En einderlijk vond ik zhivago het is echt een super sgat enzo.
We verhuisten met zhivago en calypso die verzorgde ik ook toen een beetje.
Naar een manege.
Ik ging hem toen met nog iemand leasen omdat hij anders weg moest vanwege geld gebrek.
Het waren echt hele leuke tijden maar

DA erbij enzow gezegt dat we zo en zo moesten longeren.
Na een tijdje konden we weer rijden wij blij

Werd hij weer ziek na een tijdje konden we weer rijden.
VOlgens mij is hij daarna weer ziek geworden tot nu en we gingen het weer proberen te rijden maar het ging weer fout.
Hij voelt zich volgens mij best goed nu maar rijden komt er niet echt meer van dat ging niet goed namelijk.
Vandaag kwam de DA om calypso te casteren en om te bepalen wat we met zhivago konden doen hij blijft gewoon zo lang hij geen pijn heeft.
De dierenarts zei dat het geen rijpaard meer zou worden.
Wat mij absoluut niets uitmaakt.
Hij zou niet meer al zijn spieren meer krijgen enzow.
Maar we zouden wel buitenritjes kunnen maken als hij beter is enzow en wel in de bak rijden maar niet echt dressuur meer ofzo niet meer aan de teugel enzo.
Ik vind het eigenlijk wel jammer dat we waarschijnlijk niet meer echt op hem fijn kunnen rijden want zhivago vind het ook zo leuk om lekker buiten te rijden

Hij word maar niet beter en met dit zijn we ook niet verder gekomen van de DA.

Ik vind het namelijk zo onwijs jammer dat we niet echt meer op hem kunnen rijden en dat het zowiezo nog heel lang gaat duren ik houdt zoveel van hem en wil ook dat hij gewoon blijft om te knuffelen enzo.
Maar hij blijft waarschijnlijk niet op deze stal als we nooit meer echt op hem kunnen rijden want dat is te duur en heeft voor hem ook geen plezier in een stal staan terwijl hij lekker op het land kan.
Maar ik zou hem dan niet zo vaak meer kunnen zien en calypso lekker verzorgen enzo maar zhivago is zo`n sgat van een beest

Het is gewoon dat het zo lang duurd voor dat hij misschien beter wordt en we het niet echt meer weten

p.s ik lease hem nu alleen niet dat dat veel met dit verhaal te maken heeft maarja
Bedankt dat je dit ff wilde lezen
xxx