Heb jij een instagram account voor je paard?

Moderators: Neonlight, balance, Sica

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
_Nynke
Berichten: 1747
Geregistreerd: 02-08-12

Re: Heb jij een instagram account voor je paard?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-17 19:44

Haha jaa dat ben ik _O- LOL

Janinevv

Berichten: 13244
Geregistreerd: 12-01-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-17 19:46

yke_lover schreef:
Vanochtend een foto gepost op instagram na een week ofzo :)
Ik was vanochtend even langs Yke gegaan omdat ik pas om half 1 hoefde te beginnen. Dan moest er wel even een selfie gemaakt worden.
(Er zit geen filter over de foto mijn ogen waren door de zon echt zo blauw _O- _O- )
Deze vakantie komt wss Janinevv langs voor foto's als het weer mee zit *\o/* *\o/*
[ [url=m/ww7dm0.png]Afbeelding[/url] ]


Jaa hopen dat het droog word :)

Jessol

Berichten: 1985
Geregistreerd: 02-11-04
Woonplaats: Gavere, België

Re: Heb jij een instagram account voor je paard?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-17 20:01

Ik had 100 volgers maar nu weer niet meer. :(

Janinevv

Berichten: 13244
Geregistreerd: 12-01-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-17 20:12

yke_lover schreef:
Vanochtend een foto gepost op instagram na een week ofzo :)
Ik was vanochtend even langs Yke gegaan omdat ik pas om half 1 hoefde te beginnen. Dan moest er wel even een selfie gemaakt worden.
(Er zit geen filter over de foto mijn ogen waren door de zon echt zo blauw _O- _O- )
Deze vakantie komt wss Janinevv langs voor foto's als het weer mee zit *\o/* *\o/*
[ [url=m/ww7dm0.png]Afbeelding[/url] ]


Als goed is komt morgen mijn nieuwe lens binnen dus ben heel benieuwd hoe de plaatjes worden! Vast gaaf met zo cool peerd <3 *-:)

DemiHendriks

Berichten: 573
Geregistreerd: 30-11-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-17 20:29

Janinevv schreef:
yke_lover schreef:
Vanochtend een foto gepost op instagram na een week ofzo :)
Ik was vanochtend even langs Yke gegaan omdat ik pas om half 1 hoefde te beginnen. Dan moest er wel even een selfie gemaakt worden.
(Er zit geen filter over de foto mijn ogen waren door de zon echt zo blauw _O- _O- )
Deze vakantie komt wss Janinevv langs voor foto's als het weer mee zit *\o/* *\o/*
[ [url=m/ww7dm0.png]Afbeelding[/url] ]


Als goed is komt morgen mijn nieuwe lens binnen dus ben heel benieuwd hoe de plaatjes worden! Vast gaaf met zo cool peerd <3 *-:)


oeh gaaf!! Welke lens krijg je??
Ik krijg hopelijk overmorgen mijn nieuw setje voor de rijfoto's :D
Hahah thnxx hopelijk doet cool peerd een beetje normaal :P

Janinevv

Berichten: 13244
Geregistreerd: 12-01-16

Re: Heb jij een instagram account voor je paard?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-17 20:32

Oee ben benieuwd naar nieuwe setje! Welke kleur?

75-300 mm lens van canon zou kijken of ergens op mobiel kan vinden.

minouesmee

Berichten: 7428
Geregistreerd: 04-11-07
Woonplaats: Utrecht

Re: Heb jij een instagram account voor je paard?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-17 22:26

Mhmm als ik een beschrijving bij een foto typ en deze dan plaats staat er helemaal niks onder de foto... als ik dan op bewerken klik en dan de tekst toevoeg doet hij het wel. Hebben nog meer mensen dit probleem?

Drico

Berichten: 4495
Geregistreerd: 14-06-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-17 22:28

minouesmee schreef:
Mhmm als ik een beschrijving bij een foto typ en deze dan plaats staat er helemaal niks onder de foto... als ik dan op bewerken klik en dan de tekst toevoeg doet hij het wel. Hebben nog meer mensen dit probleem?


Dan denk ik dat je teveel tags hebt gebruikt? Of kan dat niet? :)

minouesmee

Berichten: 7428
Geregistreerd: 04-11-07
Woonplaats: Utrecht

Re: Heb jij een instagram account voor je paard?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-17 22:29

Valt wel mee denk ik.. dit is gekopieerd uit die hashtag app.





#horses #horse #horsesofinstagram #TagsForLikes #horseshow #horseshoe #horses_of_instagram #horsestagram #instahorses #wild #mane #instagood #grass #field #farm #nature #pony #ponies #ilovemyhorse #babyhorse #beautiful #pretty #photooftheday #gallop #jockey #rider #riders #riding #equestrian #equine

Janine1990

Berichten: 43854
Geregistreerd: 13-03-05

Re: Heb jij een instagram account voor je paard?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-17 09:24

Nu andere hashtags??? Of heb jij een andere app?

Amable

Berichten: 9680
Geregistreerd: 04-10-03
Woonplaats: Eindhoven

Re: Heb jij een instagram account voor je paard?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-17 09:38

Ik heb het nagezocht, je mag max 30 hashtags gebruiken blijkbaar. Vond dat zelf wel handig om te weten :)

Ghostattack

Berichten: 11269
Geregistreerd: 06-09-10
Woonplaats: West Maas en Waal

Re: Heb jij een instagram account voor je paard?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-17 09:54

Ik heb het ook wel eens dat Instagram mijn tekst delete, maar meestal is dat omdat ik per ongeluk een hashtag te veel heb :+

Ik heb weer veel nieuwe foto's en filmpjes van rijden dus ik kan weer vooruit! Zaterdag gaan we naar Country Mill met de trailer dus dat levert ook weer beeldmateriaal op :))

Janine1990

Berichten: 43854
Geregistreerd: 13-03-05

Re: Heb jij een instagram account voor je paard?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-17 10:02

Wat ga je doen dan Ghostattack?

Ik hoop dat ik zaterdag ook eindelijk een filmpje kan krijgen, maar moet zaterdagmiddag autorijden (E achter B, die andere heb ik goddank al eeuwen) dus het valt nog even te bezien of ik wel iemand in de buurt heb dan.

Ghostattack

Berichten: 11269
Geregistreerd: 06-09-10
Woonplaats: West Maas en Waal

Re: Heb jij een instagram account voor je paard?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-17 10:11

Zadelcheck of eventueel nieuw zadel kopen :) Alleen de vraag is nog maar of paard zich kan gedragen op een andere locatie :+

Janine1990

Berichten: 43854
Geregistreerd: 13-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-17 11:01

Ghostattack schreef:
Zadelcheck of eventueel nieuw zadel kopen :) Alleen de vraag is nog maar of paard zich kan gedragen op een andere locatie :+


Ooh jeetje, dan denk ik niet eens na over het maken van foto's :o Echt knap hoor!

Ga je nooit op pad? Wij zijn wekelijks op pad eigenlijk, sta er niet zo veel bij stil om dan iets te doen zeg maar. Wat laat jij er van zien?

Hoop dat hij zich weet te gedragen ;)

Ghostattack

Berichten: 11269
Geregistreerd: 06-09-10
Woonplaats: West Maas en Waal

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-17 11:15

Ik heb meerdere mensen bij me die eventueel kunnen filmen en foto's maken, maar ik heb ook een YouTube kanaal :D

Ja mijn pony heeft nogal een verleden en het heeft nogal een tijd geduurd voordat ik er überhaupt op kon rijden. We zijn nu op het punt dat het best wel goed gaat, alleen nooit toegekomen aan andere locaties omdat eigen locatie al niet ging. Ik wil wel vaker gebruik gaan maken van de binnenbak bij de vereniging om te oefenen :j Ze is absoluut geen makkelijke, dus ik doe ook eigenlijk nooit iets alleen.

Janine1990

Berichten: 43854
Geregistreerd: 13-03-05

Re: Heb jij een instagram account voor je paard?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-17 11:22

Ooh daar zal ik eens naar kijken :) Volg niet echt iemand op Youtube, maar vind het af en toe wel leuk om ff te kijken wat mensen doen.

Hoe doe je dat allemaal naast werk/studie? Ik werk fulltime, zou niet weten hoe ik dat allemaal zou moeten doen :')

Ghostattack

Berichten: 11269
Geregistreerd: 06-09-10
Woonplaats: West Maas en Waal

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-17 11:28

Niet _O- Ik ga niet elke dag naar stal en mijn stalgenootje is zo lief om Zara 2 a 3 keer per week te rijden. Het weekend ben ik er wel altijd en sowieso 1 dag doordeweeks omdat ik dan thuiswerk. Momenteel loop ik stage met een reistijd van 2 uur enkele reis. Dus dan ben ik rond 7 uur thuis in de avond en kan ik nog snel even paard aaien en misschien longeren en dan naar huis, eten en slapen :+ Gelukkig is het maar 10 minuutjes met de auto naar stal en staat ze volpension. Ze staat hele dagen buiten en zomer 24/7 buiten.

Soms ga ik ook 3 dagen niet en dan voel ik me schuldig haha. Maar het is soms wel heel zwaar hoor. Daarnaast ben ik allergisch voor paarden en graspollen (hooi, stro, etc), wel sinds een week medicatie gelukkig.

Maar even ontopic, mijn laatste post:
Afbeelding

Equisync

Berichten: 5286
Geregistreerd: 22-05-09
Woonplaats: Zuid Limburg

Re: Heb jij een instagram account voor je paard?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-17 11:47

Ik krijg het ook niet geregeld om elke dag naar stal te gaan.. Werk fulltime en sommige weken zelfs meer dan 40uur(lang leve te weinig werknemers..) en dan krijg ik het echt niet meer opgebracht.

Scheelt dat ik al bijna 2 maanden niet gereden heb omdat mijn paard zo dun is maar vandaag ga ik proberen weer een paar minuten te rijden *\o/*

Als ik moet werken van 10-20 ga ik daarna niet meer naar mijn paard. Sowieso omdat ik hem niet meer kan vinden in het donker :')
Hij staat 24/7 buiten(wel met schuilstal) maar ja als het donker is, is dat niet zo handig haha

Janine1990

Berichten: 43854
Geregistreerd: 13-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-17 12:04

Ghostattack schreef:
Niet _O- Ik ga niet elke dag naar stal en mijn stalgenootje is zo lief om Zara 2 a 3 keer per week te rijden. Het weekend ben ik er wel altijd en sowieso 1 dag doordeweeks omdat ik dan thuiswerk. Momenteel loop ik stage met een reistijd van 2 uur enkele reis. Dus dan ben ik rond 7 uur thuis in de avond en kan ik nog snel even paard aaien en misschien longeren en dan naar huis, eten en slapen :+ Gelukkig is het maar 10 minuutjes met de auto naar stal en staat ze volpension. Ze staat hele dagen buiten en zomer 24/7 buiten.

Soms ga ik ook 3 dagen niet en dan voel ik me schuldig haha. Maar het is soms wel heel zwaar hoor. Daarnaast ben ik allergisch voor paarden en graspollen (hooi, stro, etc), wel sinds een week medicatie gelukkig.

Maar even ontopic, mijn laatste post:
[ [url=m/pZKvbe.png]Afbeelding[/url] ]


Ooooh, ik begon het me al af te vragen wat ik verkeerd deed met mijn tijd :')

Ik kom ook niet elke dag op stal hoor, maar ik heb dan ook geen eigen paard. Al kan ik hem wel voor een groot deel als eigen beschouwen. <3

Janine1990

Berichten: 43854
Geregistreerd: 13-03-05

Re: Heb jij een instagram account voor je paard?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-17 13:05

Met die hashtag app krijg je wel vaak reacties van die followersaccounts, van welke hashtag komt dat?
Sommigen zijn ook zó direct, die vragen gewoon letterlijk op hun account te kijken.
Terwijl anderen dan weer serieus op een foto reageren, dat laatste kan ik nog waarderen :')

Had afgelopen weekend ook mijn eerste fan :') Maar niet echt van instagram geloof ik. Wel onwijs awkward :')

KittyDylan

Berichten: 8911
Geregistreerd: 08-09-13
Woonplaats: Kessel (LB)

Re: Heb jij een instagram account voor je paard?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-17 13:35

Ja, die laatste zijn meer dan zoiets als "wow stunning picture! Would you please take a look at my account?"
Althans, die ik krijg :')

Of heel droog "F4F" (follow for follow) Gisteren ook weer een _O-

minouesmee

Berichten: 7428
Geregistreerd: 04-11-07
Woonplaats: Utrecht

Re: Heb jij een instagram account voor je paard?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-17 14:08

Ah oké! Bedankt voor het meedenken!

Janinevv

Berichten: 13244
Geregistreerd: 12-01-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-17 16:25

Nieuwe lens binnen *-:)

Janine1990

Berichten: 43854
Geregistreerd: 13-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-17 16:31

Janinevv schreef:
Nieuwe lens binnen *-:)


Heb jij even geluk, het is prachtig weer!