glaasje draaien (niets over paarden I know)

Moderators: balance, Sica, Neonlight

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 

Vampirequeen

Berichten: 48
Geregistreerd: 06-05-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-12 19:22

verapony888 schreef:
hoi mensjes,,,

ik en een paar vriendinnen willen eigenlijk wel eens glaasje draaien....

maare omdat wij het nog nooit hebben gedaan en er dus nog geen ervaring mee hebben zouden wij graag willen weten hoe dat gaat.

heb jij ervaring met glaasje draaien en weet je hoe dat gaat geef ons dan please uitleg!!! :D

groetjes mij

P.S. het is op eigen risico dus geen gezeur over ''ik zou dat echt niet doen want het is gevaarlijk''



Hey,

ik heb ervaring met glaasje draaien. Het is inderdaad op eigen risico, maar ik voel me wel verplicht om uitleg te geven over wat het inhoud en welke gevaren er aan kunnen zitten.

1. Als je dit voor de gein doet en er eigenlijk helemaal niet in gelooft, zal er hooguit vanuit je eigen onderbewustzijn gereageerd worden en het glas laten bewegen, niets meer en niets minder. Dit is natuurlijk niet minder spectaculair dan het contact hebben met een entiteit en voor "beginners" zal een verschil ook niet te merken zijn. Je krijgt nog steeds het gewenste effect, namelijk dat het glas beweegt naar de letters en je antwoorden zal geven op vragen.

2. Als je dit serieus wilt doen, raad ik je dan ook aan om niet op zoek te gaan naar entiteiten, maar naar je eigen onderbewustzijn. De antwoorden die je krijgt van een entiteit zijn niet beter, interessanter of meer op waarheid gebaseerd. Het enige wat je jezelf door contact met entiteiten wél op de hals kunt halen zijn problemen. Sommigen vinden het namelijk erg leuk, die aandacht, dus zullen ze blijven hangen. Een goede entiteit (hiermee bedoel ik een geest waar je zelf mentaal sterk genoeg voor bent) zal dit niet zomaar bij je doen.

Hoe je dat doet?
Heel simpel. Je knipt letters uit, getallen, "ja", "nee" en "tot ziens". Je legt deze in een cirkel neer.
Je neemt een gladde ondergrond en een klein glas en zet deze in het midden van de letters. Ja, nee en tot ziens kun je links, rechts en onder in de cirkel neerleggen. Vervolgens leggen jullie een vinger op het glas, en bedenkt een vraag. Deze kun je bespreken met de anderen, en vervolgens gaan degenen die de vraag kennen deze herhalen in hun hoofd en erop concentreren, tot er wat gebeurt.
Hou pen en papier bij de hand om alles op te schrijven :)

De manier om serieus contact te maken met een entiteit ga ik niet uitleggen, omdat ik dat persoonlijk te gevaarlijk vind. Mocht je interesse hebben in mijn ervaring met glaasjedraaien waarbij wel contact werd gelegd met entiteiten, stuur me dan een PM. Uiteraard mag iedereen dat doen die dat interessant vindt :)

100% Vegeta Fan

Paardrijden is een teamsport


Vampirequeen

Berichten: 48
Geregistreerd: 06-05-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-12 19:59

KLfan schreef:
Ik geloof in geesten maar zeg gewoon doen!


En wat is je reden om dit te zeggen? Heb je goede ervaringen?

100% Vegeta Fan

Paardrijden is een teamsport

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 57 bezoekers