Ik wil dit gewoon ff kwijt

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Sanniej_

Ik wil dit gewoon ff kwijt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-05 19:57

Ik heb altijd heel lang gezocht naar een verzorgpony.
En einderlijk vond ik zhivago het is echt een super sgat enzo.
We verhuisten met zhivago en calypso die verzorgde ik ook toen een beetje.
Naar een manege.
Ik ging hem toen met nog iemand leasen omdat hij anders weg moest vanwege geld gebrek.
Het waren echt hele leuke tijden maar Verdrietig Zhivago was ziek geworden we weten nog steeds niet wat hij heeft.
DA erbij enzow gezegt dat we zo en zo moesten longeren.
Na een tijdje konden we weer rijden wij blij Clown
Werd hij weer ziek na een tijdje konden we weer rijden.
VOlgens mij is hij daarna weer ziek geworden tot nu en we gingen het weer proberen te rijden maar het ging weer fout.
Hij voelt zich volgens mij best goed nu maar rijden komt er niet echt meer van dat ging niet goed namelijk.
Vandaag kwam de DA om calypso te casteren en om te bepalen wat we met zhivago konden doen hij blijft gewoon zo lang hij geen pijn heeft.
De dierenarts zei dat het geen rijpaard meer zou worden.
Wat mij absoluut niets uitmaakt.
Hij zou niet meer al zijn spieren meer krijgen enzow.
Maar we zouden wel buitenritjes kunnen maken als hij beter is enzow en wel in de bak rijden maar niet echt dressuur meer ofzo niet meer aan de teugel enzo.
Ik vind het eigenlijk wel jammer dat we waarschijnlijk niet meer echt op hem fijn kunnen rijden want zhivago vind het ook zo leuk om lekker buiten te rijden Verdrietig
Hij word maar niet beter en met dit zijn we ook niet verder gekomen van de DA.
Verdrietig Verdrietig Ik wilde dit gewoon even kwijt.
Ik vind het namelijk zo onwijs jammer dat we niet echt meer op hem kunnen rijden en dat het zowiezo nog heel lang gaat duren ik houdt zoveel van hem en wil ook dat hij gewoon blijft om te knuffelen enzo.
Maar hij blijft waarschijnlijk niet op deze stal als we nooit meer echt op hem kunnen rijden want dat is te duur en heeft voor hem ook geen plezier in een stal staan terwijl hij lekker op het land kan.
Maar ik zou hem dan niet zo vaak meer kunnen zien en calypso lekker verzorgen enzo maar zhivago is zo`n sgat van een beest Verdrietig
Het is gewoon dat het zo lang duurd voor dat hij misschien beter wordt en we het niet echt meer weten Verdrietig

p.s ik lease hem nu alleen niet dat dat veel met dit verhaal te maken heeft maarja

Bedankt dat je dit ff wilde lezen
xxx

lucalovertje

Re: Ik wil dit gewoon ff kwijt

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-05 20:02

wel balen.. maar ik vin je een echte paardengek Tong uitsteken veel mensen gaan weg als ze niet meer kunnen rijden ofzo (vin ik de aller grootste onzin maarja Tong uitsteken)

sucses met je paardjes Lachen

Sanniej_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-05 20:05

Dankje wel.
Ik zat ook te twijfelen omdat ik het rijden zo mis hoor dat zeg ik wel eerlijk.
De echte eigenaar zei zo je hoeft het lease geld niet te betalen dan ga jij weer rijden op de manege maar blijf je verzorgen ik zo neej ik blijf betalen je hebt het nodig voor zhivago vanwege de DA enzo.
Ik ga niet weg ik kan niet zonder de paardjus en kan de echte eigenaar niet alleen laten. Verdrietig
Maar ik wilde gewoon zo graag wedstrijdjes rijden enzo afentoe maar cker dat kan ik vergeten Verdrietig
En als zhivago van iemand anders was geweest was hij nu al bij de slacht beland weet ik cker

P.s Ik vind het wel fijn als je het leest maar ook een opmerking over zet vind ik wel leuk Knipoog Bloos

_Noraly

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-05 22:40

Echt goed man dat je bleef, terwijl je niet kon rijden Knipoog
Echte die hart he

Elanor

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-05 13:55

Lief dat je zo trouw aan je paardje bent hoor Ach gut
Heel vervelend allemaal voor je zeg. Wordt hij nu dan waarschijnlijk verkocht? Of gaat hij misschien naar een rusthuis o.i.d.?
Er is best een goede kans dat hij daar dan nog lekker van het leven kan genieten hoor, al is het voor jou dan wel naar dat je hem niet meer zo vaak kunt zien.
Kun je niet met dat andere paardje proberen om wedstrijdjes te gaan rijden?
Sterkte! Ach gut

MOHGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-05 17:00

Zhivago word nooit meer verkocht, hij blijft voor altijd van mij, en zolang hij geen heeft blijft hij lekker met Clip op het land, en kan hij lekker genieten af en toe van een buitenritje, en wie weet komt het wel goed met hem.
Ik heb alle gedult.
Je bent lief voor Zhivago, en hij kan jou ook niet missen hoor!
Je bent een top verzorgster, dat mag iedereen weten.
Nu niet naast je schoenen gaan lopen hè? hehehe.
Dikke kus van Lis en Chief Knipoog
xxx

Sanniej_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-05 17:39

Bedankt voor de lieve reacties het helpt mij toch best wel Ach gut

elanor: Ja ik mag als calypso ingereden is op hem rijden maar dat wordt dan western daar zie ik mij geen wedstrijden mee rijden Knipoog want ik kan geen western
En het zou tog anders zijn dan op zhivago ik wilde zo graag op zhivago dat allemaal doen Verdrietig

nobillity

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-05 18:29

ik vind dit egt heel erg zielig voor juh hoor juh houdt egt heel erg veel van hem dat merk je wel. maar ja hopen dat het beter met hem gaat

faxa

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-05 19:33

o echt vervelend!! veel succes

Sanniej_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-05 20:25

Dankjullie wel Lachen

Sanniej_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-05 20:28

Ik ga morgen weer naar hem toe even lekker knuffelen en poetsen en als ik tijd over heb wandelen want ik moet eerst natuurlijk mesten Frusty maarjah dat hoort er bij Knipoog en zijn stal is altijd vet ranzig Tong uitsteken

moowsy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-05 23:27

Jammer zeg!
Echt goed van je dat je hem blijft verzorgen!!

shilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-05 20:18

Wat rot voor je zeg! Ach gut
echt waar!..Nog veel geluk... Vriendjes zijn?

Sanniej_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-05 20:30

Thanx Lachen

pippie123

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-05 22:19

ik wilde even zeggen dat ik dit ontzettend lief vind om te lezen, iemand die zoveel van een paard houd en een paard niet alleen maar verzorgt om het rijden! SUPER ik wou dat iedereen zo was! Ik hoop voor jou en het paardje dat het allemaal wat beter word en dat hij lekker kan genieten, van jou en zijn rust!!! En dat hij nog lang door zo'n lief meisje verzorgd mag worden! Ga zo door.... OK dan!

Succes, kus

Sanniej_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-05 17:35

Dankje wel Lachen
zhivago is nog maar 8 jaar en hij heeft nog zo lang te leven maar zo saai voor hem want hij wilt heel graag voor je werken Verdrietig
Maar ik laat hem echt niet in de steek Doei, doei
xxx

Sonja_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-05 16:16

aaaah echt vreselijk maar wacht eens ik heb dit verhaal wel eens gehoord ben jij toevalling sandra?? nou hoor het wel
groetjes en beterschap met je pony