Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
kwarktaart schreef:NeverGiveUp schreef:Je moet gewoon blijven zoeken er komt heus wel iets op je pad. Als je als zegt het wordt hem niet, wordt het hem ook niet.
En daarbij, 30 euro met kranten lopen???
Ik liep op mijn 13e twee x per week en verdiende al ruim 70/80 euro!
ik verdien 20 met 200 huizen en 1 x per week
Puchje schreef:Annelies, ik heb de paarden aan huis, ben 70 euro per maand kwijt in de zomermaanden en 150 in de winter.
Maar ik weet niet waar t meisje woont, of er gelegenheden zijn om het paardje bij een boer of op een pensionstal te stallen. Pensionstal varieert al van de 250-400 euro in de maand.
Neem daarbij alle bijkomende kosten zoals dierenarts, entingen, wormspuiten, onderhoud tuig, nieuwe dekens, tandartskosten.
Denk dat ik met 300-500 euro per maand niet heel verkeerd zit hoor.
kwarktaart schreef:NeverGiveUp schreef:Je moet gewoon blijven zoeken er komt heus wel iets op je pad. Als je als zegt het wordt hem niet, wordt het hem ook niet.
En daarbij, 30 euro met kranten lopen???
Ik liep op mijn 13e twee x per week en verdiende al ruim 70/80 euro!
ik verdien 20 met 200 huizen en 1 x per week
Puchje schreef:Ikzelf heb de paarden aan huis, ben 70 euro per maand kwijt in de zomermaanden en 150 in de winter.
Maar ik weet niet waar t meisje woont, of er gelegenheden zijn om het paardje bij een boer of op een pensionstal te stallen. Pensionstal varieert al van de 250-400 euro in de maand.
Neem daarbij alle bijkomende kosten zoals dierenarts, entingen, wormspuiten, onderhoud tuig, nieuwe dekens, hoefsmeden, tandartskosten.
Puchje schreef:Annelies, ik heb de paarden aan huis, ben 70 euro per maand kwijt in de zomermaanden en 150 in de winter.
Neem daarbij alle bijkomende kosten zoals dierenarts, entingen, wormspuiten, onderhoud tuig, nieuwe dekens, tandartskosten.