!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-06 13:59

Soms heb je van die oude juryleden die volgens mij al 10 jaar geen paard meer van dichtbij hebben gezien haha

Cars

Berichten: 1929
Geregistreerd: 29-12-02
Woonplaats: Brabant

Re: het zal je maar gezegd worden!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-06 14:08

Barmat schreef:
Dit doet mij denken aan de keer dat ik op mijn protocol terug vond:

"Schittende proef, met overtuiging gereden. Mooie combinatie, op de dikke reet van de amazone na dan..."

Nu doe ik Haha! Toen kon ik wel Huilen


OMG!!!!!!!!!!!!
Dat meen je niet.
Wat een ontzettend lage opmerking....heb je daar toendertijd echt geen werk van gemaakt?????

AmonRe

Berichten: 1087
Geregistreerd: 05-08-06
Woonplaats: Goeree-Overflakkee

Re: het zal je maar gezegd worden!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-06 14:10

Stond het er echt letterlijk zo op? Ik kan het bijna niet geloven zeg!

mickey1989

Berichten: 4773
Geregistreerd: 19-03-04
Woonplaats: Apeldoorn

Re: het zal je maar gezegd worden!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-06 14:59

randie schreef:
ronduit belachelijk! dat gaat nergens over zeg. Ik zou ook behoorlijk pissed off zijn en mijn smoel opentrekken dat ze als ze het zo goed kan zelf maar even een rondje moet komen rijden...(misschien ook niet het slimste wat je kan doen maar toch) Wat een raar mens zeg! Kan me echt niet voorstellen dat dit toegestaan is, ze horen redelijk objectief te zijn toch?


inderdaad, dit vind ik niet kunnen. Als ik jou was had ik er gelijk melding van gemaakt bij het secretariaat, want dit slaat werkelijk nergens op

Barmat
Berichten: 8293
Geregistreerd: 25-04-03

Re: het zal je maar gezegd worden!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-06 15:48

Cars schreef:
Barmat schreef:
Dit doet mij denken aan de keer dat ik op mijn protocol terug vond:

"Schittende proef, met overtuiging gereden. Mooie combinatie, op de dikke reet van de amazone na dan..."

Nu doe ik Haha! Toen kon ik wel Huilen


OMG!!!!!!!!!!!!
Dat meen je niet.
Wat een ontzettend lage opmerking....heb je daar toendertijd echt geen werk van gemaakt?????


Nee.... ik was te druk bezig met janken toen..... Huilen

Barmat
Berichten: 8293
Geregistreerd: 25-04-03

Re: het zal je maar gezegd worden!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-06 15:49

AmonRe schreef:
Stond het er echt letterlijk zo op? Ik kan het bijna niet geloven zeg!


Yup! stond er echt zo.....

Tam_

Berichten: 3730
Geregistreerd: 24-09-05
Woonplaats: Dirksland. (ZH)

Re: het zal je maar gezegd worden!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-06 16:06

Barmat schreef:
Dit doet mij denken aan de keer dat ik op mijn protocol terug vond:

"Schittende proef, met overtuiging gereden. Mooie combinatie, op de dikke reet van de amazone na dan..."

Nu doe ik Haha! Toen kon ik wel Huilen



omg Bloos!
dat ze dat er op durven te zetten... Scheve mond

rakni
Berichten: 2985
Geregistreerd: 29-08-06
Woonplaats: op het dorp

Re: het zal je maar gezegd worden!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-06 16:10

ik vind het wel typisch dat er in de paardewereld veel wordt geoordeeld op een hele onvriendelijke manier. Op maneges en op wedstrijden.

Ik zou best weleens willen wedstrijdrijden. Maar omdat mijn paard niet voldoet aan het plaatje (ijslander) denk ik dat ik daar maar vanaf zie. Al die scheve gezichten. ik denk dan: mensen: jullie hoeven je niet bedreigd te voelen, want hij haalt heus de gp niet. Waarom reageren juryleden ook regelmatig erg negatief over andere paardenrassen dan kwpn (en verwanten). Het is toch goed om alle paarden op de wereld dressuurmatig goed aan de hulpen te zetten en het kan heel leuk zijn dat met elkaar in competitief verband te testen.
Ik snap het probleem niet!

AmonRe

Berichten: 1087
Geregistreerd: 05-08-06
Woonplaats: Goeree-Overflakkee

Re: het zal je maar gezegd worden!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-06 16:21

Ik ga altijd mee schrijven met een vriendin van mij die B/L jury is, maar we proberen het commentaar er altijd zo positief mogelijk op te zetten, bijv. probeer je teugels korter te pakken of zoiets.
Dat zou toch elke jury moeten doen, echt asociaal zeg.

Ayasha
Blogger

Berichten: 58076
Geregistreerd: 24-02-04

Re: het zal je maar gezegd worden!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-06 17:19

Ik denk dat je je er overheen moet zetten. Een jury hoort dat niet te zeggen maar ik heb nog niet zo lang geleden een jury gehad die me wel op de eertste plaats zette maar bij de ereronde zei 'ja, doe nog maar eentje, want in de proef was het zo mooi niet'

Terwijl iedereen zei dat het een mooie proef was enz enz Lachen Tja, das jammer, maar dat gebeurt, de volgende jury is misschien positiever! Dressuur is en blijft een jurysport en die jury bestaat uit mensen, en mensen hebben altijd een mening, en die mening mag geuit worden, dat noemt recht op vrije menings uiting. Lachen

Even flink boos zijn en denken 'ach ik weet beter' en het 5 minuten later vergeten zijn Knipoog

Daisies
Berichten: 11613
Geregistreerd: 17-02-06

Re: het zal je maar gezegd worden!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-06 20:08

Sta er boven. jury's zijn ook mensen, die verdomd achterlijk kunnen doen!

OemmiejO
Berichten: 14218
Geregistreerd: 29-07-05

Re: het zal je maar gezegd worden!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-06 20:14

Wat belachelijk zeg, dat een jury dat zegt. Scheve mond
Gefeliciteerd met je wp!! OK dan!

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Berichten: 102358
Geregistreerd: 02-08-02
Woonplaats: Achterveld

Re: het zal je maar gezegd worden!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-06 21:15

Ik vind het ook ronduit walgelijk. Zoiets zeg je niet letterlijk tegen iemand....als je het zonodig wil zeggen meldt het dan op het protocol...maar dit vind ik echt asociaal!!! Ik had er melding van gemaakt...hoe durft ze...

wendy_x

Berichten: 1804
Geregistreerd: 06-10-06
Woonplaats: Kampen

Re: het zal je maar gezegd worden!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-06 08:37

ik zou mega pissig worden en overwegen haar een klap voor de bek te geven Tong uitsteken haha..stom mens is dat...waar bemoeit ze zich mee! Boos!

just_bassie

Berichten: 1995
Geregistreerd: 23-09-06

Re: het zal je maar gezegd worden!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-10-06 16:34

haha ja niet echt handig om te doen lijkt me.. Gestoord (om haar een klap voor de bek te geven)
dan kan ze mij ook nog eens gaan aan klagen Tong uitsteken