achter mijn rug om commentaar op mijn rijstijl

Moderators: Neonlight, Sica, balance

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Kaia
Berichten: 307
Geregistreerd: 28-12-05

Re: achter mijn rug om commentaar op mijn rijstijl

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-06 22:02

en heb je haar al gesproken?

miekel92

Berichten: 1148
Geregistreerd: 16-04-06
Woonplaats: Leeuwarden

Re: achter mijn rug om commentaar op mijn rijstijl

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-06 15:34

laat ze toch zeuren, als ze niks beters te doen hebben..... triest hoor

Qazwsxedc
Berichten: 885
Geregistreerd: 24-02-06

Re: achter mijn rug om commentaar op mijn rijstijl

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-06 17:46

wat een stom kind zeg :S

collendoorn

Berichten: 2723
Geregistreerd: 04-04-02
Woonplaats: noord-holland

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-06 19:25

De andere verzorgster niet behalve dan dat ze ook weer heen is geweest. Ik ga morgen heen en dan schrijf ik even wat in het boekje!

EN het vrouwtje van het commentaar heb ik wel gesproken. Ze vroeg hoe het ging dus ik zeg slecht. En toen had ze inene geen commentaar!

moniquebosch

Berichten: 826
Geregistreerd: 24-06-04
Woonplaats: bleiswijk

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-06 10:50

ts gewoon lekker laten banketstaaf.

linny2

Berichten: 652
Geregistreerd: 02-04-04
Woonplaats: broek op langedijk/noord holland

Re: achter mijn rug om commentaar op mijn rijstijl

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-06 10:55

Gebeurt zo vaak op stal, dat geroddel. Iedereen is gewoon jaloers op elkaar en iedereen denkt dat ie het zelf beter weet..
Gewoon niks van aantrekken ookal is dat vaak moeilijk

S_a_n_n_e
Berichten: 62
Geregistreerd: 02-05-06

Re: achter mijn rug om commentaar op mijn rijstijl

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-06 13:13

Dit soort dingen zijn inderdaad altijd erg vervelend. Ik zou het gewoon lekker naar me leer leggen en je eigen gang gaan... denk maar gewoon bij je jezelf van; hier sta ik boven...

Demini
Berichten: 2237
Geregistreerd: 21-06-05

Re: achter mijn rug om commentaar op mijn rijstijl

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-06 14:01

Dit soort geroddel krijg je aaaaaaltijd!
Toen ik nog op een manege reed had ik daar een verzorgpony van een hele goede vriendin van mij. Die hadden haar ouders gekocht op de voorwaarde dat ik de pony ook zou gaan rijden.
Dat meisje kreeg de pony niet aan de teugel (en dat was echt het enige waar ze aan dacht) en bij mij liep hij altijd heel lekker en ik kon er echt alles mee gewoon. Toen werd er steeds vaker gezegt dat hij al gereden was als ik kwam en op ten duur dat ik maar helemaal niet meer hoefde te komen, want ik zou haar pony verzieken!
Ik was natuurlijk helemaal overstuur, want ik had hem naar het Z gereden en zij kon er niet mee rijden en dan zou IK die pony verziekt hebben. Na een tijdje kreeg ik gelukkig een eigen paard. Ik was 12 en hij 1.76m niet de meest ideale combinatie, maar we waren 2 handen op een buik en ik kon hem echt aan het werk krijgen. Toen begon die "vriendin" allemaal tegen de manege eigenaar en mijn ouders te zeggen dat ik mijn paard mishandelde en dat ik bijna nooit kwam enz. Daardoor hebben mijn ouders toen mijn paard daar weg gehaald en bij mijn stiefvader gezet, gelukkig is toen de manege eigenaar gana praten met mijn ouders dat daar absoluut niks van waar was, dat ik het beste voor mijn paard zorgde van alle pensionklanten, maar goed ondertussen had ik al een hoop verdriet gehad. Uiteindelijk ben ik ook ergens anders gaan staan met mijn paard, want die hele manege geloofde dus in de roddels die verspreid waren, dan voel je je niet echt welkom meer!
Met bijrijd paarden krijg je bijna altijd wel problemen, niet met hen zelf, maar met de baasjes of met omstanders!!!
Trek je er niet te veel van aan en geniet gewoon van iedere dag die je met hem hebt!

Ptries

Berichten: 3119
Geregistreerd: 21-06-01
Woonplaats: Bilthoven

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-06 14:04

Ik vind het echt in- en intriest dat er mensen zijn die het nodig vinden om op zo'n manier iemands plezier in zijn hobby te vergallen. Zeker het verhaal van jou zo Desire, wat een ontzettende trut is dat geweest zeg. Waarschijnlijk inderdaad allemaal jaloezie

meisje20
Berichten: 47
Geregistreerd: 20-11-06

Re: achter mijn rug om commentaar op mijn rijstijl

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-06 13:32

mensen praten altijd maar als meerdere mensen zeggen dat je het niet goed doet neem je een keer les

Damber

Berichten: 2318
Geregistreerd: 07-11-05

Re: achter mijn rug om commentaar op mijn rijstijl

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-06 13:35

Dat moeten ze dan maar doen... leer je schouders op te halen meid!!

Tieneke

Berichten: 21713
Geregistreerd: 26-09-05
Woonplaats: Hasselt, Belgiƫ

Re: achter mijn rug om commentaar op mijn rijstijl

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-06 16:51

Moderatoropmerking:
Oud topic, slotje Lachen